4 hónappal később
Már április van, olyan gyorsan rohan az idő. A srácoknak most lett vége a tavaszi szünetnek. Én ugyanúgy dolgoztam, persze volt egy két nap szabim hogy többet lehessek a srácokkal. Már csak két hónap és végeznek. Luke-al össze akarunk költözni, én már el is kezdtem gyűjtögetni rá. Persze nem könnyű, főleg úgy hogy Natenek is kell adnom valamennyit, hogy beszálljak a háztartásba, félre is kell tennem és még cigivel, benzinnel is el kell látnom magam, de nem lehetetlen. Eddig elég jól megy, igaz kicsit szűkös a kasszám, de megéri.
Újra szombat van, a hetek csak úgy telnek felettünk. Mondjuk mindannyian elfoglaltak vagyunk. Nate iskolában van és délután dolgozik, Luke még csak munkát keres. Elég kevés időnk jut egymásra, de igyekszünk a legtöbbet kihozni mindenből. Ma is Lukenál alszom, hogy ne csak mindig nálunk legyünk. Valószínűleg a szülei úgysem lesznek otthon.
-Indulhatunk?-néz rám.
-Igen.-bólintok egy aprót.
Rám mosolyog majd kinyitja előttem az ajtót én pedig be is ülök. Táskámat az ölembe rakom és megvárom míg Luke is beszáll. Egyszerűen imádom ezt a kocsit, majdnem annyira mint az én szerelmemet aki már mellettem ül. Igazából nem lakik messze tőlünk, nem értem miért jár kocsival. Gondolataimból az szakít ki hogy megállunk, hát ezt mondom, nem lakik messze. Mind a ketten kiszállunk és egymás kezét megfogva megyünk az ajtóhoz. Luke előveszi kulcsait, mivel az ajtó zárva van. Ebből nem nehéz lekövetkeztetni hogy a szülei nincsenek itthon.
-Nem megyünk ki kicsit a parkba a gödörhöz?-kérdezi.
-Menjünk, de enyém a BMX!-vigyorodom el.
-Rendben.-indul a garázs felé.
Tudniillik hogy a közelben van egy remek park, ami egyben skateparkként is működik. Régen sokat jártunk ki. Már akkor is Luke BMX-ét használtam. Már akkor is tetszett ez a lökött gyerek, de rajtam kívül még rengeteg lánynak. Ezért is próbáltam kitűnni a tömegből a BMX-el. Hát pár sérülést szereztem, de Luke figyelmét nem hívtam fel, legalábbis akkor még nem. Emlékszem egyszer rosszul estem, és a jobb kezem bánta. Eltört a csuklóm miatta. A bokám is volt zúzódva, de persze ez még az elején volt. Aztán szépen fejlődtem és egyre több trükk ment. Most hogy jó pár éve nem foglalkoztam vele, esélyes lesz egy újabb sérülés.
-Min gondolkozol?-lép mellém Luke egy deszkával a kezében.
-A régi "szép" időkön.-mutatok idézőjeleket.
-Emlékszel mikor BMX-ezni kezdtem? Egyszer eltört a csuklóm és több helyen zúzódásom is volt. És Jézus ha most visszagondolok hogy mindent azért csináltam hogy észrevegyél, nevetnem kell. Nagyon gáz voltam, az elején, de aztán egyre jobban ment és már élveztem is. Már nem azért csináltam hogy belém szeress.-kapok drámaian a szívemhez.
Elnevetem magam, igen határozottan gáz voltam. Luke leteszi deszkáját és lassan elindul.
-Már akkor is szerettelek!-mondja.
Mire válaszolhatnék már a közelemben sincs. Utána indulok, ami nem nehéz,igaz kicsit elszoktam ideiglenes járművemtől, de nem lehet ezt elfelejteni. Ez szó szerint olyan mint a biciklizés. Hamar utolérem Luke-ot és szinte már ott is vagyunk. Először bemelegítek, előveszem újra az alapokat már amennyire emlékszem, a 180 most is simán megy. Inkább odamegyek a negyedívhez, felmegyek rá majd ellököm magam fel az íves érkezőre és megkísérelem egy 360 kp ugrását. Szinte tökéletes lett így elsőre is ennyi év után.Ez az egyetlen trükk azok közül amiket próbáltam, ami soha nem ment rendesen. Hát lássuk hozzá. Neki indulok és megpróbálkozom egy flair-el. Rosszul fordul a kormány és kicsúszik a kerék alól a talaj. Védőfelszerelésem sisakon kívül nincs, szóval azonnal konstatálom hogy ez fájni fog. Magam alá húzom a bal kezem aminek meg is lesz az eredménye. Teljesen testsúlyommal ráesek és már érzem is a fájdalmat szétáradni. Pár másodpercig csak fekszem majd nagy nehezen felállok és szigorúan jobb kézzel tolva a halál járgányt Lukehoz megyek.
............................................
I
tt a flair ⬇️
VOCÊ ESTÁ LENDO
You & Me
ContoMeg sem mozdul, lassan mellé lépek és kezem hátára helyezem. -Hé minden oké?-hajolok le hozzá. -Persze.-ránt vállat. -Menjünk aludni.-néz rám, majd megfogja a kezem. Néhol előfordulhatnak trágár szavak 16+ és vagy 18+-os jelenetek!