Life-1.5 : Try to be an Empress

4.3K 559 18
                                    

《Zawgyi》

Luna တစ္ေယာက္ ဧကရီႏွင့္ ရန္ဖက္ မျဖစ္ခ်င္တာေၾကာင့္ ၿငိမ္ခံေနဖို႔ စဥ္းစားထားေပမဲ့ အေျခအေနက မ်က္ႏွာသာ မေပးခဲ့ေပ။

အားရံု မမေလးက ၿငိမ္ေနတာမို႔ မေနႏိုင္ဘဲ အရဲစြန္႔ၿပီး ျပန္ေျပာလိုက္ေတာ့သည္။

"ဧကရီႀကီး...ကၽြန္မတို႔ မယ္မယ္မွာ ဘာအျပစ္ရွိလို႔လဲ"

"ရိုင္းစိုင္းလိုက္တာ မင္းလို အေစခံကမ်ား...လာၾကစမ္း သူမကို မေသမခ်င္း ရိုက္ၾကစမ္း"

Lunaလို မိမိဖက္က လူမ်ားကို(မိမိ ဘက္ေတာ္သားမ်ား)ကို ကာကြယ္ေပးတတ္သူအေနနဲ႔ ရပ္ၾကည့္မေနႏိုင္ေတာ့....

"ခဏေနပါဦး...ဧကရီ...ရွင္ဒီၾကင္ယာေတာ္ကို အစထဲက သေဘာမက်မွန္းသိပါတယ္...ရွင္မွာ အေနာက္နန္းေဆာင္ကို အျပစ္ေပးပိုင္ခြင့္ရွိတာမွန္တယ္...ဒါေပမဲ့ ဒီၾကင္ယာေတာ္က အျပစ္ေပးခံရေအာင္ ဘာျပစ္မႈမ်ား က်ဴးလြန္မိပါလိမ့္"

"ၾကင္ယာေတာ္...ကိုယ္လုပ္ေတာ္တိုင္းက မနက္တိုင္း ဧကရီမိဖုရားႀကီးကို ဂါဝရလာျပဳရတယ္...မင္းက ဒီမနက္...ဂါဝရလာျပဳျခင္းမရွိဘူး...ဒါဟာ ငါမိဖုရားႀကီးကို အာခံတာမဟုတ္ဘူးလား...နန္းတြင္းစည္းကမ္းအရ မင္းကို အျပစ္ေပးသင့္တယ္"

"ဒီၾကင္ယာေတာ္က မေန႔ ညေနကမွ နန္းတြင္းစဝင္တာပါ နန္းတြင္းစည္းကမ္းေတြကို ဘယ္သိပါ့မလဲ"

"အာ့တာကေတာ့ မင္းကို သတိမေပးတဲ့ မင္းရဲ႕ အေစခံကိုဘဲ အျပစ္တင္သင့္တယ္"

"ဧကရီရွင့္....ဒီၾကင္ယာေတာ္ရဲ႕ အပါးေတာ္ျမဲ အားရံုက မေန႔ကမွ ကၽြန္မနဲ႔ အတူ နန္းတြင္းဝင္တာပါ...သူမလည္း စည္းကမ္းေတြကို သိႏိုင္ပါ့မလား...ဒါေပမဲ့ ထူးဆန္းတာက...ေကြ႕ေဖးနန္းေဆာင္က အျခားအပ်ိဳေတာ္ေတြနဲ႔ အေစခံေတြကေရာ နန္းတြင္းထဲမွာ အရင္ထဲက ရွိေနၾကၿပီး ဘာေၾကာင့္မ်ား ကၽြန္မကို သတိမေပးတာပါလိမ့္...မဟုတ္မွလြဲေရာ...တေယာက္ေယာက္ကမ်ား မေျပာဖို႔ မွာထားလို႔လား...."

"မင္း ေလၽွာက္မေျပာနဲ႔ ငါလို ဧကရီက မင္းလို မိန္းကေလးကို ဒုကၡေပးဖို႔ အေစခံေတြကို မွာစရာလား"

Mischievous Girl In A Roleplaying Game(Own Creation)Where stories live. Discover now