Multimedyada Cemle Alya varKarşı masada birileri öpüşüyodu... yo hayırrr Buğra... e yuh öpüştüğü kızda Selin... bıkmadı benimkilere sulanmaktan.. yani Buğra brnimki olmayabilir ama yinede iki kez öpüştük sonuçta.... tamam belki o he dakika birileriyle nerelerde nasıl öpüşüyodur.... off bunları düşünmek ne kadar saçma dimi biliyorum.. ama karşı masada kıtlıktan çıkmışçasına Buğranın dudaklarına yapışan Selin psikolojimi bozdu. Baya karşımda öpüşüyolar ya... Selin iki dakika sonra ayağa kalktı kısacık elbisesi ve anlam veremdiğim kadar fazla yüksek topuklularıyla bana daha doğrusu bizim masaya doğru yürümeye başladı. o kadar kıvırıyodu ki geçtiği masalardaki çocukların gözü hep ondaydı e doğal tabi...
Topuklaları sanki yürüdüğü yerde deprem etkisi bırakıyordu...
Bizim masnın önünde durdu Ceme göz kırptı tam önüne dönüp gidecekti ki yüksek topuklularının hemen yanındaki muz kabuğuna bastı ayağı kaymıştı ve düşmek üzereydi eğer düşerse olcak rezaleti ve Selinden ne kadar nefret ettiğimi umursamadan elini tutup düşmeden onu yakaladım. Selin şaşırmıştı gözlerini benden ayırmadan tuttuğum elini yavaşça çekip arkasını döndü ve tekrar yürümeye başladı.
Aslında hala yağiptığım şeyin farkında değildim sanırım bu kaşara neden yardım edeyim yoksa...
Cem elimi tuttu
"Biliyo musun mükemmelsin"
Neden böyle bişey söyledi ki şimdi.
"Neden böyle düşündün ki şimdi"
yüzüme bir kedinin ciğere baktığı muhteşm bir yiyecekmişim gibi baktı
"Seline yardım etmen mesela bu kadar iyilik bir insana fazla" gülümsedim ama amacım ona yardım etmek değildi onun Selin olmasının bi önemi yoktu o an düşündüğüm şey yardım etmem gerektiğiydi bunda abartılacak birşey göremiyorum...
"Ben şey... yani reflex işte kime olsa aynısını yapacaktım iyilikle ve mükemmlikle alakası yok " dedim güşümsedi dudaklaını hafifçe yukarı kıvrdıktan sonra
"Peki öyle olsun" dedi.
Yemeklerimizi bitirdikten sonra Cem son lokmasını ağzına atıp ayağa kalktı arkama geçip sandalyemi çekti ve kalmama yardımcı oldu.
Yaklaşık 10dakikadır sahilde yürüyoduk. Cem de bende konuşmuyoduk ki Cem sonında lafa girdi
"Hadi bara gidelim"
"Ceem! " barları sevmediğimi bilirdi içki sigara yüksek ses pek hoşlandığım şeyler değil. Aslında ickiden sigara kadar nefret etmiyordum ama insanlara yaptırdığı şeyler bana çok saçma geliyor hele kontrolsüz olmak içmek ve kontrolsüz olmak.... insanın en beter hali sarhoşken sanırım eskiden babamda içerdi hatta abimle oturup ikisinin saatlerce içtiklerini hatırlıyorum sık sık içmezdi abim ama içtiğinde de kimse onu toparlayamazdı açıkçası babam için aynı şeyleri söyleyemem çünkü babam abimle içtiği gecelerde sadece 2 bardak icerdi ve o iki bardağıda abimin 1 şişesine denk gelirdi genllikle babam çok kontrollü bi adamdı yani 2 yıl önce öyleydi bu yönden hep babama benzemeye çalıştım ve yapabildiğim kadar da kontrollü bir insan olmayı başardım...
Oysaki sigara ap ayrı bir illet sizi sürekli öldürüyo gün geçtikçe içten içe.... yavaş... yavaş...
Ölümden bahsetmek istemiyorum ama bi insanın kendisini ölümün kıyısına kadar getirmesi saçma değil mi...
Hele anne babaların sigara icmesi iste bu affedilemez...
senin sorumluluğun da bi can var ve sen onu umursamadan kendi sonunu getiryosun bu ne kadar bencilce bi davranış....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yersiz Aşk
ChickLitHayatımda en çok değer verdiğim insan babamdı bizi terk edene kadar... Hayatta çok güzeldi ... Babam gittikten sonra her kez hayatimda sorunlar yaşayacağımı biliyordu ama kimse bu kadarını tahmin etmemişti. Onun yokluğunda ilk iki yılım biraz sorunl...