Yukarıdaki şarkıyla beraber okuyabilirsiniz...
İyi okumalar...
12. Bölüm: Peri Kızı
Ahmet
"Ne var lan, ne bakıyorsunuz?" Diyen Toprağa döndüm.
"Fazla sakinsin sanki sonuçta istediğin bir şey olmadı yani çıldırırsın diye bekliyorduk." Dedim.
"Ulan ben de size yaranamıyorum sinirlensem suç sinirlenmesem suç." Dedi ve birasını yudumlamaya devam etti.
"Neden karşı çıktın ki oğlum o kız zeki bir kere yapar." Dedi Mert. Ulan çocuğa bak hem kızı sınıfa rezil et hem korumaya geç. Piç!
"Mert sen hiç konuşma bir de kızı mı savunuyorsun şimdi?" Dedi Sinan kaş çatarak.
"Savunmuyorum abicim." Diyerek üste çıktı Mert.
"Lan bir susun ya" diyip bir sigara yaktım. Yine bizimkilerle toplanıp sahilde oturuyorduk.
"Lan hadi Toprakla Sinanı anlarımda sen niye sakinsin bu kadar yerinde duramazdın oğlum?" Diye bir soru yöneltti Mert göz devirmekle yetindim.
"Herkes senin kadar boş değil Mert." diye yerime cevap verdi Sinan. Canım kankim işte.
"Oğlum arayın şu Semih'i bir daha." Dedi Toprak.
"Ya canım kardeşim, güzel kardeşim bak telefonun ucunda ki hanımefendi diyor ki 'aradığinız kişiye ulaşılamıyor.' yani başka zaman arayın diyor anlıyor musun? Bir defa daha ararsam kadın dile gelip yedi ceddime sövecek." Dedim.
"Lan ne diyorsun ara bir daha işte." Diye cevap verdi. Elime telefon alıp biraz uzaklaştım ve oflayarak aradım.
Açıldı.
"Lan şempanze arıyorum niye açmıyorsun Hatun falan mı attın eve?" Gülerek cevap beklediğimde telefonda ki ses şaşırmamı sağlamıştı. Ve biraz da göt gibi kalmamı.
"Ben annesiyim yavrum uyuyor Semih ne için aradın?" Telefonu uzaklaştırıp olan duruma bir kaç küfür savurdum. Telefonu tekrar kulağıma geri getirdim.
"Ah şey özür dilerim teyzecim ben Ahmet, Semih'in bir arkadaşıyım... İşten. İşten arkadaşı acaba Semih'i uyandırabilir misiniz?" Dedim.
"Biraz bekle evladım" Ne kadar iyi anan var Semih demek geldi içimden. Ah pardon annen.
Telefonda bir kaç mırıltı ve homurdanma sonrasında Semih konuştu.
"Ne arıyorsun lan gece gece"
"Ooo Semih bey sonunda uyanabildiniz ne lan bu güzellik uykusu falan mı? Ben bu yüzden mi çirkinim?"
"Ahmet abicim sadede gel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü Ölüyorum |
RomanceBir tokat daha... bir tokat daha... Artık biliyordum. Neden olduğunu biliyordum. Saçlarıma asıldı. "Kokun bile aynı lan" onun da canı yanıyordu. Yere düştüm. Kalkamadım. Tekmeledi. Karnımda tıpkı bıçak saplanıyormuşcasına bir ağrı.. Çok canımı yak...