Mocorgásra ébredek, majd eltűnik mögülem az eddig hozzám simuló forró test. Szemeim egyből kipattannak, majd hirtelen fordulok az üres hely felé. Luke ijedten kapja fel a fejét. A lehető leghallkabban próbálta felvenni nadrágját, de mind hiába. Mosolyogva ül vissza mellém, majd hatalmas tenyerét arcomra simítja. Egy pillanatra lehunyom szemeim, majd újra gyönyörű íriszeiben nézek.
-Gyönyörű vagy!-hajol közel arcomhoz.
-Nem szeretem amikor ilyen butaságokat hazudsz nekem.-hajtom le fejem.
-Sohasem hazudnék neked!-jelenti ki.
Egy gyengéd puszit nyom homlokomra, majd feláll mellőlem.
-Megyek hozok reggelit, várj meg itt.-mosolyodik el.
Mostmár ténylegesen felveszi nadrágját és kimegy a szobából. Felkapom a földről a pólóját, majd veszek ki a szekrényéből tiszta fehérneműt. A fürdőbe vonulok, egy gyors zuhanyzás után, már "felöltözve" állok a tükör előtt.
-Undorító vagyok.-suttogom magam elé.
-Ez nem igaz, csodálatos vagy!-szólal meg Luke.
-Te mióta állsz ott?-kapom rá a fejem.
-Nem túl régóta, gyere enni.-biccent a szobám felé.
Halvány mosoly kúszik arcomra, majd minden szó nélkül elmegyek Luke mellett.
-Tetszik a pólód.-indul meg utánam.
-Jól mondod, ez már az enyém.-vágódok le az ágyra, a tálca mellé.
-És akkor én miben megyek haza?-néz rám értetlenül.
-Majd Nate pólói között keresünk valamit.-vonok vállat.
Felhúzom lábaim törökülésbe, Luke pedig leül velem szemben.
A friss palacsinták csak úgy ontják magukból a finom illatokat. Egyik falatot követi a másik, akkor kapok észbe amikor a gyomrom morogva jelzi hogy nem tetszik neki a hirtelen jött túl sok étel. Szám elé kapva rohanok ki a mosdóba. Már megint ez történik. Luke csak értetlenül térdel mellettem és fogja a hajam. Lehúzom a wc-t majd sírva a hideg karimához nyomom halántékom. Utálom ezt az ízt, ennyi alkalom után sem tudtam megszokni, már ha ezt meglehet egyáltalán.
-Sajnálom..-nézek fel Luke-ra.
-Semmi baj Dia.-mosolyodik el hirtelen.
-Na gyere ide.-ránt magához.
Felnevetek, de könnyeim hullása nem hagy abba.
-Angyalom, kérlek ne sírj..-simít végig fejemen.
Egy ideig a földön ülünk, majd nagy nehezen felállít.
-Leviszem a tálcát, addig moss fogat és öltözz fel, menjünk ki levegőzni kicsit.-villant egy halvány mosolyt felém.
Nagy nehezen sikerül rendbe szednem magam, és Luke is hamarosan visszatér.
-A szekrényem alsó részében találsz pár pólót ami még Nate-é volt mielőtt elvettem tőle.-szólok ki a fürdőből.
Még megfésülöm a hajam, majd kilépek a helyiségből. Luke az ágyamon ülve telefonozik, immáron Nate pólójában. Én sem erőltetettem meg magam túlzottan, csak felvettem egy fekete farmert, és itt fel is adtam. Még Luke pólóját sem volt kedvem átcserélni. Az említett személy megfogja a kezem majd maga után húzva vezet az ajtóhoz.
-Hová megyünk?-nézek rá érdeklődve.
-Hmm a parkba?-gondolkozik el egy pillanatra.
-Az pont jó, legalább útba esik a dohánybolt.-gondolkozom el talán kicsit hangosan.
-Mióta dohányzol?-néz rám felvont szemöldökkel Luke.
-Úgy két éve?-nevetek fel.
-És én erről miért nem tudok?-kapja rám tekintetét.
-Soha nem kérdezted, én meg nem mondtam.-rántok vállat-szerintem Nate sem tudja..-gondolkozom el.
Nemsokára megérkezünk a dohánybolthoz, mielőtt bemennék Luke elkapja a kezem.
-Még csak 17 vagy, hogy adják ki neked?-érdeklődik.
-Törzsvendég vagyok.-kacsintok rá.
Pár pillanat múlva már újra Luke mellett állok egy doboz méregrúddal a kezemben.
YOU ARE READING
You & Me
Short StoryMeg sem mozdul, lassan mellé lépek és kezem hátára helyezem. -Hé minden oké?-hajolok le hozzá. -Persze.-ránt vállat. -Menjünk aludni.-néz rám, majd megfogja a kezem. Néhol előfordulhatnak trágár szavak 16+ és vagy 18+-os jelenetek!