"Sürtük falan olmadın Alya ! Ayrıca bana karşılık bile vermedin ! Lanet olsun ki vermedin !"
Artık ağlamıyordum ama Buğra 'nın söylediklerine anlam da veremiyordum.
"Sen beni mahvettin ! anladın mı ! beni mahvettin ! bir daha karşında ölmek üzere bile olsam ! son nefesimi bile veriyor olsam ! bana yardım etme ! Karşıma çıkma ! Canımı acıtma ! Git ve herzaman yaptığın şeyleri yap kimbilir belki şuan sana adam öldür veya uyuşturucu sat diyorumdur umrumda değil herzaman nasıl aptalliklar yapiyorsan onları yap ama benim karsima çıkma !! "
Gözlerimden son damlayı akittiktan sonra arkamı döndüm yürümeye başladım yürürken ağlamıyordum. Ama kafamı yerden kaldırmadan Buğrayı düşünüyordum.
İsmimi nerden öğrendiğini bilmiyorum ama daha önce ismimi kimse bu kadar güzel söylememişti.
Sinirim azalıyordu hatta belki sinirli bile değildim en azından ona...
Yinede nolursa olsun bu yaptığı saçmalıktı biliyorum sürtük falan olmadım ama korkuyorum evet...
Cemi aldattığımı düşündüğümden değil bu öpücükten sonra hissettiklerimden korkuyorum....
Odaya vardığımda İclal yoktu. Açıkçası İclalin olmayışı işime geldi birde ona olanlari anlatirsam çıldırırım heralde...
***
Kapının yumruklanmasıyla duştan çıktım havluma sarınıp kapıyı açtım.
Gelen Cemdi. Ben kapıyı açtığım anda içeri daldı bana ve üzerimde ki havluya bakti.
Odanın bütün köşelerini aramaya başladı engellemye calistigimda beni itti ve bağırmaya başladı
" Nerde o ! Ha ! Nerdee ! Beni kiminle aldattığını görmek istiyorum Alya ! Bana sürekli hazir olmadığını söyleyen sen iki günde tanıştığın bi piçlemi yattin !
Söylediklerine daha fazla dayanamayacaktım ve eğer biraz daha onu dinlersem karşısında kasılıp kalacağımı biliyordum. Bende hemen onu durdurdum.
"Yeteeeerrrrrr !" Gözleri açıldı ve devam etmemi ister gibi bakti
"Böyle birşeyi bana nasıl söylersin Cem ! Selinle öpüştün sen ! Ve şimdi gelip bana kiminle yattığımı mı soruyorsun ! Seni aldatmadım Cem ! Ama sen beni aldattın ! "
"Ama... amaa... senin telefonunu açan çocuk öyle söyledi" dedi.
10 dakika önce
Cem 'ın ağzından
Bunu Alyaya nasıl yaptım bilmiyorum Selin beni öpünce tepkisiz kaldım sonrada ittim ana yinede Alya bunu hak etmiyordu.
Şezlonga vardığımda orda olmadığını gördüm ona olanları anlatacak özür dileyecektim ve beni affetmesini bekleyecektim ama o burda değildi.
Hemen Alya'nın numarasını çevirirdim ve kulağıma götürdüm
"Alo sevgilim"
Telefonda nefes alma sesleri ve inlemelerden baska hiç birşey yoktu. Korkmaya başlamıştım. Karşıdaki konuşmaya başladı.
"Cemdi dimi hahaha sevgilin şuan mesgul dostum daha sonra ara hatta bu gece arama ahah"
Dıt dıt dıt dıt..... Telefon kapanmıştı
Şimdi ki zaman
Telefonumu yokladığımda yerinde olmadığını fark ettim ne yani Buğra telefonumu mu almıştı bu çocuk gerçekten piçlikte bir dünya markası...
"Kimin ne dediği umrumda değil Cem beni aldattın hemde Selinle !"
Bunu söyleyince Cem başını eydi gözleri dolmuştu. Sesi titreyerek cevap verdi
"Alya tatlım nolur dinle beni"
"Seni dinleyince ne geçicek elime neyi öğrenicem Seline karşılık vermediğini mi oysaki halinden gayet memnun gözüküyordun... yoksaa demin yatmak konusunda benim hakkımda söylediklerinin gerçek düşünceler olmadığını mı öğrenicem. Söylesene Cem benim sana sağdık kalmamin hediyesi bumu olacaktı bense mutlu bir gelecek beklemiştim ama yanılmışım defool ! Cem defol !"
Cem odadan çıkınca bende üstüme kırmızi eteğimi ve beyaz göbeği açık bluzumu giydim oda kartını alıp çıktım.
Aşağı indiğimde hemen İclali buldum beni görünce çok şaşırdı biraz sohbet ettik ona yemeğe gelmeycegimi söyledim ve yanından ayrıldım. Buğra yı arayacaktim önce restorandaki masalara baktım yemek yiyor olabilir diye ama yoktu sahile ve havuz kenarına da baktım ama yoktu bende son çare bara gittim
Ve bingo elinde birayla bar sandalyesinde oturuyordu yanında esmer bir kız vardı yanına gittim kızdan bizi biraz yanlız bırakmasını istedim oda yüzünü asa asa gitti.
Buğra konuşmaya başladı
"Birileri bensizliğe dayanamamış galiba"
"Saçmalama! Ve telefonumu ver " dedim. Ama bira şişesini kafasına dikmekten başka hiç bir sey yapmadı. Ona bakmadan konuşmaya devam ettim.
"Neden Cem bizim yattığımızı düşündü"
Buğra güldü
"Bana herzaman yaptığın şeyleri yap dememişmiydin ?"
"Piçim ve genelde piçlik yapıyorum diyosun yani" bana aşağılayıcı bir şekilde baktı
"Sen ne anlarsan o çirkin" çirkin mi
"Çirkin değilim ben !" Baya ilk okuk çocuğu gibi bağırmıştım elimi tuttu beni dans pistinin ortasına attı.
"Çirkin olmadığını kanıtla"
Sen ciddi misin kafayı bulmuş bu kadar insanın içinde dans etmemi bekliyo olamaz. Pes işareti yapıp kapıya yöneldim. Kendime yeni bir telefon alabilirdim öyle değil mi ....
Belimden tuttu ve beni geri dans pistine çekti arkada çalan salsa müziğinde beni döndürmeye ve sallamaya başladı dans mı etmek istiyordu yani mecburen ona ayak uydurmaya başladım.
3 dakika geçmişti son hareketi yapıp beni koluna yasladı ve eğdi o anda gözlerini gözlerime sabitlemişti.
(Kim bilebilirdi ki orda o halde gözlerimizin bizden habersiz birbirlerine yemin ettiklerini...)
Beni eski halime getirdi. Ellerim ve bacaklarım titriyodu. Alkış sesleri ve ıslıklar birbirne karışırken Buğra tuttuğu elimi bırakıp dışarı çıktı bende onu takip ettim.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yersiz Aşk
ChickLitHayatımda en çok değer verdiğim insan babamdı bizi terk edene kadar... Hayatta çok güzeldi ... Babam gittikten sonra her kez hayatimda sorunlar yaşayacağımı biliyordu ama kimse bu kadarını tahmin etmemişti. Onun yokluğunda ilk iki yılım biraz sorunl...