BÖ/44

336 80 159
                                    

Mert, "Hoş bulduk canım." deyip aralıklı olan kapıdan içeri daldı.

Çağatay, "Ömer bir an sinirle ne dediğimi bilemedim ama..." lafının bölüp, "Sen de hoş geldin geç buyur." dedim. Gülüp içeri girdi, bende kapıyı kapatıp peşinden gittim.

Mert ceketini çoktan portmantoya asmış Barlas ve Arya'nın oyununa dahil olmuştu bile. Çağatay'da ceketini asıp eliyle salona mı geçeyim işareti yaptı, başımla evet dedim.

Arya Çağatay'ı görünce, "Çağatay amcaa." diye bağırıp Çağatay'ın kucağına atladı.

"Çağatay amca senden bir şey isteyebilir miyim?" dediğinde Çağatay Arya'yla beraber koltuğa oturup, "İste bakalım." dedi.

"Barlas amcam saçını bağlatmadı senin saçını bağlayabilir miyim?"

"Tabi ki bağlayabilirsin."

Barlas, "Küçük hanıma bak sen Çağatay gelince sattı bizi."

Arya, "Ama Barlas amca sen saçını bağlatmadın ki."

Mert, "Bende oysa gelir gelmez seninle oynamaya başlamıştım ama neyse sen Çağatay amcanla oyna."

Arya, "Ama Mert amca, of tamam ya bağlamayacağım Çağatay amcamın saçını." deyip ellerini göğsünde birleştirdi.

"Trip atmayın lan kızıma." deyip Arya'yı kucağıma aldım.

Arya, "Baba galiba benim senden daha iyi bir oyun arkadaşım olmayacak. Amcanlar bebek gibi hemen küsüyorlar."

"Ben seninle her zaman oynarım prenses, akşam bir çay partisi yaparız artık."

Arya, "Oleeyy! Canım babam." deyip sarılabildiği kadar bana sarıldı.

Çağatay, "Ömer benim sana birkaç kelime söylemem lazım."

"Tabi istersen dışarı çıkalım."

Barlas, "Biz çıkalım isterseniz."

Çağatay, "Yok yemekte Ömer babamdan şüphelendiğini söyledi ya onun hakkında bir şey söyleyecektim."

Mert, "Geveleme ne söyleyeceksen söyle."

Çağatay, "Ömer bu ara hatta doğduğundan beri başından bela eksik olmadı bunu hepimiz biliyoruz, bir anda duyunca fazla tepki vermiş olabilir, sakin kafayla düşününce herkes olabilir ne yalan söyleyeyim."

Mert, "Belki de şu an içimizde." deyip Barlas'a baktı.

Barlas, "Saçmalama Mert!"

Mert, "Nereden bileceğiz senin olmadığını, kanıtla."

Barlas, "Nasıl kanıtlayayım?"

Çağatay, "Benim sana yaptığımı millete yapma be Mert."

Mert, "Böyle çok iyiymiş, şaka yapıyorum Barlas." dedi gülerek.

Barlas, "Bir an neler düşündüm..." deyip gözlerini büyüttü. Çağatay'ın bana baktığını fark edince konuşma gereği duyarak konuşmaya başladım, "Bende bir anda pat diye söyledim kusura bakma."

Çağatay, "Yok haklısın sen, biz seni ne kadar anlıyoruz desek de anlayamayız Ömer, haklısın yani herkesten şüphelenebilirsin ama emin ol ben senin arkandayım, bu kimse, hangi şerefsizse bulana kadar bu işin peşini bırakmayacağım."

"Şunu dedin ya hiçbir şey yapmasan da olur."

Mert, "Ömer Burak amca dışında biri var mı aklında?"

"Yok."

Barlas, "Ömer Burak amcadan niye şüphelendin?"

"Hastanede Bora'nın isim verip vermediğini inatla sorduğu için şüphelendim."

Burslu ÖğrenciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin