TIME SKIP
~~Pov. Naruto ~~
Jesteśmy z Draniem pod moim mieszkaniem. Dałem mu klucz do ręki, a Sasuke wniósł mnie do środka i położył na stole.
- No dobra - mruknął - gdzie masz apteczkę?
O Cholera jeśli on mi wyjmie ten nóż z nogi to zobaczy chakre kyuubiego.
Chyba powinienem mu powiedzieć kim jestem w końcu to mój przyjaciel.~ Czekaj cierpliwie jeszcze zrobię z was parę, a co do tego pomysłu to jestem za.
~ =_=
Westchnąłem i powiedziałem :
- Apteczka jest nam zbędna
- CO - zapytał zdziwiony Sasuke
- Dobra powiem Ci ale tylko dlatego, że Ci ufam.
Wujalem kunai że swojej nogi nawet nie spoglądając na Sasuke.
Chłopak krzyknął ze zdziwienia gdy zamiast krwi z mojej nogi zaczęła wyciekać czerwono-pomarańczowa chakra.
- Co dlaczego jak ty to - chłopak się jąkał i widać, że jest zagubiony.
Eh - westchnąłem - zacznę od tego, że musisz poznać prawdę o tym co stało się 12 lat temu 10 października.
Sasuke spojrzał na mnie ze zdziwieniem :
- No ten Czwarty zabił Kyuubiego ginąc razem z nim? - stwierdził pytająco.
- Niestety nie - mruknąłem - Na początku musisz wiedzieć iż Czwarty Hokage Minato Namikaze miał żonę Kushine i to, że Kyuubi nie zaatakował z własnej woli.
- CO jak to nie z własnej woli, a tak w ogóle to skąd ty to wiesz.
- Nie przerywaj mi. Kyuubi został zmuszony do ataku na wioskę liścia przez jednego z klanu Uchiha.
Sasuke zbladł, a potem zzieleniał. Ja kontynuowałem.
- Żona Czwartego Hokage była jinchuuriki Kyuubiego. Lecz właśnie 10 października wydała dziecko na świat. Osłabiając w ten sposób pieczęć. Uchiha wtedy wykradł jej lisa niestyty nie wiem kto to był wiem, że Uchiha, ponieważ posiadł sharingana.
Czwarty Hokage wiedząc, że Lis zniszczy wioskę Liścia zapieczętował go w swoim jedynym synu umierając przy tym wraz z żoną.
Spojrzałem na Sasuke był wyraźnie blady i patrzył na mnie z przerażeniem.
- A co się stało z tym dzieckiem? Kim ono jest? Żyje?
Spokojnie po kolei. A więc Czwarty Hokage Minato Namikaze ożenił się z Kushiną Uzumaki i urodził im się syn. Nazwli go Naruto Namikaze-Uzumaki. Jednak dla dobra dziecka zostało mu nadane nazwisko po matce aby wrogowie nie dowiedzieli się, że istnieje syn Czwartego...
Sasuke był w ciężkim szoku patrzył się na mnie jak na ósmy cud świata.
Mi w kąciakch oczu zebrały się łzy.
- Czyli, że Ty jesteś jinchuuriki dziewięciogoniastego
- Um tak.... Kurama we mnie przebywa. Wie o tym część dorosłych więc Sakura pewnie usłyszała od kogoś starszego.
~ Ej młody jesteś pewien, że taka ilość informacji go nie przytłoczy. Jakby nie patrzeć to zwykły dzieciak Uchiha, ale dalej tylko dzieciak.
~ Nie martw się poradzi sobie.
~ Uznajmy, że Ci wierzę. Idę spać pa.
~ OK
Spojrzałem na Sasuke i o mój Boże wyglądał tak:
Chłopak pociągał nosem, a jego oczy były lekko zaszkolone
- Sas...
Nie mogłem dokończyć, ponieważ Sasuke mnie przytulił.
Czułem się tak miło....
Uchiha się we mnie wtulił. Nagle usłyszałem stłumiony głos os strony mojej szyji.- Młotku nie miałem pojęcia, że miałeś tak ciężko bez rodziców wśród nienawiści. - Wymruczał Sasuke
Dostałem gesiej, skórki ale odwzajemniłem uścisk i kontynuowałem.
- Zaprzyjaźniłem się z Kyuubim pomógł mi w treningach użyczał mi swojej chakry. To dlatego tak szybko się regeneruje.
Skończyłem mówić, a Sasuke dalej był we mnie wtulony. Uśmiechnąłem się pod nosem
- Dobra księżniczko załuż mi opatrunek żeby nikt się nie zorientował, że się zagoiła w tej szaf e masz apteczkę.
Sasuke podszedł do szafki którą wskazałem i wyjął z apteczki bandaż jako, że siedziałem na stole Sasuke najpierw delikatnie cały czerwony ściągnął mi buty i spodnie.
Ja też poczułem, że się czerwienię.Uchiha delikatnie wacikiem zmył resztki krwii jego spojrzenie skierowało się na mój brzuch ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jako, że była na nim tylko siateczkowa koszulka i wszystko prześwitywało to się strasznie zawstydziłem.
Sasuke jeszcze chwilę się na mnie gapił. Po chwili się otrząsnął i owinal mi mogę bandażem.
Wymruczał:
- Poczekam pod drzwiami, a ty ubierz się i wracamy do Kakashiego. No tak Sasuke rozebrałeś go, ale nie chcesz już go ubierać he he ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Jasne dattebayo - krzyknąłem wciąż lekko zarumieniony
Trochę starszy bo nie znalazłam młodszego.
Papa do następnego
CZYTASZ
NaruSasu/SasuNaru
FanfictionNaruto Uzumaki wie kim byli jego rodzice przyjaźni się z kyuubim. Od najmłodszych lat jest potężny jednak nie pokazuje tego po sobie. Sasuke Uchiha nieśmiały zamknięty w sobie samotny chłopak. Ma wiele problemów nie ufa innym. Naruto pewnego dnia z...