Question

1.3K 100 24
                                    

အခ်ိန္၁မိနစ္ေလာက္ေတာ့ယူမယ္ကြာ...ဘာမွ အပန္းမႀကီးပါဘူး ေျဖေပးသြားၾက..Cathရဲ႕ ဒီ ficေလးမွာ လက္ရွိ Arc4ခုထဲက ဘယ္ arcကို အႀကိဳက္ဆံုးလဲ...Cathကေတာ့ ဒီေန႔ အစအဆံုးျပန္ဖတ္ၾကည့္ေတာ့ Arc2ကို အားအရဆံုးဘဲ...Arc4ကေတာ့ တန္းလန္းဘဲရွိေသးလို႔လားမသိဘူး ဒုတိယလိုက္တယ္...Arc3ကိုေတာ့ Cathအားမရဆံုးဘဲ...ေျပာရရင္ေတာ့ Cathကိုယ္တိုင္လည္း cultivation novelေတြႀကိဳက္တဲ့သူမို႔လား မသိဘူး...Cathက XianXiaပံုစံမ်ိဳးေတြေရးတာ ဖတ္လို႔ပိုေကာင္းသလိုဘဲ...ၿပီးေတာ့ အက္ဖုေအမို႔လို႔လားမသိဘူး ခ်စ္ခန္းႀကိဳက္ခန္းေတြေရးတာ သိပ္မသက္မဝင္သလိုဘဲ...ခ်စ္တို႔ေရာ Cathရဲ႕ အေရးအသားကို ဘယ္လိုျမင္လဲ...

Btw Cath's facebook acc =Catherina Chan

There is also a page named Wild Cat

အချိန်၁မိနစ်လောက်တော့ယူမယ်ကွာ...ဘာမှ အပန်းမကြီးပါဘူး ဖြေပေးသွားကြ..Cathရဲ့ ဒီ ficလေးမှာ လက်ရှိ Arc4ခုထဲက ဘယ် arcကို အကြိုက်ဆုံးလဲ...Cathကတော့ ဒီနေ့ အစအဆုံးပြန်ဖတ်ကြည့်တော့ Arc2ကို အားအရဆုံးဘဲ...Arc4ကတော့ တန်းလန်းဘဲရှိသေးလို့လားမသိဘူး ဒုတိယလိုက်တယ်...Arc3ကိုတော့ Cathအားမရဆုံးဘဲ...ပြောရရင်တော့ Cathကိုယ်တိုင်လည်း cultivation novelတွေကြိုက်တဲ့သူမို့လား မသိဘူး...Cathက XianXiaပုံစံမျိုးတွေရေးတာ ဖတ်လို့ပိုကောင်းသလိုဘဲ...ပြီးတော့ အက်ဖုအေမို့လို့လားမသိဘူး ချစ်ခန်းကြိုက်ခန်းတွေရေးတာ သိပ်မသက်မဝင်သလိုဘဲ...ချစ်တို့ရော Cathရဲ့ အရေးအသားကို ဘယ်လိုမြင်လဲ...

Mischievous Girl In A Roleplaying Game(Own Creation)Where stories live. Discover now