Twentysix

53 3 0
                                    

Most ébredtem, éppen próbálom rendbe szedni magam. Még Luke-ot is fel kell ébresztenem. Ezzel kéne kezdenem.
-Szívem, ébresztő menned kell az évnyitóra.-puszilom meg arcát, de semmi reakció.
Egyre közelebb haladok a szájához a puszikkal. A szája mellé érek, ő viszont elmosolyodik, most lebukott. Felegyenesedek és az éjjeliszekrényen lévő pohárért nyúlok. Lehajolok Luke füléhez.
-Tudod kivel szórakozz drágám.-mosolyodom el gonoszan.
Ezzel a mozdulattal leszállok az ágyról és az arcába öntöm a pohár tartalmát. Hirtelen pattannak ki szemei, és felülve rám néz. Megindul felém, de én mutató ujjam a magasba emelem.
-Az helyedben meg sem próbálnám.-nézek rá.
Tudja hogy miért mondom. Így inkább letesz a tervéről. Gyorsan kiveszem a szekrényből azt ami a kezembe akad. Mindent felkapok magamra, és a fürdőbe rohanok. Megcsinálom a fejem majd egyből a konyhába megyek.
-Szia szívem.-nyomok puszit Luke szájára.
-Szia Nate.-ölelem meg testvérem.
-Vigyázzatok magatokra! Négyre itthon leszek!-veszem fel a cipőm.
-Szia!-köszönnek el.
Van 15 percem megtenni a gyalog fél órás utat. Így a garázsba megyek és előhozom a motorom. Felkapom a sisakom és a motoros kabátom majd felülve a szépséges járgányomra indulok el villám tempóban.

Már három órája dolgozom, igaz ma még nincs vendégem, de holnap már lesz

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Már három órája dolgozom, igaz ma még nincs vendégem, de holnap már lesz. A főnök is jön olyan dél felé, lehet hamarabb végzek. Ha minden jól megy, haza tudok menni a másik sisakért és Luke elé tudok menni.

Igazam lett. Hamarabb elengednek. Villám sebességgel megyek haza. Felkapom a másik sisakot, leveszem a motoros kabátot és megyek az iskolához. Leveszem a sisakot és a  motoromon ülve várok a bejárattal szemben. Elvileg 5 perc múlva kiengedik az én drágám. Úgy is lett, özönlöttek ki a diákok de Luke sehol sem volt. Miután kezdtek fogyni az emberek akkor tűnt fel. Egy lány csimpaszkodott belé, méghozzá Liza. A suli kurvája. Lepattanok a motoromról majd egyenesen a szerelmem felé indulok, amint meglát, mosoly terül el az arcán és megrázza a fejét. Amikor elé érek azonnal ajkaira tapadok. Kezét csípőmre teszi és közelebb húz magához.
-Hé azonnal szállj le a pasimról!-hallom meg azt az idegesítő hangot.
Elválok Luke-tól és Liza felé fordulok. Megragadom a torkát és egészen az arcába hajolok.
-Drágám, egyszer mondom el! LUKE AZ ENYÉM!-húzom gonosz mosolyra ajkaim.
Egyre jobban szorítom a nyakát, ő pedig próbálja lehámozni kezem magáról.
-Most elengedlek, de legközelebb nem leszek ilyen kedves!-suttogom a fülébe.
Elengedem a nyakát és lelököm a földre.
-Remélem egy életre megjegyezted! És mindenki más is aki esetleg elgondolkozott azon hogy megpróbálja elvenni tőlem a barátomat.-mondom hangosabban. Már elég szép tömeg gyűlt össze körülöttünk, ami most oszlani kezdett. Vissza fordulok Lukehoz, megfogom a kezét és a motorhoz sétálunk.
-Vezetsz te?-nyújtom felé a kulcsot.
-Ki nem hagynám, hova megyünk?-nyúl a sisakjáért.
-Rád bízom.-mosolygok rá.
Mind a ketten felülünk és becsatoljuk a bukósisakot. Luke beindítja a motort én pedig átkarolom őt. Elindulunk és csapunk pár kört mindenféle. Már hiányzott a motorom. De a múltkori pánikroham után nem mertem előhozni. Most mégis megnyugtat. Haza érünk és mindent a helyére rakunk, már itthon van Nate kocsija is. Beérve a házba,  bátyám a kanapén ülve tömi a fejét és valamilyen filmet néz.
-Szia!-köszönünk neki.
-Sziasztok!-mosolyog ránk.

You & MeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora