Multimedyada Alya var :)
1 GÜN ÖNCE
"Anneeee ben çıkıyorum"
"Alya kızım bak geç kalmak yok abin erken çıkacağımızı söyledi seni görmeden gitmek istemiyoruz"
Annemi öpüp evden çıktım bugün alışveriş yapmaya gidecektim aslında hiç içimden gelmiyordu ama mecburum sonuçta yaz kampına gidecektik ve ben mayosuz gidemezdim.
Üzerimde kot şort ve siyah beyaz kareli bir gömlek vardı. Siyah vanslarımı giymiştim. Topladığım kumral saçlarımı siyah gözlüğümle tamamlamıştım. Lacivert sırt çantamın içini bavul gibi kullandığımdan yine sırtımda bu çanta vardı.
Cebimdeki telefon titreyince açıp hemen elime aldım.
"Aloooooo bebeğiiiim" arayan muhteşem sesiyle İclal di.
"Efendim tatlım"
"Nerdesin bebek ben geldim sayılır "
Bugun alışverişimin yarısında İclal yanımda olacaktı ve ben dün akşamdan beni sokağın başında beklemesini söylemiştim. Yarısında diyorum çünkü yanlız olmak istiyorum ve onu şutlayacağım.
"Geldiiiim" dediğimde İclal'in arkasındaydım bana döndüğü anda yemyeşil gözleri ve simsiyah saçlarıyla beni öptü . O dünyada gördüğüm en güzel esmerdi. Yürümeye başladığımızda kampla ilgili konuşuyorduk tabiki oda geliyordu sonuçta best friend gelmezse kampın ne anlamı kalır ki.
***Yarım saat sonra elimizde iki poşetle mayo almak için girdiğimiz mağazadan çıktık.
İclale Cemle buluşacağımı söyleyip yanından ayrıldım.
İclalle evlerimiz aynı sitedeydi ve 5 yaşından beri onunlaydım Cemle ise bir yıldır beraberdik ama onuda en az 3 yıldır tanıyorum .
İclalle ayrıldıktan sonra bir cafeye oturdum ve çikolatalı milkshake söyledim gözlüklerimi çıkardım ve poşetlerle beraber çantama tıktım . Güzel olduğumu hic bi zaman düşünmemisimdir ama çevremdekiler sürekli güzel olduğumu söylerler. Cemle birbirimize çok yarıştığımızı masallardaki prenslerle prenseslere benzediğimizide söylerler biliyorum fazla abartıyorlar ama Cem gerçekten de prenslere benziyor sizin hayalinizdeki prens nasıl bilmem ama uzun zamandır benim hayalimdeki prens sevgilim.
***Cafeden çıkmış ara sokaklardan sahile dogru yürüyordum. Uzaktan bağırışma sesleri geliyordu. Sanırım ileride bir yerlerde kavga vardı.
Tam köşeyi dönmüştüm ki biri kolumdan çekti ve ağzımı kapadı kendimi bir anda duvara yapışmış bir sekilde buldum gözlerimi açtığımda gördüğüm şeye inanamadım
Merhaba arkadaslar inşallah yazdıklarımdan memnunsunuzdur. İlk bölüm ve ikinci bölüm biraz kısa olduğu için bugün akşam 3. Bölümü de yükleyeceğim iyi okumallarrr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yersiz Aşk
ChickLitHayatımda en çok değer verdiğim insan babamdı bizi terk edene kadar... Hayatta çok güzeldi ... Babam gittikten sonra her kez hayatimda sorunlar yaşayacağımı biliyordu ama kimse bu kadarını tahmin etmemişti. Onun yokluğunda ilk iki yılım biraz sorunl...