𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝟖 𓁹

296 76 83
                                    


شرکت کالینز ،
چند ساعت قبل :





چند دیقه گذشته بود و ویلیام نمیتونست جوابی بده. بالاخره خودش رو جمع و جور کرد و گفت : آم ... فکر نکنم ما تا حالا همدیگه رو دیده باشیم.






پسر نگاهی به ویل انداخت : نه ... من مطمئنم یه جایی دیدمت... فقط نمیدونم کجا . البته این در حال حاضر مهم نیست. گفتی چرا میخواین منو ببینین ؟





_اوه... خب، من کاراگاه کینگ هستم. از NYPD .برای یه سری تحقیقات اینجام.






_ وَ؟



~AND?





ویل نفس عمیقی کشید : و برای شروع باید پرونده های سی سال اخیر شرکتتون رو برسی کنم.







لوکا سری تکون داد و نگاهشو دوباره به پرونده های روبروش دوخت: خب این تصمیمش با من نیست. اون پرونده ها درواقع مال من نیستن. مشخصات مشتری ها و شرکتایی هستن که باهاشون کار میکنیم. وکیل حقوقی شرکت باید اینجا باشه تا بتونم تحویلشون بدم .






_ پس اگه ممکنه میشه خبرش کنید؟






لوکا بدون اینکه چشم از پرونده ها برداره شماره ای رو گرفت : سلام آقای جکسون. آره ... می خواستم ببینم امکانش هست الان بیاین شرکت ؟ نه..‌. برای یه کار دیگه... چقدر طول میکشه؟ ... خیله خب. نه نه مشکلی نیست. پس میبینمتون.






بعد رو به ویلیام کرد و گفت: وکیل حدودا نیم ساعت دیگه میرسه اینجا .




و بعد دوباره سر پرونده ها برگشت.
ویلیام سری تکون داد و خواست روی یکی از صندلی های روبروی میز بشینه اما درست همون لحظه ای که دسته های صندلی رو گرفت ،
لوکا بدون اینکه سرشو بلند کنه گفت: میتونین تا موقعی که وکیل شرکت برسه بیرون منتظر بمونین.





و بعد با دستش اشاره ای به در کرد.
ویلیام از این حرفش یکه خورد.
اون پسری که توی بار دیده بود صد و هشتاد درجه با این آدم فرق داشت.




کم پیش میومد کسی اینطوری بتونه جوابشو بده و انقدر نسبت بهش بی تفاوت باشه.





ویل به روی خودش نیورد.
دسته های صندلی رو ول کرد و به جاش دستی به موهاش کشید.
پوزخندی زد و بعدم از اتاق بیرون رفت.
اصلا فکرشو نمیکرد اون پسر اینطوری از دفتر بیرونش کنه .





یکم گذشت و بالاخره در آسانسور باز شدو مرد نسبتا چاقی با یه کیف سامسونت مشکی ازش بیرون اومد. سلامی به منشی کرد و بعدم وارد دفتر شد.





ویلیام خواست از سر جاش بلند شه که صدای منشی متوقفش کرد : ببخشید اما اول باید آقای کالینز خبر بدن . اونموقع میتونین برین داخل .






𝐄𝐌𝐏𝐓𝐈𝐍𝐄𝐒𝐒 𝐈𝐍𝐒𝐈𝐃𝐄 Where stories live. Discover now