Rozdział 24

4.6K 264 141
                                    

~~ Pov. Naruto ~~

Stwierdziłem, że to moje łóżko i mam pełne prawo w nim spać.

Co z tego, że Sasuke też już w nim śpi zmieścimy się obaj.

Wślizgnąłem się obok Sasuke i przykryłem nas kołdrą. Po kilku minutach poczułem, że Sasuke się we mnie wtula to jest naprawdę urocze. Uśmiechnąłem się pod nosem i otoczyłem swoim ramieniem Uchihe. No trudno jak się obudzi pierwszy zwalę to na sen.

Z takim postanowieniem poszedłem spać zasnąłem praktycznie od razu.

NASTĘPNY DZIEŃ TIME SKIP

~~ Pov. Sasuke ~~

Gdy obudziłem się było jeszcze bardzo wcześnie, ale o dziwo nie było mi zimno. Po chwili zorientowałem się dlaczego.

Naruto leżał obok mnie twarzą w moją stronę i przytulał mnie do siebie.

Policzki mi się zaczerwieniły CO TEN MŁOTEK ZE MNĄ ROBI.

Sasuke musisz się uspokoić. Delikatnie pogładziłem Naruto po policzku i nagle naszła mnie myśl, że nie wybaczłbym sobie gdyby coś mu się stało. Aż tak mi na nim zależy? To jest niepokojące no, bo może jest taki kochany i troskliwy, że jak tu go nie kochać, ale jest też strasznie głupkowaty.

Chwila czyli wychodzi na to, że ja go kocham!

Jak to się mogło stać do cholery?

Nagle przez umysł przewinęły mi się różne wydarzenia z nim związane automatycznie się zarumieniłem. Na wspomnienie pierwszego pocałunku i innych niefortunnych sytuacji.

To chyba miłość, pomyślmy kto jest dla ciebie najważniejszy?

Naruto

Jaki kolor włosów jest najładniejszy?

Złotawo-żółty jak słońce

Jakie oczy wyglądają najładniej?

Niebieskie albo błękitne... Lazurowe

Jaki charakter jest najlepszy?

Głośny roześmiany, który mówi co myśli.

Właśnie z całą mocą uświadomiłem sobie, że zakochałem się w tym Młotku.

~~ Pov. Naruto ~~

Obudziłem się i pierwsze co widzę to twarz Sasuke i to nie byle jaką tylko chłopak cały zarumieniony gładzi mnie po policzku i wpatruje się w przestrzeń, a jego usta są lekko rozchylone.

Wyglądał cudnie i chyba się nie skapnął, że nie śpię. Trzeba będzie go uświadomić

- Draniu....

Pa do następnego

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Pa do następnego

NaruSasu/SasuNaru Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz