Luna & Cath chatting

3.5K 350 14
                                    

"Lunaေလးေရ မားကို ဒီည ဒီ arcအၿပီး upတဲ့ ကူေျပာေပးပါဦး"

"ခ်စ္ရေသာ ဒါဒါေလးတို႔ေရ Luna မားကေလ ငပ်င္းႀကီးသိလား တခါတေလ အားေနရဲ႕နဲ႔ မ upဘဲ သူမ်ား tranတာေတြဘဲ ထိုင္ဖတ္ေနတာ..ေကာင္းတယ္ ဖိအားမ်ားမ်ားေပးၿပီး မ်ားမ်ား upခိုင္းသိလား"

*Cathက ေခါင္းလွမ္းေခါက္*

"ငါ့ကို ကူေျပာခိုင္းတာ ဒါဒါေတြကို ကူေျပာခိုင္းတာ မဟုတ္ဘူး"

"ဟြန္႔"

*Lunaဟိုဘက္ လွည့္သြား*

"ဘာျဖစ္တာတုန္း"

"ဒါလား အေမ သူမ်ားေတြဆို cheatေတြ သားသမီးေတြကို အမ်ားႀကီးေပးထားတာ ဘယ္လို ဇာတ္ခိုက္မကို ေဆာ္တယ္တို႔ ဘာတို႔နဲ႔ ငါ့က် လုပ္ၾကံခံရ အဆိတ္ခတ္ခံရနဲ႔"

"ဟြန္႔ ဒီမားကို ဇာတ္သိမ္းလွေစခ်င္ရင္ ေသခ်ာဖား မဟုတ္ရင္ ဇာတ္နာပစ္မယ္"

"ဘာေျပာတယ္ မင္ယန္ေကာေကာ ေလာ့ရႊယ္ေကာေကာေရ...လာကူၾကပါဦး"

*အခန္း အပူခ်ိန္ၾကဆင္းလာ*

"ရွန္ယြဲ႕ကို ၿခိမ္းေျခာက္တာမင္းလား"

*ၿပိဳင္တူေမး*

"မဟုတ္ပါဘူး...အရပ္ကတို႔ေရ ကယ္ၾကပါ ဒီက Cathေလးကို Cathလည္း အားကိုးရွာရေတာ့မယ္"


*သနားစရာမ်က္ႏွာေလးနဲ႔ ေျပာေန*


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

ျဗဲ...ဟဲ....ဟဲ....😭

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

"Lunaလေးရေ မားကို ဒီည ဒီ arcအပြီး upတဲ့ ကူပြောပေးပါဦး"

"ချစ်ရသော ဒါဒါလေးတို့ရေ Luna မားကလေ ငပျင်းကြီးသိလား တခါတလေ အားနေရဲ့နဲ့ မ upဘဲ သူများ tranတာတွေဘဲ ထိုင်ဖတ်နေတာ..ကောင်းတယ် ဖိအားများများပေးပြီး များများ upခိုင်းသိလား"

*Cathက ခေါင်းလှမ်းခေါက်*

"ငါ့ကို ကူပြောခိုင်းတာ ဒါဒါတွေကို ကူပြောခိုင်းတာ မဟုတ်ဘူး"

"ဟွန့်"

*Lunaဟိုဘက် လှည့်သွား*

"ဘာဖြစ်တာတုန်း"

"ဒါလား အမေ သူများတွေဆို cheatတွေ သားသမီးတွေကို အများကြီးပေးထားတာ ဘယ်လို ဇာတ်ခိုက်မကို ဆော်တယ်တို့ ဘာတို့နဲ့ ငါ့ကျ လုပ်ကြံခံရ အဆိတ်ခတ်ခံရနဲ့"

"ဟွန့် ဒီမားကို ဇာတ်သိမ်းလှစေချင်ရင် သေချာဖား မဟုတ်ရင် ဇာတ်နာပစ်မယ်"

"ဘာပြောတယ် မင်ယန်ကောကော လော့ရွှယ်ကောကောရေ...လာကူကြပါဦး"

*အခန်း အပူချိန်ကြဆင်းလာ*

"ရှန်ယွဲ့ကို ခြိမ်းခြောက်တာမင်းလား"

*ပြိုင်တူမေး*

"မဟုတ်ပါဘူး...အရပ်ကတို့ရေ ကယ်ကြပါ ဒီက Cathလေးကို Cathလည်း အားကိုးရှာရတော့မယ်"


*သနားစရာမျက်နှာလေးနဲ့ ပြောနေ*


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

ဗြဲ...ဟဲ....ဟဲ....😭

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Mischievous Girl In A Roleplaying Game(Own Creation)Where stories live. Discover now