Yukarıdaki şarkıyı belirttiğim yerde açarak okuyabilirsiniz..
İyi okumalar..
38. Bölüm: Mektup
•••
Donup kalmıştım, hiç bir şey hissetmiyordum. Bu adam yalan ya da gerçeği söylüyor olabilirdi. Neden şimdi söylüyordu? En önemlisi ise babam ilk defa alkol kokmuyordu.
Gülümsedi..
Ama geç kaldı.. hem de çok geç.
Notu alıp cebime koydum ve arkamda bir ses duydum.
"İyi misin?" Bu sıcakkanlı ses tanıdığım Gaye miydi?
"Evet.. iyiyim." Banka oturdu ve bana baktı.
"Sen öyle aniden çıkınca peşinden gelmek istedim. Toprakta gelmeye çalıştı ama onu acil müdür çağırdı.." kafa salladım ve yanına oturdum.
"Ben özür dilerim.. sana çok şey yaptım. Doğrusu sadece sana değil ben herkese çok şey yaptım. Çok utanıyorum. Ama değişiyorum. İnanmayabilirsin doğal olarak.. ama deniyorum Deniz.." gülümsedim.
"Zaten benden özürünü diledin Gaye ve bende seni affettim. Buna gerek yok.. hele ki sırf bu halde olduğum için söyleme gereği duymana hiç gerek yok." Karşı çıkarcasına gözlerini büyüttü.
"Hayır Deniz.. yemin ederim sana bu halin için değil. Evet bu duruma çok üzgünüm ama gerçekten değiştim ben.." gülmeye devam ettim.
"Peki o halde senin adına sevindim." Gülümsedi.. kahverengi saçlarını kestirmişti. Yakışmıştı doğrusu.
"Bu arada hayırlı olsun Toprakla siz.. nişanlı mı deniliyor?" Elimde ki yüzüğe baktım. Ve kafamı olumsuca salladım.
"Hayır bir adı yok.. yani sadece ilişkimiz ilerledi sağlık problemim sona ererse evlenmeyi düşünüyoruz." Takdir edercesine gülümsedi. Bu kız oldukça olgunlaşmıştı.
"Yazık oldu genceciksin iki üç yıla kalmaz çocukların olur etlerin sarkar kilo alırsın galiba çirkinleşirsin haha." Diyerek kahkaha attı. Hayır olgunlaşmamıştı sadece.. sanırim iyi bir insan olmaya karar vermişti.
"Hahaha elbette ki çok erken değil üniversiteye gideceğim.." dedim ama yüzüm düştü.
"Ne oldu?" Diye sordu.
"Bugün tahtada o basit soruyu bile yapamadım ama üniversiteye gitmeyi düşünüyorum..ne aptalca." Elini omzuma koydu.
"Deniz.. böyle düşünme zaten okulu dondurdun.. ayrıca gitmediğin halde benden daha çok şey bildiğine eminim. Kaldığın yerden devam eder yine o istediğin başarıya ulaşırsın üstelik hiç yalnız değilsin." Gülümsedim.. Gaye eğer bu halin geçiciyse hiç geçmesin. Bu sırada zil çaldı.
"Teşekkür ederim." Gulümsedi ve yanağımdan makas aldı. O sırada bahçeye gelen bizimkileri görünce kalktı.
"Ben gideyim hoşçakal ve lütfen tekrar görüşelim." Bir şey dememe kalmadan gitti. Bizimkiler sırayla yanıma dizilip oturduğunda
"Yine mi uğraştı bu sürtük seninle. Bak şimdi napıyorum ona!"diye Meleği elinden tutup oturttum.
"Bırak Deniz ya. Yaptığı şeye bak." Ona göz devirdim. Toprak bana bakıyordu.
"Deniz söylesene hala dersini almamış mı bu?" Dedi Semih.
"Hayır.. bir sakin olur musunuz? Gaye bildiğimiz gibi değil." Dedim ama konuşmakya güçlük çekmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü Ölüyorum |
Roman d'amourBir tokat daha... bir tokat daha... Artık biliyordum. Neden olduğunu biliyordum. Saçlarıma asıldı. "Kokun bile aynı lan" onun da canı yanıyordu. Yere düştüm. Kalkamadım. Tekmeledi. Karnımda tıpkı bıçak saplanıyormuşcasına bir ağrı.. Çok canımı yak...