✨Nasılsınız bakalım benim minnoş okuyucularım?✨Sizce de artık havada aşk rüzgarları esmesin mi ha?
✨ Öncelikle buraya kadar gelmişken lütfen oy butonuna basar mısın unutmadan?😘
✨Hüzünlü bir bölüm yazmak istemedim açıkçası. Biraz keyfiniz yerine gelsin🤯🍓
İyi okumalar ballarım🍯
Multi:Dinleyin bence çok güzel😂
chatcolate' ye ithafen🍓
.....
Her ne kadar sorduğum sorudan sonra ortamı keskin bir gerginlik sarmış ve Aral hemen cevap verme girişiminde bulunmuştu demek istesem de tabiki de böyle bir şey gerçekleşmemişti. Tıpkı ondan beklediğim gibi beni hiç şaşırtmamış ve sanki ona komik bir şey söylemişim gibi gülmeye başlamıştı. Tabi arkamda olduğu için suratını göremesem de o neşeli(!) kahkalarından güldüğünü sağır sultan bile anlayabilirdi.
Hayır,hiç anlamış değilim ya. Ne zaman birine ciddi bir şey sorsam sanki karşılarında salak biri varmış gibi katıla katıla gülmeye başlıyorlardı. Şu an içinizden sanki öyle değilsin dediğinizi duyar gibiyim sanki. Vallahi aşk olsun ya. Bana,bana,Zeynep'inize salak demeye utanmıyor musunuz hiç? Tamam,tamam sanırım bu kaçırılma vakası bende ağır bir tramvaya sebep olmuştu. Zaten o öküz adam da nasıl vurduysa artık kafamın içinde dönüp duran sahneleri anlatmaya bile gerek yok.
"Sonra bir de sana aptal deyince kızıyorsun ufaklık. Sence de bu karizma ve zekilikle avukat olsaydım yazık olmaz mıydı be bana? Üstelik oradan bakınca senin keriz sevgilinle aynı mesleği paylaşacak gibi mi duruyorum?"
İyi de,bu niye durduk yere konuyu bir yolunu bulup Berke'ye getirmişti ki? Hem bir dakika ya,o avukat değilim mi demişti? Bu da demek oluyordu ki davet gecesinde bana baya yalan söylemişti. Ha tabi arada bana laf sokmayı da unutmamıştı orangutan bozuntusu.
"Pardon yiğidim?"
Tamam,tamam daha iyi bir tepki verebilirdim ama maalesef önce konuşup sonra düşündüğüm için böyle şeyler söylemem de gayet normaldi. Hem o kadar da kötü bir şey dememiştim ya bence. Tabi bu lafimdan sonra beyefendiye komik gelmiş olmalı ki hiç saklama gereği bile duymadan gülmeye başlamıştı. Maşallah normalde her lafıma sinirlenip kükreyen adamın bugün gülmekten ağzı yırtılmıştı yahu. Yo...yoksa bu gördüğüm kişi Aral'ın bedenini ele geçirmiş ve onun yerine mi geçmişti?
"Sen de kimsin çabuk söyle. Zaten beni her fırsatta öldürmek isterken bir anda kurtarmaya çalışmandan senin Aral olmadığını anlamalıydım. Hemen şöyle,gerçek Aral'a ne yaptın?"
Söylediğim şeyden sonra bugün bir türlü kapanmak bilmeyen ağzı tekrar açılınca artık dayanamamış ve gerekli cezayı vermiştim. Anında sesi kesilen ve sırtı dikleşen Aral ile doğru yolda gittiğimi anlamıştım. Ne mi yapmıştım? Ne olacak canım? Alt tarafı herkesin korkulu rüyası olan Aral Yılmazer'in sırtına iki çimdik atmıştım yahu. Beni öldürecek hali yoktu ya herhalde. Yoksa öldürür mü ha? Şimdi tam bilemedim vallahi.
"Buraya gelmeden önce sana bir şey içirmediklerine emin misin ufaklık? Maşallah seni görmeyeli mizah seviyen binlere ulaşmış da ondan sordum. Ha tabi cesaretine de hayran kaldım orası ayrı. Dua et,ellerim bağlı yoksa yapacağımı bilirdim ben"
"Ha-ha-ha. Keşke aynı şeyi ben de senin için söyleyebilseydim Aralcığım. Ne yapacağız artık,herkes bir Zeynep Demir olamaz değil mi yani?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN DIŞI✓
Teen FictionHer şey,koca bir tesadüf gibi görünen ama aslında karmakarışık bir oyundan ibaret olan o geceyle başlamıştı...Bakışlarıyla bile karanlığa fısıldayan adam,güçlü ama bir o kadar da narin bir kelebek sayesinde ölümün pençelerinden son anda kurtulmayı b...