TIME SKIP
~~ Pov. Naruto ~~
Idziemy już bardzo długo. Z nieba leje się żar ale ja tam nie jestem zmęczony.
Nagle moją uwagę przykuła kałuża to dziwne przez ostatnie kilka tygodni nie padało.
Spokojnie ominęliśmy kałuże ja udawałem, że zupełnię ją ignoruje. Kakashi i Sakura Napewno się nabrali uważają mnie za idiote.
Nagle obok nas świsną kunai wzdrygnałem się. Metalowe ostrze wbiło by się w twarz Tauzuny gdyby nie refleks Sasuke.
Odwróciłem się napiecie w naszą stronę szła dwójka mężczyzn.
Nie wyglądają mi na zwykłych rabusiów pomyślałem.
Bez chwili zastanowienia rzuciłem się na jednego z nich Sasuke zaczął walczyć z drugim.
Po sposobie walki zrozumiałem, że to wykfalifikowani shinobi i korzystając z 0.10 swoich umiejętności nie pokonam swojego przeciwnika.
W pewnym momencie ten typ użył jakiejś dziwnej techniki ja uskoczyłem ale trafiła ona w mój plecak który rozpadł się na proch.
~ Młody użyj rasengana
~ Hai
Odskoczyłem na kilka metrów i krzyknąłem
- Kage Bushin no Jutsu
Obok mnie pojawił się mój klon i zaczął formować na mojej ręce niebieską kule z chakry.
Wiem, ze nie wygląda najładniej ale próbowałam jak najdokładniej to zakolorowax tak aby nie wyglądało jak kupa więc sorki jeśli komuś nie przypadnie do gustu.- RASENGAN - krzyknąłem odwołując klona i rzuciłem się do ataku.
Uderzyłem typa w brzuch tak mocno, że aż poleciał w tył.
Zemdlał.
Odetchnąłem.
Rasengan jest dosyć trudny do wykonania. Kurama mi powiedział, że jest to autorska technika mojego taty.
Spojrzałem na drugiego wrogiego shonobi Sasuke się nim zajął i z tego co widzę Uchiha zaraz go pokona.
Kakashi przyglądał nam się czujenie z boku.
Sakura nic nie zrobiła no co za zdziwienie.
TIME SKIP PO WALCE
- ok ale zanim pójdziemy dalej pan Tauzuna ma nam chyba coś do powiedzenia? Czyż nie?
Pomijam tą rozmowę bo jest taka sama jak w anime.
Więc oni teraz będą spać w lesie w namiotach bo jeszcze nie dotarli na miejsce
CZYTASZ
NaruSasu/SasuNaru
FanfictionNaruto Uzumaki wie kim byli jego rodzice przyjaźni się z kyuubim. Od najmłodszych lat jest potężny jednak nie pokazuje tego po sobie. Sasuke Uchiha nieśmiały zamknięty w sobie samotny chłopak. Ma wiele problemów nie ufa innym. Naruto pewnego dnia z...