1.9 Ya(ı)lanlar Sofrası

1K 263 200
                                    


💫Yeni bölüm geldi kuzularım🐑

💫Geçen bölümden sonra nasılsınız acaba?

💫Bu aralar bölümlerde bol aksiyon ve oldukça şaşıracağınız sahneler olacak merak etmeyin.

💫Kitabın adından da belli zaten maşallah önüne her gelen bir oyun peşinde hadi hayırlısı😅

Not:Berke yurtdışına gitmişti. Gittiği ülke Amerika olarak değiştirildi haberiniz olsun.

Multi: Aral'ın partideki hali

....

Sinirden kudurmuş bir vaziyette bu iki cadaloza saldırırken onları adeta parçalamak istiyordum. Resmen o olmayan akılları ile beni tehdit etmeye kalkışmışlardı ya.

Valla zaten böyle bir durumda yeterince rezil olmuşken bence biraz daha fazlasından hiçbir şeycik olmazdı. Madem buradaki amaçları beni küçük düşürmekti,o zaman ben de onları kendi kazdıkları çukura geri gömerdim. Gerçi kuyu değilmiydi o yahu? Aman,boşver ha çukur ha kuyu ikisine de gömebilirim sonuçta. Bilmem kaç yüz liralık elbisemi mahvetmişlerdi ya az bile yapıyorum bence.

Ha bu arada bunların daha bir çığlık atmayı bile beceremediklerini söylemişmiydim? Zira şu an o iğrenç sesleriyle kulaklarımı tırmalamak dışında başka hiçbir halt yapmamışlardı. Bence bunlar çok fazla dizi izledikleri için bu haldeydiler. Neden mi? Beni bir meyvesuyu ile korkutmaya çalıştıklarına göre kesinlikle haklı olduğum ortadaydı. Üstüne üstlük iki kız bir kişiyi alt etmeyi bile becerememişlerdi.

Ben hala hıncımı alamayıp dövmeye devam ederken biri belimden tutup beni kızların üzerinden çekmeye başlamıştı ve ne kadar dirensem de bir süre sonra da beni oradan almayı başarmıştı. Ya halbuki bıraksaydı millete olan sinirimi de bu aptallardan çıkaracaktım daha. Neyse artık bir dahaki sefere onu da yaparım. Ha bu arada beni kim tutmuştu kavganın tam en heyecanlı yerinde ya? Aslında kimin tuttuğunu pek de zor olmadığı için tahmin edebiliyordum ama emin olmak için yine de dönüp arkama bakmıştım.

Tabiki de gördüğüm kişi ile herhangi bir şaşkınlık falan yaşamamıştım. Hey,siz Aral falan beklediyseniz daha çok beklersiniz benden söylemesi. Onun biricik nişanlışı ve benim de çakma bir sevgilim varken beni tutması kadar aptalca bir şey olamazdı zaten. Hem eminim ki bu işten bile beni sorumlu tutmuştu tıpkı her zaman yaptığı gibi. Gerçi o da haksız sayılmaz yani sonuçta partilerini mavfettim. Beni tutan kişi de Mete'nin ta kendisiydi zaten.

Bu arada ben de bir anlık diğerlerine baktığımda ise hepsi şaşkın bir vaziyette bana ve hala yerde olan kızlara bakıyorlardı. Tabi bir kişi hariç. Zaten siz tahmin edebiliyorsunuzdur kim olduğunu. Aral,bırakın uzakta falan durmayı parti alanında bile yoktu. Sanırım onu ve arkadaşlarını rezil ettiğimi düşünüp gitmişti ben kavga ederken.

Ben bunları düşünürken Mete de kolumdan tuttuğu gibi beni sürüklemeye başlamıştı. Hayır,anlamış da değilim önüne gelen kolumu tutuyor. Bir gün kopacak diye korkuyorum yahu.Ben susmaya yeminli bir halde hiçbir şey demeden ilerlerken o da gülmek ile sinirlenmek arasında kalmış bir surat ifadesindeydi. Eve giriş yaptıktan sonra beni bodrum diye tahmin ettiğim bir odaya getirmişti. Kolumu bırakınca da gidip bir sandalyeye yayılmıştı.

"Valla,tebrik ederim Zeynep. Beni bu kadar çok kıskandığını bilmiyordum ama üzgünüm ben sana karşı böyle yüce bir aşk beslemiyorum"

Allah'ım zaten bir Mete'nin diline düşmediğim kalmıştı. O da oldu artık çok şükür. Hem konunun kendisi ile alakalı olduğunu nereden biliyordu ki? Tamam,ben Mete için değil beni tehdit ettikleri için dövmüş olsam da insanlar Mete'yi kıskandığım için dövdüğümü düşünüyorlardı.

OYUN DIŞI✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin