Dikkkat!!Önemlii!!

611 134 720
                                    


Hepinize çok ama çok merhaba arkadaşlar;) Size tavsiyem amaan yeni bölüm değil deyip bu duyuruyu hemen kapatmamanız çünkü oldukça güzel bir sürprizle karşınızdayım. Ne sürprizi ya? Bu yazar yine ne saçmalıyor dediğinizi duyar gibiyim. Ee o zaman bana da bu sürprizden bahsetmek düşer. Neyse çok konuştum değil mi yine? En iyisi daha uzatmadan artık sürprize geçeyim😂 Ne sürprizi mi???

Hikayemize yepyeni bir karakter dahil olacak ve bu karakter de bir hayli konuşulacağa benziyor. Gerçekten değişik ve kurguyu,karakterlerin neredeyse tümünü etkileyecek potansiyelde bir karakter. Tabi kim ya da iyi birisi mi kötü birisi mi o kadarını söyleyemeceğim. Spoi vermek günah günah;))

Ve ve ve bu karakteri bizzat sizlerin belirlemesine karar verdim. Evet,evet yanlış okumadınız bu karakterimizi sizler belirleyeceksiniz. Adı, soyadı,yaşı vb. birkaç şey daha. Bu gizemli karakteri yaratırken beraber fikir alışverişi yapabilmek de bence son derece güzel olacak benim açımdan.

Tabi hak verirsiniz ki hepinize danışmam ve aralarında bir karar verebilmem pek de mümkün değil. Olsa bile oldukça uzun bir vakit alır ve ne ben bekletmeyi,ne de sizler bekletilmeyi seversiniz. Bu yüzden aranızdan katılımcı sayısına oranla birkaç kişiyi adil bir şekilde seçeceğim. Adil bir şekilde olması için de fırsatçılıktan uzak sadece birkaç tane şartım olacak.

1-) Beni takip etmeniz

2-) Bu bölümü oylayıp yine bu bölüme 10 yorum atmanız (en fazla yorum atan bir kişi de ben seçmeden otomatik olarak kazanmış sayılacak)

!! Ayrıca bu 10 yorum dışında buraya da katıldım diye yazın lütfen. Katılımcıları buradan seçeceğim👉

Tüm şartlar bu kadar arkadaşlar. Tamamen sizlerle bir şeyler yapabilmek adına düşündüğüm bir fikir. İsteyen katılır,isteyen katılmaz. Lakin ben katılmanız taraftarıyım. Sizlerle beraber özel bir şeyler yapacağız sonuçta. Ben kazananları duyuru kısmından daha sonra paylaşacağım ve kazananlarla ben özelden konuşacağım.

Bu arada yeni bölüm 2 gün sonra yayımda olacak. Sizleri bomba gibi bir bölüm bekliyor. Tamamen eğleneceğiniz ve sürekli güleceğiniz bir bölüm.

Umarım herkesin gönlüne göre olur🙏 Sizleri çoooook seviyorum ve yeni karakter gerçekten severek yazacağım biri olacak tıpkı diğerleri gibi.

Not: Çarşamba günü gece saat 12.00'de kampanya süresi dolmuş olacak. Yani yaklaşık 4 gününüz var.

Kendinize çok ama çok iyi bakın. Her ne olursa olsun buraya da bir sürü kalbinizi alırım(◍•ᴗ•◍)❤

OYUN DIŞI✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin