ONA GÜVENMİŞTİM

162 7 6
                                    

BU BÖLÜM FUL BUĞRANIN AĞZINDAN OLUCAK

Buğranın ağzından

“Ne! Sana inanmıyorum baba! Kiminle evlenirsen evlen ama benim hayatıma karışamazsın! Bunu yapamazsın!”

Babam dün ani bi kararla beni İstanbula çağırmıştı. Alyayı her ne kadar yalnız bırakmak istemesemde gece o uyur uyumaz arabaya atlayıp istanbula geldim. Şimdiyse babamın beni 3 gün sonra olucak düğününe çağırdığını öğreniyorum. Anlayamadığım şey ne zaman bu oldu. Ne zamandan beri Selinin annesi ve babam birlikteler ve ayrıca neden Selinin annesi Neden!

Babamla iki saattir Seline iyi davranmam konusunda kavga ediyoruz

“Hadi ama o kız sana deli oluyor  Buğra hem ne var 2 3 kez takılırsınız”

Her baba oğluna böyle şeyler söyler mi yoksa bizimki mi istisna ?

“Sen nasıl bir insansın üvey kardeşim olacak kızla takılmamı söylüyorsun söylediğin cümlenin anlamsızlığının farkında değilsin değil mi!”

“ Eeeh yeter lan sana Seline iyi davran diyorum Buğra o kadar anladın mı beni ne bok yersen ye ama o kıza iyi davran bir iki kez güzel şeyler yap anladın mı ! şimdi siktir git !” nefret ediyorum bu adamdan

Arkamı döndüm hızla odadan çıktım merdivenleri inip dışarı çıktım sahile doğru yürümeye başladım. Şuan burda olmam bile hatadır belki Alyanın yanında olmalıydım…

***

Sahilde bir ileri bir geri 2 saattir dolanıyordum. Elimde telefon Alyayı aramakla aramamak arasında sıkışıp kalmıştım. Tabi ki araryamadım. Ona telefonda ne diyebilirdim ki onu bırakıp gitmemin sebebini açıklayan bir not bırakmalıydım ama öyle zekiyim ki bu aklıma bile gelmemişti.

Dün benim için çok güzeldi onun benim için ne kadar önemli olduğunu anlamıştım bilmiyorum belki de Alya’ya bu kadar yaklaşmamalıydım… 

Biri omzuma dokunduğunda aklımdaki tek düşüncenin konuşmama etkisi olarak Alya diye arkamı döndüm ama arkamdaki Alp ti. Kocaman sırıtarark.

“Alya kim yoksa şu geçen gün tecavüzden kurtardığın kız mı” hı o kız seninde yavşadığın hani…

“bunun nerden biliyorsun lan sen benimi takip ediyorsun” Alp sırıtmasını kahkaya dönüştürerek.

“Babamı fazla hafife alıyorsun kardeş bozuntusu! attığın her adımı takip ettiğim doğrudur ama bunu babam yaptırıyor.” Dedi

O adamı nasıl bu kadar sahiplenip her istediğini yapıyor cidden anlamıyorum.

“Korkaksın” diye fısıldadım.

Ondan da baba demek zorunda olduğum adamdan da nefret ediyorum. Ama ondan nefret ettiğim gerçeği abim olduğu gerçeğinin altında eziliyor…

Alp bana döndü sinirlenmişti umrumda değil..

“Ne dedin sen” diye tısladı.

Ondan zerre kadar korkmuyorum ama en ufak bir tartışmamızı küçük çocuklar gibi babam şikayet eder bu yüzden

“Yok bir şey” demekle yetindim.

Bana doğru adım atıp boğazıma yapıştı

“Ben korkak değilim! Sen aptalsın!” dedi.

Şu kurduğu cümleyi Alya söylemiş olsaydı çok farklı hissedebilirdim ne var ki bu sözcükler sevgili abimin ağzından çıktı nefes almakta zorlanıyordum aptal iki saattir boğazımı sıkıyor ama daha yeni zorlanmaya başladım. Buna bir son vermemin zamanı geldi diye düşünüp yumruğumu Alpin karnına geçirdim. Acıyla kıvranırken arkamı dönüp sahil boyunca yürümeye devam ettim

Yersiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin