Thirtyfour

51 4 0
                                    

Egész nap a konyhában voltam, nem foglalkoztam sokat a karácsonyi vacsorával, de azért mégis összedobtam ezt azt. Luke is itt lesz hamarosan. Nate barátnője viszont már órák óta itt van, és hogy én ettől milyen boldog vagyok. Kívülről egy aranyos lány, de belül egy hárpia. Rose. Még a neve és aranyos, de azt Nate nem tudja hogy hányszor bántott és hányszor fenyegetett meg engem a suliban. Valószínűleg ezt soha nem is fogja megtudni, túlságosan boldog vele..

-Itt vagyok!-ordít Luke.
-Konyha!-kiabálok vissza.
Éppen lekapcsolom a sütőt mikor Luke mögém lép és átkarolja a derekam.
-Szia!-suttogja fülembe.
Válaszolni nem érkeztem, a hátunk mögül ugyanis megszólal Rose.
-Lukee, hát megjöttél?-vinyogja.
Elfintorodom amin Luke jót mosolyog, elengedjük egymást, de egyik kezét szorosan az enyémre kulcsolja. Mikor Rose megindul felé kitárt karokkal rászorítok kezére majd elengedem. Luke sem tudja hogy miért utálom ennyire. Elindulok fel a szobámba, tusolnom kell és rendbe szedni magam. Kiveszek egy viszonylag tűrhető szettet, és a fürdőbe indulok. Leveszem a piszkos ruháim, felkontyolom a hajam és beállok a víz alá. Kicsit melegre sikeredett, de tűrhető. Hallom hogy nyílik az ajtó és pár perc múlva két kezet érzek meg a derekamon. Megfordulok és Luke áll mögöttem. Vigyorogva mér végig, perverz. Ajkai egyre közelebb kerülnek enyémekhez, de mielőtt összeérnének oda teszem mutatóujjam.
-Na mi volt a kur.. akarom mondani Rose-al?-javítom magam.
-Miért utálod őt ennyire?-húzza fel egyik szemöldökét.
-Mert egy álszent kígyó, ha tudnátok mennyi évemet keserítette meg..-Luke értetlenül néz rám.
-Ő volt az egyik olyan ember aki bántott, de Natenek erről nem szólhatsz, most olyan boldog.-rántom meg a vállam.
Hátat fordítok Lukenak majd elkezdem átmosni magam. Csak most veszem észre hogy Nate tusfürdőjét használom. A szerelmem még mindig dermedten áll mögöttem, szerintem most dolgozza át azt amit mondtam. Egy puszit nyomok az arcára és kilépek a kabinból. Luke arca mérhetetlenül dühösnek tűnik, majd elkezdi ő is megmosni magát. Feltöltözöm és kiengedem a hajam, most mást nem csinálok vele.

Smink gyanánt csak egy kis korrektort, szemceruzát és szempillaspirált teszek fel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Smink gyanánt csak egy kis korrektort, szemceruzát és szempillaspirált teszek fel. Fölösleges jobban kisminkelnem magam. Megigazítom a pc-m és Luke felé fordulok.
-Csinos vagy!-lép elém.
Arcom kezei közzé fogja és ajkaimra tapad, örömmel viszonzom csókját. Hiányzott már, pedig csak két napig nem találkoztunk. Őrülten szerelmes vagyok ebbe a fiúba, megcsillan a szeme, mintha tudná mire gondolok.

Néma csendben eszünk, de szívem szerint orrba verném Roset. Úgy letörölném a pofájáról azt a gúnyos mosolyt.
-Dia, mond mit tettél azért hogy Luke egyáltalán rád bírjon nézni?-húzza gonosz mosolyra arcát.
Úgy látom végre van okom pofán verni ezt a ribancot.
Kitolom magam alól a széket, majd elé lépek. Minden pillanatok alatt történik. Hajába markolok és felrántom a székből. A fiúk néma csendben bámulnak.
-Ide figyelj drága! Gimiben lehet bánthattál, de ez az én házam! És simán kirakhatlak az ajtón kívülre! Többé nem bánthatsz! Mert akkor megjárod, és ezt ne fenyegetésnek vedd, hanem erős javaslatnak! Vissza adhatnék mindent amit velem tettél, de van bennem annyi gerinc hogy nem teszem!-sziszegem fogaim között.
Minden további szó nélkül elengedem a haját, így visszaesik a székre. Felkapom a telefonom és a cigimmel együtt kimegyek a teraszra. Akkorát verek a falba hogy szerintem még a ház másik végében is hallatszik. Az a szerencséje annak a kurvának hogy tudtam magam türtőztetni. Pedig szívem szerint vissza adtam volna neki mindent amit nekem adott. Ehelyett a falat ütöm, pedig szívesebben ütném Rose arcát. Az ő vére jobban mutatna az öklömön mint a sajátom.

You & MeWhere stories live. Discover now