* Rano *
Obudziłem się około siódmej jak zawsze. Westchnąłem gdy przypomniałem sobie o moim treniningu. Potem pognałem się przebrać do łazienki miałem na sobie dużą cieplutką czarną bluzę z kapturem i z herbem uzumaki na ramieniu.
Spodnie to były pomarańczowe rurki. Na ręce nałożyłem rękawiczki bez palców tylko palce wskazujący i środkowy prawej ręki były zakryte, a u lewej tylko kciuk. Chwyciłem kawałek chleba zjadając go w locie.Szybko wyszedłem po ścianie przez okno i pobiegłem po dachach czemu nie poszedłem normalnie?
Po pierwsze tak było szybciej, a ja już jestem spóźniony.
Po drugie to wioska ninja i każdy tak robi.
A po trzecie nie miałem ochoty za bardzo, na spotykanie jakichkolwiek ludzi.
* * *
Wbiegłem do klasy jak zwykle spóźniony z kapturem naciągnie tym na twarz. Iruka to zobaczył i powiedział
- Naruto wpisuje spóźnienie i ściągaj kaptur.
- Czemu? - Nie wiem o co im chodzi z tym kapturem
- No taka polityka szkoły ( xd , a swoją drogą łączmy się w bólu, że w szkołach nie można nosić kapturów :( tyle, że teraz do szkoły chodzić nawet nie można kupia kwarantanna )
Jak tylko zająłem swoje miejsce kilka dziewczyn spojrzało na mnie i, zaczęło chichotać.
Wsumie to nie jestem, zainteresowany nie moja wina że jestem przystojny mogę się założyć. Gdybym był brzydki to te wszystkie lale nawet nie zaszczyciły mnie spojrzeniem.
Jakbym szukał dziewczyny to chciałbym poznać taką, która doceni mnie za moje wnętrze, a nie za to jak wyglądam.
Spojrzałem w prawą tam pod oknem siedziała jedyna dziewczyna która nigdy do mnie nie zagadała Hiniata. Jestem jej za to bardzo wdzięczny, bo nigdy nie wiem jak się zachować gdy ktoś mnie o coś pyta.
Hiniata ma ciemne włosy i jasne oczy mi się nie podoba ale wygląda na miłą osobę.
- Proszę o spokój - krzyknął nauczyciel.
* * *
NA PRZERWIE KILKA LEKCJI PÓŹNIEJ
~~ POV. HINIATA ~~
Przed lekcją zauważyłam, że z kieszeni Naruto wypadł naszyjnik poniosłam go wyglądał ślicznie
To naszyjnik który w anime Tsunade dała Naruto jednak w moim opowiadaniu chłopak ma ten naszyjnik od urodzenia.
Wracając....
Gdy weszłam do klasy chciałam zwrócić Naruto jego własności, ale zobaczyłam, że oblegają go fanki westchnęłam.
Dobra zwrócę mu teraz. Zaczęłam się za nim rozglądać.
CZYTASZ
NaruSasu/SasuNaru
FanfictionNaruto Uzumaki wie kim byli jego rodzice przyjaźni się z kyuubim. Od najmłodszych lat jest potężny jednak nie pokazuje tego po sobie. Sasuke Uchiha nieśmiały zamknięty w sobie samotny chłopak. Ma wiele problemów nie ufa innym. Naruto pewnego dnia z...