Sabah kalktığımda İclalin öküzlük uykusundan kalkmayacağını bildiğimden bikinimi giydim üzerime siyah şortumu ve beyaz buluzumu geçirdim . Cebime telefonumla oda kartini koyup siyah terliklerimle odadan çıktım. Dün akşamki hoş karşılaşma bende sadece boşluk ve kafa karışıklığı bırakmıştı ama bugün saçma salak şeyler düşünmüyordum. BABAM gibi.
Aşağı indim tabağıma birşeyler alıp boş gördüğüm bi masaya oturdum.
Tam tabağımdaki peynirle oynuyordum ki karşı masada arkadaşlarıyla oturan ve beni izleyen Buğra yı gördüm. Benim onu görmüş olmam onun gözlerini kaçırmasına falan sebep olmadı hala beni izliyodu aslında rahatsız da olmamıştım hani...
Biliyorum boyle düşünemem gerekiyor ama engel olamiyordum kendime. Tabağıma dönüp canım peynirimle bakışımaya başladım.
Biraz daha peynire bakarsam ırzına geçeceğimi fark edip peyniri ağzıma attım tam peynirin ne kadar kötü bi tadı var diye düşünürken bi el omzuma dokundu.
Arkamı döndüğümde iki sene önce yani 10. Sınıfı ilk okuduğum sene bizim kolejde olan ama geçen sene ani bi kararla gelişim kolejine yatay geçiş yapan Selini gördüm. Evet ben 10. Sınıfı iki kez okudum babamın bizi bırakmasının bir etkisi daha....
Bana gülümsedi ve kulağıma eğilip
"Nasıl yakışıklı çocuk değil mi" Ne! ne diyodu bu kız
"Kimden bahsediyosun" dediğimde yüzüme mal mal bakıp Buğrayı işaret ederek
"Buğra diyorum yakışıklı dimi"
"Hı evet yakışıklı da bana neden söylüyorsun" verdiğim cevap üzerine yanıma oturdu ve yaklaşıp
"Rahatla tatlım bu sene sizin okula geçiyo iki sene onu tavlamak için uğraşabilirsin" gerçekten de haddini fazla aşmıştı burda ve her yerde patron bendim ve o bunu unutmuştu ayağa kalkip Seline yaklaştım herkesin duyabileceği bir ses düzeyinde konusmaya başladım
"Yaptığın karşılıklar az mı geldi tatlım şimdide başkalarının özellerine burnunu mu sokuyorsun !"
Ben bunu söyleyince Selinde ayağa kalktı rezil olmuştu ve kızarmıştı ama yapabileceği tek şey
"Sen neyden bahsediyordun" demek oldu.
Sakin bir sekilde cevap verdim
"Ceme yaptıkların küçük sürtük bilmediğimi mi sandın"
Geçen sene Selin benim Cemle sevgili olduğumu bile bile ona yaklaşmıştı hatta yavşamıştı . Cemin karşılık vermeyeceğini bildiğimden birşey yapmamıştım.
Son söylediğim söz üstüne tekrar sandalyeye oturdu bende masadaki telefonumu alıp dışarı çıktım
Telefonumun mesaj ışığı yanıyordu.
Mesaj Cem'den di
Tatlım sahilde bize yer kaparmısın birazdan yanındayımAnlaşılan Cem daha yeni kalkmıştı ve çoktan plan yapmıştı. Cemin dediği gibi sahile indim iki şezlong bulup onu bekledim
***Cemle sahildeki şezlonglarda uzanıyorduk. Ben şarkı dinliyodum ve gözlerimi kapamıştım Cemde kitap okuyordu bir süre sonra kulaklıklarımın çekildiğini hissedip gözlerimi açtım .
Karşımda Buğra vardı.
Hemen ayağa kalktım korkmuştum
"Burda ne yapıyorsun hem Cem nerde" gerçekten Cem nerde bu çocuk son zamanlarda beni amma çok yanlız bırakmaya başladı. Buğra yüzüme baktı yine o alaycı gülümsemeyle cevap verdi
"O çocuk sevgilin mi"
Bu sefer resmen kahkaha atıyordu
"Sanane"
Dedim dünü hatırlatarak. Kahkahasını durdurdu ve yüzüme bakmadan arkayı gösterdi
NE! NE! NE!O voleybol sahasında öpüşen iki kişi Cemle Selin olamazdı değil mi?
Allah kahretsin Cem bunu nasıl yapabilir ya! Bunu ! -bana ! -nasıl ! - yapar !
Buğranın yanından hemen ayrıldım nereye gittiğimi bilmiyorum sadece bu saçmalıklardan kurtulmak istiyordum.
Ne zaman koşmaya başladım hiç bilemiyorum nefes nefeseydim biri kolumdan çekince yere düştüm.
Ah..
Hayır...
Düşmüştüm evet ama yere değil Buğranın kucağına...
Hemen ayağa kalkmaya çalıştım kolumdan tutup beni hafifçe karşısına oturttu. Gözlerim kızarmıştı nefes alamıyordum.
Omuzlarımdan tuttu ve bastırdı gözlerimin içine bakarak
"Sakin ol! Tamam mı! Sakin ol! "
Oda nefes nefeseydi bu saçmalığı bana gösteren oydu ama arkamdan gelen de oydu gerçekten anlam veremediğim şeyler oluyor....
Söylediği cümle beni iyiye gerdi ayağa kalktım
"Sen kimsin ha kimsin ?! Neden benim karşıma çıkıp yardım ediyosun önce aşağalıyorsun alay ediyosun sevgilimin ihanetini gözüme sokuyorsun ve şimdi bana sakin ol mu diyosun ?! Sen gerçekten tam bir aptalsın" arkamı dönmeden beni durdurdu
"Bana bir daha aptal dememen konusunda seni uyarmıştım!" Dedi
"Şuan tek derdin bu mu! Benim sana aptal demem mi ! ÖZÜR DİLERİM BUĞRA ! BEN APTALIM SEN DEĞİL! ÖZÜR DİLERİM ! istediğin oldu mu egonu tatmin ettin mi"
Gerçekten tüm plajın duyabileceği bir şekilde ondan özür dilemiştim eğer istediği buysa savaşacak gücüm yok helede sevgilimin beni aldattığını izledikten sonra....
Ağlamaya başlamıştım hıçkıra hıçkıra ağlıyordum Buğra yüzüme anlamadığım bi şekilde bakıyordu
"Benden özür dilemeni söylememiştim" hadi ama sana aptal dediğimde beni dövecek gibi bakıyordun ve özür dilememi istememişmiydin...
Tabi canım... o kadar çok emir veriyordu ki normalde emirleri veren bi kişinin dayanabileceğinden daha fazla dayanmıştım bu çocuk kendini dünyanın merkezi sanıyor !
"Sorunda bu ya ! sen sürekli emir veren birilerine bağıran kral olamazsın! Herşey istediğin gibi olamaz !" Dediğimde hareketsiz kaldı
Buğra'nın ağzından
Bu aptal kız bana bunları söylerken ne düşünüyordu tabiyki ben herkese emir verebilirim herkes de benim etrafıma dizilir ve istediklerimi yapar!
Ben Buğra Tezel im ve bu kıza haddini bildirmenin zamanı geldi
Belinden tuttum kendime çektim dudaklarımı dudaklarına bastırıp öpmeye başladım bana karşılık vermiyordu ilk kez bi kız bana karşılık vermiyordu ! Lanet olsun!
O beni ittikçe ve karşılık vermedikçe daha fazla sinirlenmiştim. Daha sert öpmeye başladığımda dudağındaki kan tadını aldım...
Onun canını acıtmıştım.
Ben.... ben asla bunu yapmak istememiştim sadece.... Gerçekten aptalım...
Alya'nın ağzından
Cümlemi bitirince beni belimden kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı ona karşılık vermeyecektim ama ben dudaklarımı sıktıkça sert öpmeye başladı dudağımı ısırıyordu
Bunu yapınca iyice sinirlendim ve onu ittim
"Sen! İstediğin şeyleri yapmayanlara böylemi davranırsın beni zorla öpmezsin ! kanayan dudağımı gösterdim ve ona vurmaya başladım.
Ağlıyordum.
"Senden ! Nefret ! Ediyorum ! Aptal ! Aptal ! Aptal ! Beni onla aynı duruma getirdin ! Haklıydım ben ! Senin sayende artık sevgilisini aldatan bir sürtük oldum !!!! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yersiz Aşk
ChickLitHayatımda en çok değer verdiğim insan babamdı bizi terk edene kadar... Hayatta çok güzeldi ... Babam gittikten sonra her kez hayatimda sorunlar yaşayacağımı biliyordu ama kimse bu kadarını tahmin etmemişti. Onun yokluğunda ilk iki yılım biraz sorunl...