Life-4.12 : Meow

1.3K 181 32
                                    

《Zawgyi》


"ရွစ္..ရွစ္စြမ္း..ဟိုေလ ကြ်န္ေတာ္ ရွစ္စြမ္းကို တစ္ခါမွ ေတာက္အေဖာ္အျဖစ္မစဥ္းစားဖူးဘူး...ရွစ္စြမ္းက ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ တစ္ဦးတည္းေသာမိသားစုဝင္ပါ ကြ်န္ေတာ့္ဆရာလည္းျဖစ္သလို ကြ်န္ေတာ့မိတ္ေဆြေကာင္းလည္းျဖစ္တယ္..ဒါေပမဲ့ ေတာက္အေဖာ္အေနနဲ႔ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္မွ ေရြးခ်ယ္ထားတဲ့သူ ရွိႏွင့္ၿပီးေနၿပီ"

"အန္းဟယ္ေတာ့ မဟုတ္ဘူးမလား"

"အာ..သူေတာ့မဟုတ္ပါဘူး"

"ဒါျဖင့္ ဘယ္သူလဲဆိုတာ ဒီဆရာသိခြင့္ရွိမလား?"

"ရတာေပါ့ ရွစ္စြမ္းကလည္း..အဟမ္း ကြ်န္ေတာ္ သူ႔ကိုအေျဖေတာ့ ျပန္မေပးရေသးဘူး..ရွစ္စြမ္းကို ကြ်န္ေတာ္အေဖလို သေဘာထားလို႔ေျပာျပတာေနာ္"

"ေရွာင္ပိုင္ ငါ့ကို ဒီလိုမ်ိဳးယံုၾကည္ေပးလို႔ ဒီဆရာေပ်ာ္မိပါတယ္"

"အဟမ္း..သူကေလ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ဂိုဏ္းခ်ဳပ္စုန္႔ဝူရွင္း"

"အဟြတ္!"

က်ဴလင္တစ္ေယာက္ ေသာက္ေနတဲ့ ေရေႏြးၾကမ္းသီးသြားေလသည္။

"ေရွာင္ပိုင္!!! မင္းဘယ္သူ႔ကိုဘဲ ေရြးေရြးဆရာမတားပါဘူး ဒါေပမဲ့ ငါတို႔ရဲ႕ ဂိုဏ္းခ်ဳပ္က အျပင္ပိုင္းမွာသာ ေဖာ္ေရြတာ သူ႔အတြင္းစိတ္က ေအးစက္လြန္းတယ္..ေရွာင္ပိုင္ မင္းသူ႔ကို တစ္ဖက္သတ္ခ်စ္မိရင္ မင္းဘဲ နာက်င္ရလိမ့္မယ္"

"အာ..တစ္ဖက္သတ္မဟုတ္ပါဘူး ရွစ္စြမ္းရ..သူလည္း ဒီေန႔ဘဲ ကြ်န္ေတာ့္ကို လက္ထပ္ခြင့္ေတာင္းထားတာ"

"ဂိုဏ္းခ်ဳပ္အကိုႀကီးက မင္းကိုလက္ထပ္ခြင့္ေတာင္းတယ္တဲ့လား..ေကာင္းပါၿပီ မင္းေပ်ာ္ေနသ၍ ရွစ္စြမ္းေက်နပ္ပါတယ္..ဒီေန႔ ရွစ္စြမ္းေျပာခဲ့တာေတြကို စိတ္ထဲမထားပါနဲ႔..ရွစ္စြမ္းတို႔ အရင္လိုဘဲ ဆက္ေနၾကရေအာင္"

"ဟုတ္ကဲ့ ရွစ္စြမ္း..စိတ္ခ်ပါ ရွစ္စြမ္းက ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ ကမၻာ့အေကာင္းဆံုးဆရာပါ"

"အင္း သြားနားေတာ့"


က်ဴလင္ ပိုင္ခ်င္းကို ေခါင္းေလး ပုတ္ေပးၿပီးေျပာလိုက္သည္။

Mischievous Girl In A Roleplaying Game(Own Creation)Where stories live. Discover now