Yukarıdaki şarkıyla okuyabilirsiniz..
İyi okumalar..
33. Bölüm: İki Video
••••••••
Toprak
Eve geleli bir kaç saat olmasına rağmen dizlerimde uyuya kalan Deniz'in saçlarını okşuyordum.
Gittim diye kestiği saçlarını.
Kısacık sarı saçları omuzlarını zor örtüyor ama her şekilde ona yakışıyordu. Benim isyanım kıymasınaydı.
Deniz dayanacaktı, çok güçlüydü.
Peki ya ben?
Ben nasıl dayanacaktım, güçlü değildim. Belki öyle görünüyor, kimseye ne hissettiğimi belli etmiyordum. Ama güçsüzdüm. Artık gücüm kalmamıştı.
Bunları yaşamış olmasını haz edemiyordum. Etmeyecektim de.
Bazen neden Deniz diye soruyordum? neden bu kadar kırdılar benim peri kızımı?
Erkekler ağlamaz..
Bu kural tanrı kadını yaratmadan önce geçerliydi...
Ben ağlıyordum. Yıllar sonra anne ve babamdan sonra ağlıyordum. Deniz için.
Biraz daha saçlarıyla oynadım benim küçük perimin.
Sonra bişey oldu..
Okşadığım o minik saçları elimde öylece kaldı. Onun saçları hiç dökülmezdi...
Benim de gözyaşım..
Elimde kalan saçları yastığımın altına koydum ve göz yaşlarımı sildim. Dizim de harakete geçen Deniz.. sanırım uyanmıştı..
"Uykucu, sonunda uyandın." Doğruldu ve gözlerini ovaladı.
"Günaydın." geniş geniş gülümsedi. Gülümse sevgilim, sen gülümsediğinde solan güller canlanıyor.
"Günaymış.." dişlerini göstererek güldü. Evet saat daha uyumak ve uyanmak için erkendi ama peri kızı gözlerini her açtığında benim günüm ayardı..
"Hadi peri kızı aşağıya akşam yemeğini yemedik." ayağa kalktık.
"Uyandırsaydın ya Toprak." kıyamam ki o güzel uykuna.
"Hadi hadi çok konuşuyorsun in aşağıya geliyorum ben." kafa sallayıp odadan çıktı.
Yastığın altında ki saçları alıp okumayı en sevdiği kitabın en arka sayfasına koydum. Biliyorum o kitabı tekrar okuyacaktı.
Aşağıya indiğimde herkes oturma salonunda öylece oturup sohbet ediyordu.
"Annee şuna bişey söyler misin?" Gül'ün sinirli sesiyle ona döndüm. Kardeşimle bu aralar pek ilgilenmediğim aklıma gelince yanına adımlarımı attım.
"Kim lan benim kardeşimin canını sıkan?" şakayla karışık sinirlenerek kardeşimin yanına çömeldim.
"Abi ya Sinan abim benimle çok uğraşıyor!" küçükkende uğraşırdı Gül..
"Bana bilmediğim bir şey söyle Gül.." güldü. Yanağına sulu bir öpücük kondurup Sinan'a doğru atıldım.
Güreşmeliydik..
"Lan napıyorsun?" üzerine atladığım da çok şaşırmıştı.
"Asıl sen kardeşime napıyorsun it.." elbette ki şakalaşıyorduk.. Sinan güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü Ölüyorum |
RomanceBir tokat daha... bir tokat daha... Artık biliyordum. Neden olduğunu biliyordum. Saçlarıma asıldı. "Kokun bile aynı lan" onun da canı yanıyordu. Yere düştüm. Kalkamadım. Tekmeledi. Karnımda tıpkı bıçak saplanıyormuşcasına bir ağrı.. Çok canımı yak...