İtiraf

159 7 9
                                    

Buğra elimden tutup beni kaldırdığında şaşkındım gözlerim yanıyordu ve kıpkırmızı olduklarına emindim Buğra endişeli gözüküyordu

"İyi misin?"

Gerçekten iyimiyim...

Yoksa kötümüyüm..

Ne hissettiğimi bilmiyorum gerçek anlamda ne hissettiğimi bilmiyorum...

Buğra 'nın elinden elimi çekip bara doğru yürümeye başladım Buğra arkamdan bağırıyordu ama duymamazlıktan geldim neden bara geldiğimi de bilmiyorum işin açıkçası...

Bara girdiğimde herkez bana bakıyordu onlar içerken birbirlerine yapışırken sorun yokta ben dizlerimde kum tanecikleriyle ve gözlerim kıpkırmızı bi halde kapıdan girince mi sorun var... peeh...

Çokta umrumda sanki...

Ne diyorum ya ben ve ayrıca şuan bar sandalyesinde oturmus barmenle bana bira getirmesi konusunda konuşuyorum.

Adama 1 bira vermesini söyledim

Sonra 1 bira daha Allah aşkına daha yarım saat önce içkinin saçmalıklarından bahseden ben neden bunları yapıyorum..

En son saydığım doğruysa sanırım... 4 bardak bira içtim...

Bardan sendeleyerek çıktığıma göre galiba sarhoşum şu ilerde sahilde oturan çocuk kim ya.. neden tanıdık geldi bana...

Demin tek olan çocuk yaklaştıkça 3 taneyle 4 tane arasında değişim gösteriyodu ama hepside aynı çocuk...

Çocuğa doğrumu gidiyorum yoksa öbür tarafamı hiçbir fikirim yok ..

Çocuğa doğru gitmiş olucam ki çocuk netleşmeye başladı bu... bu.. Buğra ya.. heh Buğra işte..

Buğra 'nın ağzından

Alya bi anda kucağıma yığılınca neye uğradığımı şaşırdım sarhoşluktan dı büyük ihtimalle ama içmiş olması bana garip geliyordu. Cemle aralarında önemli birşey geçmiş olmalı onu hemen odama götürdüm önce yatağa yatırdım sonrada banyodaki küveti ılık suyla doldurdum ve Alya 'yı tekrar kucağıma aldım cebindeki bir iki şeyi bakmadan kenara koydum birşeyler sayıklıyordu ne dediğini anlamıyorum ama sayıklarken bi yandanda yüzünü buruşturduydu...

Ne yalan söyleyeyim çok tatlı görünüyor.

Alya 'nın ağzından

Gözlerimi açtığımda bedenime deyen soğuk suyla irkildim Buğra başımda duruyordu ve ben küvetin içindeydim en son hatırladığım şey Buğra 'nın kucağına düştüğüm gerisi yok...

Buğra bana bakıp gülümsedi

"Eğer 10 dakikaya kadar şurdaki havluyla kurulanmamış ve kenara koyduğum giyisileri giymemiş olursan kötü şeyler olur" diyip banyodan çıktı.

Ayağa kalktım ve aynen söylediklerini yaptım kurulandıktan sonra kenara koyduğu baxer i ve uzun t-shirt ü giyip telefonumla bilekliği aldıktan sonra banyodan çıktım.

"Sanırım bu gece misafirimsin" dedi üstümdeki kıyafetleri göstererk

"Mecburen" dedim

"A bu arada saat kaç" gerçekten günün sorusu Buğra cebinden telefonunu çıkardı ve kilit kısmına bastı neden bilemiyorum ama çok cool olduğunu düşünmeye başlaıyorum...

"Sa..aat 22.30" oha o kadar olmuşmu ya

"Sağol" dedim yüzüme neden der gibi baktı bende

"Hem bana yardım ettiğin için hem de " kıyafetleri gösterek "bunlar için"

Yersiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin