Her Şeyin Sebebi Olduğum Için

8.7K 291 25
                                    

Yukarıdaki şarkıyla beraber okuyabilirsiniz...

İyi okumalar..

19. Bölüm: Her Şeyin Sebebi Olduğum İçin

"Sence hangisi Deniz ya? Ulan bir türlü karar veremiyorum Allahım hiç böyle olmamıştım." Diyen meleğe bir kez daha göz devirdim.

"Melek bu da güzel ama diğeri daha bir açtı seni." Diye geçiştirdim. Evet Meleği randevuya hazırlıyorduk. Semih onu şık bir restoruanta davet etmişti. Bu resmi ilk buluşmalarıydı. Bizse şimdi Meleklerde yaklaşık iki saattir elbise seçiyorduk. Daha doğrusu seçemiyorduk.

"Ayy Deniz be çok heyecanlıyım kızım ya noluyor bana? Hayır, o kadar büyütülecek bir şey de yok alt tarafı bir yemek yani." Dedi kendi kendine söylüyordu aslında bunu, güldüm.

"Sen hep güzelsin Melek bu kadar kasma rahatla biraz eminim güzel geçecektir." Dedim samimi bir gülüşle o da aynı şekilde güldü.

En sonunda düz koyu mor uçuş uçuş ve kısa bir elbise seçmişti. Altına da yakın renklerde süet bir topuklu ayakkabı çıkarmıştı.

"Bana makyaj yapsana ben kendime çok yapamıyorum?" Dedi hayret ve şaşkınlıkla ona baktım.

"Melek benden bahsediyoruz yap sen makyajını bende Sultan ablayla sohbet edeyim biraz." Dedim ve odadan kaçtım çünkü bu bana ne yapıp edip zorla yaptırırdı.

Salona, Sultan ablanın yanına gidip oturdum.

"Nasılsın Sultan abla?" Diye sordum. Sevecenlikle gülümsedi.

"İyiyim yavrum sen nasılsın?" Diye sordu. Kadın o kadar tatlıydı ki yanaklarını sıkmamak için zor duruyordum doğrusu.

"İyiyim abla." Kaşlarını kaldırıp hayretle sordu;

"Söyle bakalım bizim ki niye süsleniyor?" Annesinin bunlara kızmadığını bilmemden birazcık çıtlatabilirdim bence.

"Semih'le buluşacaklar abla sanırım biraz daha ciddi." Dedim.

"Anladım nasılmış bu çocuk neciymiş huyları nasılmış sonuçta biricik kızımı emenet ediyorum." Dedi. Bir anlık durgunluk yaşadım. Anne hasretine yenik düştüm ama çabuk toparlanıp konuştum.

"Abla Semih'le ben aynı yerde çalışıyoruz. O da benim gibi hem okuyor hem de çalışıyor. Ailesi çok düzgün güzel insanlar zaten Melekle aynı yaştalar bir de bildiğim kadarıyla dersleri çok iyi sadece vakit geçirmek için çalıştığını biliyorum." Dedim. Gülümsedi.

"Aileye katkı sağlıyor yani sevdim ben bu çocuğu." Diyip gülmeye başladı bende tebessüm ettim.

"Sevdim de acaba o bizim deli kızla ne yapacak ben Melek bana kaldı diye seviniyorum ama hayırlısı." Diyip kahkaha attığında tutamayıp bende kahkaha attım. Sonra odadan Melek;

"Duyuyorum anne!" Diyince gülmem daha da arttı.

Biz Sultan ablayla biraz daha konuştuktan sonra odadan buraya doğru gelen bir topuklu sesi gelmişti.

Ve melek göz açımıza girdi.

Cidden Melek gibiydi.

Öyle güzel öyle saf temiz gözüküyordu ki. Mor bir yazlık elbise altına topuklu hafif makyaj ve dalgalı saçlar. Çok.. çok güzeldi. Ağzım açık kalmıştı adeta.

"Mükemmel gözüküyorsun!" Dedim heyecanla.

"Çok güzel olmuşsun kızım tıpkı gençliğim gibi" dedi Sultan abla Melek utanarak güldü.

Çünkü Ölüyorum |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin