2.8 İlk Öpücük

1.1K 206 441
                                    


✨ Hayat nasıl gidiyor sevgili dostlarım?

✨Şarkıdaki Multi sizin seçtiklerinizden biri. Birkaç tane daha var beğendiğim, onları da paylaşacağım ileriki bölümlerde. Yine de isterseniz buraya yeni şarkı önerileri yazabilirsiniz🎶

✨Dikkat:Bu bölüm bol eğlence ve romantik sahneler içerir!💞

✨Lütfen vote ve yorumu unutmayın canlarım. Her türlü eleştiriyi de yapabilirsiniz kitap ile ilgili😘

İyi okumaallaaaar☃️

Xx_AsInA_xX'e ithafen

....

Şehir dışındaki bu eve geleli yaklaşık üç,dört saat olmuştu. Mete bizi bıraktıktan sonra bir süre dinlenmiş ve ardından da gece nöbeti sona eren Derin'i buraya getirmek için yola çıkmıştı. Yani anlayacağınız Aral ile bu koca evde yalnız başıma kalmıştım. Allah'tan Aral daha birkaç gün önce iki kurşun yediği için zar zor hareket edebiliyordu ve bu yüzden de neredeyse bütün zamanını kanepede uzanarak geçirmişti. Tabi ben onun yerinde olsaydım üç yıl yataktan çıkamazdım o ayrı konu.

Şimdi de o içeride televizyonun karşısında uzanırken ben de arka bahçedeydim. İlk geldiğimizde etrafı gezmek amacıyla dolaşırken şu an uzandığım hamağı bulmuştum ve o zamandan beridir burada uzanıyordum. Gerçi zaten dört gündür kesintisiz uyuyan bir insan olarak yeterince dinlenmiştim ama yine de bu güzel sabahı hamak keyfiyle tamamlamak istemiştim.

Fakat artık tamamen kuruyan boğazımla su içmek için mutfağa gitmeye karar vermiştim. Bu arada evi kim dekore etmişti bilmiyorum ama zevki gerçekten de harikaydı. Bir kere evin her köşesinde birbirinden farklı, harika tasarımlar yaratmıştı. Tabi evin en sevdiğim tarafı,yemyeşil bahçesi ve her ne kadar girmeye cesaret edemesem de koskocaman havuzuydu. Biliyorsunuz,manyağın teki beni havuzda boğarak öldürmeye çalıştığı için maalesef bir süreliğine havuzlara karşı bir fobim oluşmuştu.

Sonunda mutfağa vardığımda ise hemen buzdolabına doğru koşmuş ve soğuk su şişesi aramıştım. Şişeyi bulmam fazla uzun sürmezken etrafta suyu doldurabileceğim bir bardak aramıştım. İlk başta bulamasam da sonradan tezgahta gördüğüm bardakla hemen o tarafa gitmiştim. Bolca suyumu içtikten sonra da nasıl olsa bunlarda para çoktur diye evi sömürmeye karar vermiştim. Sonuçta yemek yemek önemli bir aktivite. Bu yüzden boyca benden uzun olan buzdolabını bu defa da yiyecek bir şeyler bulabilme umuduyla açmıştım.

Sonuçta kaç gündür ağzımdan tek bir lokma bile geçmemişti ve midem kendi kendini sindirmiş bile olabilirdi. Bu arada sanırım biz buraya gelmeden önce birisi dolabı tıka basa doldurmuştu. Gördüğüm Nutella kavanozunu ve hala paketi üzerinde olan hazır pizzayı elime alıp dolabın kapağını örtmüştüm. Az önce bardak ararken gözüme çarpan mikrodalganın önüne gidip pizzayı içine koymuştum. Tabi bir yandan da pizzayı dilimleyebilmek için bir bıçak ve çikolatamı yiyebilmek için de bir kaşık aramıştım.

Sadece birkaç dakika içinde pizzam hazır olunca bir tabağa alıp masaya yerleştirmiştim. Ardından da hemen bir sandalyeye oturup pizzamı yemeye başladım demek istesem de maalesef pizza ile olan aşkım bir adet öküz tarafından hunharca bölünmüştü.

"Zeyneeep!"

Zeynep kadar başına taş düşsün be adam. Beş dakika sonra seslensen ne olacaktı sanki? İlla rahatımın içine edeceksin değil mi? Ama benim adım da Zeynep ise pizzamı bitirmeden hiçbir kuvvet beni bu masadan kaldıramaz. Bu yüzden ona herhangi bir cevap verme gereği duymadan pizzamı yemeye başlamıştım. Daha bir iki ısırık almıştım ki onu umursamadığımı ya da duymadığımı düşünen Aral bana tekrardan seslenme gereği duymuştu.

OYUN DIŞI✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin