.....Karanlık,her zerresine işlemişken,artık gecelerin adamı diye anılması garipsenmiyordu. Namı diğer Gece siyahın en güzel tonuydu belki de. O karanlığın vücut bulmuş hali Aral Yılmazer'di.
Elbette onun da başını omzuna koyabileceği bir sevgilisi vardı. Hatta istese hemen onunla evlenebilecek ya da her ne isterse yapabilecek bir kadını vardı ama maalesef bir gece aniden başlayan bu karmaşık oyun,onu da içine almayı başarmıştı.
Bir papatya kadar kırılgan olan Zeynep Demir,hayatta her şeye rağmen mutlu olmayı başarabiliyordu. Sadece çevresindeki insan görünümlü şeytanlara nazaran biraz daha saftı.Ortada dönen onlarca oyunu göremezken,şu anlık tüm bunlar birer sır gibi saklıydı.
Lakin kendi mutluluğu için fark edemese de başkasının hüznünü kullanıyordu. Hani şu aşk insanın gözünü kör eder derler ya işte tam da öyleydi bu durum.Tek sorun ise bu aşkın ta en başından beri yanlış giden bazı şeylerinin olmasıydı.
Tabi bunun yanında birbirinden farklı karaktere sahip Berke,İnci ve Derin'i de unutmamak gerekirdi. Lakin hepsinin her şeye rağmen tek bir ortak noktası vardı. Bu lanet oyun hepsini yavaş yavaş içine almış ve sımsıkı düğümlerle birbirlerine bağlamıştı.
Öyle ilk görüşte aşk falan olmadı,ya da yeni kolej,aynı mahalle de olmadı. Menfaat vardı mesela,ya da kötülük işlenmişti her bir damara.
Suskunlukla başlayan bu esaret en az onlar kadar zordu. Hele ki arada başka aşklar varken daha da imkansızdı.Bir geceyarısı ıssız bir sokakta rastladılar birbirlerine ve daha da zor bir hayat başladı böylece....
!!!! Arkadaşlar lütfen kitabımı wattpadd üzerinden okuyun. İnternetteki kitabımı çalmış sitelerden okumayın. Ben bu kitabı bu platformdan yazıyorum,oradakiler tamamen çalıntı. Benim orada bir profilim falan da yok ve haliyle siz oradan okuyunca okunma sayımız düşüyor. Lütfen ama lütfen kitabımızı wattpadd'dan okuyun. Teşekkür ederim 💙
.......
Not :
1- Hikayem cidden farklı bir kurguya sahip,ilk başta benzer olabilir😍2- Lütfen hikayeme şans ver ve iki üç bölüm de olsa oku💜
3-Düşüncelerini özgürce belli edebilirsin,çekinme.
4- Umarım yanımda olursunuz. Yazardan sevgilerle;)
❣️Sizi çoook seven yazarınızdan❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN DIŞI✓
Novela JuvenilHer şey,koca bir tesadüf gibi görünen ama aslında karmakarışık bir oyundan ibaret olan o geceyle başlamıştı...Bakışlarıyla bile karanlığa fısıldayan adam,güçlü ama bir o kadar da narin bir kelebek sayesinde ölümün pençelerinden son anda kurtulmayı b...