Life-1.13 : Try to be an Empress

3.8K 474 36
                                    


《Zawgyi》

Luna ရုတ္တရက္ ပါးျပင္ ၂ဖက္ နီရဲလာၿပီး....

"အရွင္ ကၽြန္မက အဲ့လို မိန္းမစားမ်ိဳးမဟုတ္ပါဘူး"

"မင္းဘာေတြေျပာေနတာလဲ....ေဆး...ငါ ခံုေပၚက ေဆး ေသာက္ရမွျဖစ္မယ္...ျမန္ျမန္"

'ေဩာ္..ေဆးလား သိဘူးေလ papapaခ်င္တာမွတ္ေနတာ'

[A/N : စြတ္ေမွာင္ေနေသာခ်ိမ...ယူတို႔လည္း အရင္အပိုင္းဖတ္ၿပီး ေမွာင္သြားတယ္မလား မွန္မွန္လိမ္]

Luna ျမန္ျမန္ ေဆးယူေပးၿပီး တိုက္လိုက္သည္။မၾကာမွီ ေလာ့ရႊယ္ အသိျပန္ဝင္လာေတာ့သည္။

"မင္း ကိုယ္ေတာ့္ လ်ိွု႔ဝွက္ခ်က္ေတြ အကုန္သိသြားၿပီေပါ့"

"ဟုတ္ကဲ့"

"က်န္းရီေတာင္ ဒီအဆိပ္မိေနတဲ့ အေၾကာင္းဘဲသိတာ ငါက မိန္းကေလးမွန္း မသိဘူး..ငါ့ရဲ႕ဆံုးသြားတဲ့ မယ္ေတာ္ၿပီးရင္ မင္းက ဒီအေၾကာင္းေတြ သိတဲ့ တစ္ဦးတည္းေသာသူဘဲ...ငါမင္းကို သတ္ပစ္မွာ မေၾကာက္ဘူးလား"

"ဟင့္အင္း"

"ဘာလို႔လဲ"

"အရွင္က မင္းေကာင္းမင္းျမတ္တစ္ပါးမို႔လို႔"

"မင္း သိတာမွားေနၿပီ...တစ္ေလာကလံုးသိတယ္ ငါက ရက္စက္တတ္တဲ့ မင္းတစ္ပါးဆိုတာ...တစ္ေဆြတစ္မ်ိဳးလုံးကိုသတ္ၿပီး မင္းတက္လုပ္ေနတယ္ဆိုတာ"

"ကၽြန္မ မယံုဘူး"

"အဲ့တာ အမွန္ဘဲ...ဘယ္လိုလဲ မင္းေၾကာက္သြားၿပီလား"

"ကိစၥတိုင္းရဲ႕ ေနာက္ကြယ္မွာ အေၾကာင္းျပခ်က္ရွိတတ္ပါတယ္...ဘယ္သူမွ ေမြးရာပါ လူဆိုးျဖစ္လာတာမဟုတ္ပါဘူး...အရွင့္မွာလည္း အရွင့္အေၾကာင္းရွိမွာေပါ့"

"မင္းေျပာတာ တဝက္ေတာ့မွန္တယ္...တကယ္က ငါသူတို႔ အားလံုးကို သတ္လိုက္တာဟာ နဂါးပလႅင္ေၾကာင့္မဟုတ္ဘူး...အရမ္းမုန္းလို႔...ေသမတတ္မုန္းလို႔...ငါ့မ်ိဳးရိုးအစစ္က ေလာ့မဟုတ္ဘူး က်င္း...ငါက ေတာ္ဝင္မ်ိဳးရိုးမဟုတ္ဘူး...ငါ့အေမက သာမန္အရပ္သူေလးပါ သူမက ငယ္ရြယ္စဥ္မွာ ရိုးရွင္းစြာနဲ႔ သူမရဲ႕ ဆရာ ေတာ္ဝင္သမားေတာ္က်င္းနဲ႔ ခ်စ္ႀကိဳက္ခဲ့တယ္...လက္ထပ္ဖို႔ ၃ရက္အလိုမွာ ဘုရင္ႀကီးက အပ်င္းဖ်ားနာလို႔ ေတာ္ဝင္သမားေတာ္ကို ဆင့္ေခၚေစတယ္...မယ္ေတာ္က ေဆးဝါးအကူအေနနဲ႔ နန္းေတာ္ကို အေဖ့ေနာက္ လိုက္လာခဲ့တယ္...အဲ့ဒီ့မွာ ကံဆိုးခ်င္းေတြစတာဘဲ...ငယ္ရြယ္တဲ့ အေမ့ကို ဘုရင္က ျမင္ျမင္ခ်င္း သေဘာက်တာမို႔ ေကာက္က်စ္တဲ့ အစီအစဥ္ျပဳလုပ္ေတာ့တယ္...မဂၤလာေဆာင္ေန႔မွာ သတို႔သမီးကို က်င္းအိမ္ေတာ္ပို႔ရမယ့္အစား နန္းေတာ္ကို ေခၚေဆာင္ေစတယ္ တခ်ိန္ထဲမွာဘဲ ရဲမက္ေတြကို လႊတ္လို႔ က်င္းတစ္အိမ္လံုးကို သုတ္သင္ေစတယ္။ မယ္ေတာ္ ခမ်ာ အဲ့လိုနဲ႔ နန္းေတာ္ထဲေရာက္လာတယ္...ဒါေပမဲ့ မယ္ေတာ္က ဘုရင္ကို သူ႔အသားကိုေတာင္ အထိမခံဘူး...ဘုရင္ႀကီးက နည္းမ်ိဳးစံုနဲ႔ ပိုးပန္းေပမဲ့လို႔ေပါ့...တေန႔ေရာက္ေတာ့ မယ္ေတာ္က သူ႔ဆရာနဲ႔ရတဲ့ကိုယ္ဝန္ေပၚလာတယ္...အဲ့ကတည္းက မယ္ေတာ့္အေပၚထားတဲ့ မင္းႀကီးရဲ႕ ေမတၱာေတြက ကုန္ခမ္းသြားခဲ့တယ္...သူမဆီ ဘယ္ေတာ့မွ ထပ္မလာေတာ့ဘူး...မယ္ေတာ္က သာမန္အရပ္သူ ျဖစ္တာမို႔ သူမ အဆင့္အတန္းက ကိုယ္လုပ္ေတာ္ အဆင့္အတန္းသာရွိတယ္...ဘုရင္လည္း မ်က္ႏွာသာမေပးေတာ့ေရာ သူမကို နည္းမ်ိဳးစံုနဲ႔ ႏွိပ္စက္တယ္...ကိုယ္ဝန္သည္စားမဲ့ အစာထဲကို အရမ္းပ်င္းတဲ့ မီးေတာက္အဆိပ္ကို ခတ္တယ္...ကံေကာင္းခ်င္ေတာ့ အဆိပ္က သေႏၶသားထဲ ကိန္းေအာင္းသြားတာ မယ္ေတာ့္ကို မထိခိုက္ေစဘူး...မယ္ေတာ္က အတတ္ႏိုင္ဆံုး ႀကိဳးစားရွင္သန္ေပမဲ့ ၾကာလာေတာ့ ေလာကဓံကို မခံႏိုင္ခဲ့ဘူး...သူမက ကေလးကို ဖြားၿပီးေတာ့ မိန္းကေလးဆို အႏွိမ္ခံရမွာစိုးလို႔ ငါ့ကို ေယာက္်ားေလးလို ေနေစတယ္...ငါ အသက္ငါးႏွစ္မွာ မယ္ေတာ့္ကို မိဖုရားေခါင္ႀကီးက ခိုးမႈနဲ႔ ယိုးစြပ္ၿပီး ႀကိမ္ဒဏ္ အခ်က္၂၀၀ေပးတယ္။ ႏူးညံ့တဲ့ မယ္ေတာ္က နာက်င္မႈကို မခံႏိုင္ဘဲ ဆံုးေလတယ္။ ဘယ္သူမွ သူမအတြက္ အေရးမယူေပးၾကဘူး။ သနားစရာ ကေလးငယ္က အစကအဆံုး သူ႔အေမေသတာၾကည့္ခဲ့ရတယ္...မယ္ေတာ္လည္းဆံုးေရာ ငါက နန္းၿမိဳ႕အျပင္က နန္းေဆာင္ေဟာင္းတစ္ခုမွာ ႀကီးပ်င္းခဲ့တယ္...အထိန္းေတာ္ႀကီးေၾကာင့္ ျဖစ္ရပ္မွန္ေတြကို သိခဲ့ရတယ္...အဲ့ဒီထဲက သူက သိုင္းကို ေသခ်ာေလ့လာၿပီး လူစုခဲ့တယ္။ အခ်ိန္တစ္ခုေရာက္လာေတာ့ နန္းေတာ္ တစ္ခုလံုးကို သုတ္သင္ၿပီး သူတို႔ ျမတ္ႏိုးတန္ဖိုးထားရတဲ့ ဘုရင္ေနရာကို သိမ္းပိုက္ခဲ့တယ္...ငယ္စဥ္က မိတဲ့ အဆိပ္ေၾကာင့္ လျပည္ညတိုင္း ေသမတတ္နာက်င္မႈကို ခံစားရတယ္...က်န္းရီဘဲသိတဲ့ ေျဖေဆးေသာက္ျခင္းျဖင့္ အဆိပ္ကို မကုသႏိုင္ေပမဲ့ ထိန္းထားႏိုင္တယ္။ စိတ္လႈပ္ရွားရင္ အဆိပ္ကို ပိုႂကြေစတာမို႔ အျမဲတမ္း ခံစားခ်က္မဲ့တဲ့ မ်က္ႏွာနဲ႔ ႏွလံုးသားကို ေအးစက္ေစခဲ့တယ္...ငါက လူသတ္ရင္ေတာင္ မ်က္ေတာင္တစ္ခ်က္မခတ္ေတာ့ဘူး...ဒါေပမဲ့ ငါမင္းကိုေတြ႕တဲ့ အခါ ငါ့အေမကို အရမ္းသတိရေစတယ္။ မင္းက သူမ လိုဘဲ အရမ္းကို ႏူးညံ့လြန္းတယ္...တစ္ဖက္သားကို ကာကြယ္ေပးခ်င္စိတ္ ျဖစ္ေပၚေစတယ္"

Mischievous Girl In A Roleplaying Game(Own Creation)Where stories live. Discover now