Ben Ona Güvenmiştim

130 5 3
                                    

1 HAFTA SONRA

O geceden sonra Buğrayı görmemiştim odadan her fırsatta çıkmış oteli aramış ama Buğrayı bulamamıştım Sabah kalktığımda yanımda uyuyo olması gerekirken o yoktu hiçbir yerde yoktu. Bana güvenebilrsin demişti…

Ööyle değilmi ….

Demişti.

O gece ona güvenmiştim yeni birşeye başladığımızı nebileyim yeni bir sayfa açtığımı hissetmiştim hayatımda Cemi kaybetmemi bile önemsememiştim ama o sabah uyandığımda yatağın boş oluşu…

Ve ben bu olayın üstünden 1 hafta geçmiş olmasına rağmen hala umutla beni aramasını onunla karşılaşmayı bekliyorum. Geceleri rüyalar görmeye başladım aslında kabus demek daha doğru olur sanırım. Önce babamın beni terk edişini görüyorum sonrada Buğranın elimden tutup beni ateşe atışını izliyorum…

Hergece uykudan ağlayarak hatta ağlamaya çalışarak kalkmak ne demek siz bilir misiniz?...

****

Sabah uyndığımda İclal odada yoktu ama not bırakmıştı.

“Tatlım Mertleyim beni merak etme ayrıca odadan çıkmaya karar verirsen bana mesaj at”

Son iki gündür yaptığım şey buydu odadan çıkmamak… saatlerce dizi izlemek ama nolursa olsun odadan çıkmamak…

Laptopumu elime aldım takip ettiğim dizilerden birinin eski bölümlerinden birini açtım izlemeye başladım. Bu bir haftadır Cemle hiç konuşmamıştım.

Sadece öğlenleri açık büfeden yediğim kekle günü idare ediyordum.

Havuz ? deniz ? kum ? güneş mi ? Son iki gündür umrumda değiller, galiba abimi aramayı da ihmal ettim telefonum nerde onu da bilmiyorum gerçi…

Kapı çaldığında heyecanlanıp hemen kapıya koştum.

Ama yine hevesim kursağımda kaldı gelen Cemdi tamam kabul onu da beklemiyordum aslında. İçeri davet ettiğimde ikimizde mal mal birbirimize bakıyorduk daha fazla bunu sürdürmek istemediğimden pat diye

“Yaptığım şeyler için,  seni üzdüğüm için , bilmiyorum neden bunu yapmadım gerçekten ama o gün peşinden gelmediğim için özür dilerim” dedim

Cem de zaman kaybetmeden özür diledi böyle davranmaması gerektiğini fazla abarttığını falan söyledi affetmek için sabırsızlanıyordum zaten koşup boynuna atladım.

***

Cemle saatlerdir oturmuş konuşuyorduk aslında tam konuşuyorduk ta denemez Cem bir haftadır yaptıklarını anlatıyordu  ben de onu dinliyordum. Evet o benden ben ondan özür dilemiştik ama konuyu henüz kapamamıştık ikimizde de bi burukluk vardı aslında benimki Ceme karşı değil de daha çok Buğraya karşıydı.Her neyse. Herşeye rağmen konuşuyor olmak ve bunu Cemle yapıyor olmak çok güzel. En azından çözülmesi gerek sorunlar listemden Cemi silmiştim ama daha kötü bir sorunum vardı oda artık o listede Buğranın yalnız olması…

“Hadi kalk yemeğe iniyoruz” akşam olmuştu gerçekten sanki saat su gibi akıp gidiyor…

Ceme istemediğimi söylesem de aç olduğum için yemeğe indik

Yemeklerimizi almış çoktan masa aramaya başlamıştık görüş alanıma iki kişilik boş bir masa takıldığında Cemi çekiştirerek masaya götürdüm.

***

Cem masada oturuyordu bense kalkmış lavaboya gidiyordum. Hava bu gece fazla sıcaktı sanki nefes alamayacak gibi oluyorum elimi yüzümü yıkayıp tekrar masaya döndüğümde Cem yemeğini bitirmiş bana tuhaf tuhaf bakıyordu. Daha fazla yemeyeceğimi söyledikten sonra Cemle odaya gittik güzel bir film açıp izlemeye başladık genellikle korku filmleri izlemeyi severim ama bu ara pek izleyesim yok aslında bu ara romantik veya komedi filmi izleyesimde yok ama zaman geçiyor en azından…

Yersiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin