-Cześć. Natali jeszcze nie ma?
-Nie. Myślałam, że razem przyjeżdżacie na komendę, bo mieszkacie blisko siebie
-No tak, ale wstałem później, a Natalia nie dzwoniła, więc pomyślałem że sama przyjechała.
-No jak widzisz nie ma jej. Dzwoń.
-... Nie odbiera.
-Dobra, niech Lena namierzy jej telefon, a ty jedź do jej mieszkania
-Dobra.
...
Pov Natalia
Ocknęłam się po jakimś czasie. Było zimno i ciemno. Nie wiedziałam, gdzie jestem. Ostatnia rzecz, jaką pamiętam to to, jak szłam do przedpokoju. Po chwili drzwi się otworzyły, a stanął w nich nikt inny jak właśnie Gała.-Czego chcesz?
-Chyba słabo cię ochraniał ten nieoznakowany patrol
-O czym ty mówisz?
-Myślisz, że jestem jaki głupi? Nie.
Podobno zerwałaś ze swoim chłopakiem... To może zadzwonimy do twojego partnera w pracy? Jak się nazywa?-Nic ci nie powiem, wypuść mnie!
-Tak się nie będziemy bawić. Albo dasz mi do niego numer, albo już teraz się pożegnamy. No więc?
...
Pov Olgierd
Drzwi były otwarte. Ani śladu Natalii. Jej telefon został s domu. Byłem pewien. Ktoś ją porwał. Wezwałem Anetę. Nic nie znalazła... Bezradny wróciłem na komendę-Jak do cholery mogliście nie zauważyć nic podejrzanego?
-Nie wiem. Może wyszli drugą stroną.
-Dobra, nie mam siły was Słuchać. Idźcie do pracy-wrzeszczałem kłócąc się z mundurowymi
-Co się tu dzieje?-do pokoju przyszła Kruczkowska
-Nic...
-Lena, masz coś?
-Nie. Widać tylko, że prawdopodobnie odjechali białą furgonetką.
-Cholera. W ogóle gdzie jest Kuba? Nie ma go na komendzie, chciał wolne i co, nawet nie wie, że porwali Natalię?
-Może się pokłócili czy coś, albo jego też porwali
-Nie wydaje mi się... Może zadzwoni ktoś do niego?
-Zaproponowałeś to dzwoń
-Cholera...
-Co się tu dzieje?-na komendę przyszedł Roguz
-Gdzie ty byłeś? Natalię porwali a ty co!?
-Jak to Natalię porwali? Nic nie wiedziałem.
-Niby jakim cudem jak jesteście razem?
-To długa historia. Co z nią?
-Nic nie wiadomo
*dzwoni telefon Olgierda*
-Jakiś nieznany numer
-Daj na głośnik
-Halo?
-No dzień dobry. Olgierd Mazur?
-Tak, kto mówi?
-A nikt ważny. Słuchaj, mam tutaj twoją... Koleżankę? Natalia Nowak, kojarzysz?
-Czego chcesz? Wypuść ją.
-Momencik. Szykuj pieniążki. Dwieście tysięcy. O 23 prześlę Ci miejsce spotkania. Masz być sam. No, chyba że nie chcesz już widzieć swojej koleżanki.
-Halo? Halo! Cholera jasna
-Dobra, ja to załatwię-odezwała się Kruczi-A ty Kuba idź do domu. I tak nam się tutaj nie przydasz
...
Pov Natalia
Słyszałam dokładnie, co mówił. Chciał za mnie okup... Ale i tak wiedziałam, że chce mnie zabić. Sama nie wiem dlaczego, ale było mi to obojętne. Bałam się tylko jednego... Ze juz nigdy nie zobaczę niebieskich tęczówek mężczyzny, w którym się zakochałam....
Północ. Stare magazyny na Gocławiu. AT-cy są w gotowości. Olo jest przygotowany do akcji. Ma pieniądze i kamizelkę kuloodporną.
-Halo! Jestem!
Zza rogu wyszedł nikt inny jak Gała trzymający pistolet i wystraszoną i poobijaną Natalię.
-No cześć. Wreszcie możemy się osobiście poznać. Masz kasę?
-Mam. Tak, jak się umawialiśmy. 200 tysięcy
-Jesteś naiwny, piesku.
Gała strzelił do Olgierda, ten upadł. Natalia zrobiła minę kota srającego na puszczy. Po chwili weszli AT-cy.
-Olo, wszystko ok? Olo!-podeszła do niego Kruczi
-Tak, wszystko ok. Nic mi nie jest. Natalia!
Pov Natalia
Już myślałam, że coś mu się stało. Że już nigdy go nie zobaczę. Na szczęście się podniósł. Wypowiedział moje imię i do mnie podbiegł. Jedyne, na co miałam siłę, to go przytuliłam i powiedziałam:-Dziękuję...
CZYTASZ
Natalia i Olgierd- koleżeństwo, przyjaźń, czy może coś więcej? [Tom I]
خارق للطبيعةMiłość, która nie ma prawa bytu. Nie może istnieć. Ona o tym wie, ale mimo to go... Kocha? Czy to na pewno miłość? Ps. Sory za błędy ortograficzne. A tu spojlery: "-Natalia, skąd to masz?-wskazałem jej nadgarstki -Co? A, to? To nic takiego. Wypade...