《Zawgyi》
Luna Harrington ဆိုတဲ့ မိန္းကေလးဟာ ႏူးညံသိမ္ေမြ႕တဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္။သူမက အျမဲဘဲ စိတ္ထားႏူးညံသိမ့္ေမြ႕ၿပီးေတာ့ စာဘဲ အျမဲဖတ္ေနတတ္တဲ့သူတစ္ေယာက္...
အခ်စ္ဆိုတာကို အယံုအၾကည္မရွိေပမဲ့ romantic ဆန္တဲ့ story ေတြကို လည္း သူမက အရမ္းႀကိဳက္သည္။ Adventure,Action,ေတြအေၾကာင္း စာအုပ္ေတြဖတ္ရတာကိုလည္း ႀကိဳက္ႏွစ္သက္တယ္ လက္ေတြ႕ Adventure ေတြ လုပ္ခ်င္ေပမဲ့ စြန္႔စားရမွာကို သူမက ပ်င္းရိေနတတ္တယ္။ သူမ မ်က္စိေရွ႕ေရာက္လာတဲ့ စြန္႔စားမႈမ်ိဳးကို စိတ္အားတက္ႂကြစြာပါဝင္တတ္ေပမဲ့...
ကိုယ္တိုင္ေတာ့ စြန္႔စားခန္းေတြကို မရွာေဖြတတ္...ေသခ်ာတာေပါ့ ဘဝမွာ သူမအႀကိဳက္ဆံုးကေတာ့ ေမွာ္ဆန္တဲ့Fantasy Movie/Story ေတြ...XianXia,WuXia Story ေတြ..Transmigration/Rebirth Storyေတြဘဲေပါ့...
အာ့လိုမ်ိဳးေတြကို ႏွစ္သက္တဲ့ သူမက Roleplay System တစ္ခုနဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္မိသြားေသာအခါ....
"Host အာ့တာဆို စတင္ကူးေျပာင္းပါေတာ့မယ္.."
"ေနပါဦးဟ နင္တို႔ နဲ႔ mission ေတြလုပ္ေပးရင္ ငါအတြက္ေကာ ဘာရမွာလဲ"
"Host ဘဲ transmigrate ခ်င္တာဆို..."
"အားအားယားယားဟယ္...ပ်င္းဖို႔ေကာင္းရင္ေတာ့ နင္တို႔ system ကို report ထုမွာေနာ္"
"ဒီHost ကလည္း အားေနထုမယ္ဆိုတာခ်ည္းဘဲ..."
"မရွည္စမ္းပါနဲ႔"
"အာ့ဆို စေျပာင္းၿပီေနာ္...၁...၂...၃..."
🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇
Cath ေနာက္ပိုင္း စကားေျပာရင္ "..."
အေတြးဆို '...'
System နဲ႔ေျပာတာဆို <...>
Systemရဲ႕ အေတြးဆို ^...^
အာ့လိုေလးေတြခြဲသံုးပါမယ္ေနာ္
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
《Unicode》
Luna Harrington ဆိုတဲ့ မိန်းကလေးဟာ နူးညံသိမ်မွေ့တဲ့ မိန်းကလေးတစ်ယောက်။သူမက အမြဲဘဲ စိတ်ထားနူးညံသိမ့်မွေ့ပြီးတော့ စာဘဲ အမြဲဖတ်နေတတ်တဲ့သူတစ်ယောက်...
အချစ်ဆိုတာကို အယုံအကြည်မရှိပေမဲ့ romantic ဆန်တဲ့ story တွေကို လည်း သူမက အရမ်းကြိုက်သည်။ Adventure,Action,တွေအကြောင်း စာအုပ်တွေဖတ်ရတာကိုလည်း ကြိုက်နှစ်သက်တယ် လက်တွေ့ Adventure တွေ လုပ်ချင်ပေမဲ့ စွန့်စားရမှာကို သူမက ပျင်းရိနေတတ်တယ်။ သူမ မျက်စိရှေ့ရောက်လာတဲ့ စွန့်စားမှုမျိုးကို စိတ်အားတက်ကြွစွာပါဝင်တတ်ပေမဲ့...
ကိုယ်တိုင်တော့ စွန့်စားခန်းတွေကို မရှာဖွေတတ်...သေချာတာပေါ့ ဘဝမှာ သူမအကြိုက်ဆုံးကတော့ မှော်ဆန်တဲ့Fantasy Movie/Story တွေ...XianXia,WuXia Story တွေ..Transmigration/Rebirth Storyတွေဘဲပေါ့...
အာ့လိုမျိုးတွေကို နှစ်သက်တဲ့ သူမက Roleplay System တစ်ခုနဲ့ ချိတ်ဆက်မိသွားသောအခါ....
"Host အာ့တာဆို စတင်ကူးပြောင်းပါတော့မယ်.."
"နေပါဦးဟ နင်တို့ နဲ့ mission တွေလုပ်ပေးရင် ငါအတွက်ကော ဘာရမှာလဲ"
"Host ဘဲ transmigrate ချင်တာဆို..."
"အားအားယားယားဟယ်...ပျင်းဖို့ကောင်းရင်တော့ နင်တို့ system ကို report ထုမှာနော်"
"ဒီHost ကလည်း အားနေထုမယ်ဆိုတာချည်းဘဲ..."
"မရှည်စမ်းပါနဲ့"
"အာ့ဆို စပြောင်းပြီနော်...၁...၂...၃..."
🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇
Cath နောက်ပိုင်း စကားပြောရင် "..."
အတွေးဆို '...'
System နဲ့ပြောတာဆို <...>
Systemရဲ့ အတွေးဆို ^...^
အာ့လိုလေးတွေခွဲသုံးပါမယ်နော်
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
YOU ARE READING
Mischievous Girl In A Roleplaying Game(Own Creation)
Fantasyအျမဲတိုင္း transmigration story ေတြကို ႀကိဳက္တတ္တဲ့ စိတ္ကူးယဥ္ဆန္တဲ့ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ roleplay system တစ္ခုနဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္မိသြားတဲ့ အခါ.... ဒီ story ကေတာ့ ရသစံုမွာပါ Yaoi ေရာ Yuri ေရာ Straight ေရာ အကုန္ပါမွာပါ...ဖတ္ၾကည့္ေပးၾကပါဦး Cover design by @...