Thirtyone 18+

93 3 0
                                    

-Elmegyek fürdeni.-kelek fel Luke mellkasáról.
Szó nélkül a szekrényéhez sétálok és kiveszek belőle egy boxert és egy pólót. Teljesen otthonosan mozgok már a házban, hiszen mégiscsak elég régóta ismerem Luke-ot, így elég régóta élősködöm itt. Az említett ruhadarabok aludni tökéletesen megfelelnek, így nem is kerestem több dolgot. Az ajtóban még visszafordulok.
-Nem jössz?-mosolygok Lukera.
Olyan gyorsan ugrik fel, és terem előttem a váltó ruhájával hogy azt még a kengyelfutó gyalogkakukk is megirigyelné. Csak kuncogok egyet majd a szobához tartozó fürdőbe indulok.
-Ez gyors volt.-adok hangot szórakozásomnak.
Egész jól szórakozok az előző helyzeten.
-Fürödjünk vagy inkább tusoljunk?-néz rám vigyorogva.
-Hmm fürödjünk!-vágom rá szinte azonnal.
Luke a kádhoz lép és elkezdi engedni a vizet. Rengeteg szappant nyom bele, ezzel hatalmas habot csinálva. Egy percre elgondolkozik, addig én levetkőzöm és már a kádban is vagyok. Elzárom a vizet mielőtt kifolyna a kádból.
-Hahó nem jössz?-kérdezem Luke-ot.
Felkapja a fejét és értetlenül néz rám.
-Te mikor ültél be a kádba?-mosolyodik el.
-Egy pár perccel ezelőtt, de annyira el voltál foglalva hogy észre sem vetted.-nevetek fel.
Előrébb csúszok hogy be tudjon ülni mögém, amit kuncogva meg is tesz. Rádőlök a mellkasára és lehunyom a szemem. Luke szorosan derekam köré csavarja kezeit és óvatosan kezdi el simogatni a hasam. Úgy viselkedik velem mint aki bármelyik percben összetörhet. A hab jócskán belepi kebleimet is, Luke mégis gond nélkül megtalálja őket. Egyik kezét mellemre csúsztatja míg a másikat levezeti a lábam közé. Tettére hangosan felnyögök.
-Shh baby, még meghallanak.-suttogja a fülembe.
Nagyon ritkán nevezett így, de azt hiszem meg tudnám szokni. Elkezdi csókolgatni a nyakam majd vállamba harap. Újra felnyögök.
-Íhgy nehhéz leszh halkan lehnnem..-nyögdécselek miközben szívni kezdi a nyakam.
Közben keze szorgosan mozog csiklómon. Kiszállunk a kádból és Luke leül a földre majd újra mellkasának dőlök és folytatjuk előbbi tetteinket. Luke ingerli érzékeny pontom én pedig szüntelenül nyögök.
-Luhke elégh..-állítom meg kezét.
Először meglepődik, és értetlenül néz rám. Minden szó nélkül felállok és kiveszek egy óvszert a szekrényből. Ezúttal szemből ülök az ölében és csókot nyomok ajkaira. Tagjára fogok majd húzok rajta párat. Fogaimmal kibontom az óvszert majd Luke péniszére görgetem. Szerelmem ajkaira tapadok és beleülök kőkemény farkába. Mivel már nem vagyok szűz ez nem okoz problémát. Egymás szájába nyögünk és zilálni kezdünk.
-Ahh Dia..-nyög nyakamba.
Én sem bírom visszafogni hangom, egyre hangosabbak vagyunk. Viszont kezdek fáradni, és ezt Luke is észreveszi. Derekamra fog majd gyorsítva a tempón már ő mozgat saját tagján. Fejem a vállába temetem és próbálom visszafogni a hangom.
-Luhke nem bíhrom sokáig.-próbálom összeszedni hangom.
-Éhn sehm.-nyög bele számba.
Újra egymás ajkaira tapadunk ezzel tompítva nyögéseink. Ebben a csókban minden benne van. Szerelem, vágy és fájdalom, de még így is elvette az eszemet. Pár perc múlva Luke beleélvez a kotonba és én is megremegek. Fejem hátra vetem és gerincem is ívet vesz fel. Közel hajolok Luke füléhez és belenyögök. Vállamba harap és leemel magáról amint lecsengett orgazmusunk. Lehúzza tagjáról a gumit és összeköti, majd a kukába dobja.
-Fürödjünk le rendesen.-nyom puszit homlokomra.
Csak csendben bólintok majd visszaülünk a kádba. Újra mellkasának dőlök és behunyom szemeim, túlságosan is elfáradtam.
-Tudod, nem így képzeltem el az első szeretkezésünk..-suttogja.
Ahogy meghallom a szeretkezés szót rájövök hogy tényleg teljes szívéből szeret. Simán mondhatta volna hogy az első dugást vagy hasonló undorító szót. De mégsem egy ilyen méltatlan és közömbös szót használt.
-Én sem, de egy cseppet sem bánom hogy így történt.-mosolyodom el.
-Ezt soha nem tudnám megbánni.-kontráz rá.
Végre hosszú idő után őrülten boldog voltam. Ami valószínűleg nem fog sokáig tartani, mert Luke rá fog kérdezni a bekötött kezemre, amit eddig szándékosan nem említett meg. Ahelyett hogy újra veszekedtünk volna, csak élveztük a csendet, de legfőképpen a másik közelségét.

You & MeOnde histórias criam vida. Descubra agora