《Zawgyi》
Luna Harrington တစ္ေယာက္ ဖုန္းကို ေဘးခ်ၿပီး ကုတင္ေပၚမွာ ပ်င္းရိစြာ တစ္ပတ္လိွမ့္လိုက္သည္။
ပ်င္းပ်င္းနဲ႔ဘဲ
တစ္ေယာက္ထဲ ညည္းညဴလိုက္သည္။
"ဟူး...Fic တစ္ပုဒ္ၿပီးသြားျပန္ၿပီ"ဟုတ္လည္းဟုတ္ေပသည္ Luna လို စာဖတ္ျမန္တဲ့ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္အတြက္က အပိုင္း၈၀ဆက်ာ္ဆိုတာ ခဏေလးပင္။ တေန႔ကို အနဲဆံုး အပိုင္း ၃၀၀ေလာက္ဖတ္ေနၾကဆိုေတာ့...
အခုၿပီးသြားတာက Rebirth fic တစ္ပုဒ္ျဖစ္သည္။ Completed ျဖစ္သြားတာေတာ့ မဟုတ္ translator tran ၿပီးသေလာက္ ဖတ္ၿပီးသြားျခင္းျဖစ္သည္။ Luna က စာေတြကို စုဖတ္ရတာႀကိဳက္တာမို႔ complete မဟုတ္ရင္ေတာင္ အပိုင္း အနဲဆံုး၅၀ေက်ာ္ေလာက္မွ ဖတ္သည္။ အခုလို တန္းလန္းႀကီးၿပီးသြားရင္လည္း အေတာ္ႏွေျမာမိသည္။ေနာက္ပိုင္း translator က ျပန္ up ရင္ေတာင္မွ အစပိုင္းေလာက္ဖတ္ရတာ motivation မရွိေတာ့သလို တပိုင္းပိုင္း tran ရတာ မလြယ္မွန္း နားလည္ရင္ေတာင္မွ ေစာင့္ဖတ္ရတာကိုေတာ့ ပ်င္းေနမိေသးသည္ ။ကိုယ့္ဘာသာကို original မွာသြားဖတ္ေပါ့ဆိုေတာ့လည္း ငပ်င္းမေလး Luna က tranရမွာပ်င္းေလသတဲ့...
Lunaပ်င္းရိစြာနဲ႔ညည္းလိုက္မိသည္"ဟူး...ငါလည္း transmigrate လုပ္ရရင္ေကာင္းမယ္"
အဲ့တာေၾကာင့္ Luna လည္း ပ်င္းပ်င္းနဲ႔ဘဲ ေနာက္ထပ္ ဖတ္ဖို႔ fic ၁ပုဒ္ကို line ဖြင့္ၿပီး ထပ္ရွာေနလိုက္တယ္။ ရွာေနတုန္းမွာဘဲ Luna တစ္ေယာက္ အသံတစ္သံၾကားလိုက္ရသည္။
<မဂၤလာပါ လူႀကီးမင္း Ficေတြဖတ္ရတာ ပ်င္းေနၿပီလား ပ်င္းေနရင္ ကိုယ္ကိုတိုင္ ဝင္စြန္႔စားလို႔ရတဲ့ Roleplaying system နဲ႔ အခုဘဲခ်ိတ္ဆက္လိုက္ပါ>
Luna တစ္ေယာက္ထခုန္မိ မလိုျဖစ္သြားေလသည္။
<ဘယ္သူလည္း>
<က်ေနာ္က system ေလးပါ>
< system??ေနပါဦး နင္က ဘယ္ကေနေျပာေနတာလဲ ေတာ္ၾကာ ငါ့မိဘေတြက ငါ့ကို မရွိတဲ့ဘဲနဲ႔ phone ေျပာေနတယ္ထင္ဦးမယ္>
ေျပာလည္းေျပာခ်င္စရာ Luna ဆိုတဲ့ေကာင္မေလးက အေတာ္ေခ်ာအေတာ္လွေသာ မိန္းကေလး ဒါေပမဲ့ ရည္းစာရွာရမွာ ပ်င္းတာမို႔ေရာ ကိုယ့္ကို ဘယ္သူ crush လို႔ crush ေနမွန္း မသိေလာက္ေအာင္ phone တစ္လံုးနဲ႔ fic ဖတ္ရင္း အလုပ္ရႈပ္ေနတာမို႔ အခုထိ FA ျဖစ္ေနျခင္းျဖစ္သည္။သို႔ေသာ္လည္း မိဘမ်ားကေတာ့ Fic ဖတ္ရင္ကို ဘယ္ေကာင္ေလးနဲ႔ chat ေနလည္း တစ္ေယာက္ထဲေၾကာင္နဲ႔ စကားေျပာေနရင္ေတာင္မွ ဘယ္ရည္းစားနဲ႔ ဖုန္းေျပာေနလည္းဆို ၿပီး ထင္တတ္လြန္းတာမို႔ တခါတေလ Luna တစ္ေယာက္ မာန္ပင္တက္ရမလိုလို...
YOU ARE READING
Mischievous Girl In A Roleplaying Game(Own Creation)
Fantasyအျမဲတိုင္း transmigration story ေတြကို ႀကိဳက္တတ္တဲ့ စိတ္ကူးယဥ္ဆန္တဲ့ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ roleplay system တစ္ခုနဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္မိသြားတဲ့ အခါ.... ဒီ story ကေတာ့ ရသစံုမွာပါ Yaoi ေရာ Yuri ေရာ Straight ေရာ အကုန္ပါမွာပါ...ဖတ္ၾကည့္ေပးၾကပါဦး Cover design by @...