Serseri

8.9K 309 30
                                    

Yukarıdaki şarkıyla beraber okuyabilirsiniz.

İyi okumalar..

16. Bölüm: Serseri

Deniz

Başım öne eğikti, ellerimin içi terliyordu, stresliydim. Çünkü belki de şuan da geleceğimi mahvetmiştim. Okulumuzun müdürü bana kınayan gözlerle bakıyordu ve ben utançtan kıpkırmızı olmuştum. Ben bu muydum? Ben nasıl böyle olabilmiştim?

"Ah Deniz ne yapacağım ben şimdi?" Dedi ve devam etti. "Normal bir öğrenci olsan neyse de e be kızım sen fazla zekisin bir ergen kavgası için bursunu yakmaya değer mi?" Ağlamak istiyordum. Gaye karşımda pis pis sırıtırken ben azar işitiyordum. Evet belki başlatan bendim ama bulaşan da oydu. Paranın gözü çıkmalıydı.

"Bursum gidecek mi?" Korkarak sorduğum soruyla başımı hafifçe kaldırdım.

"Bu seferlik bursun için bir işlem yapmayacağım." Dedi işaret parmağını sallayarak devam ettirdi. "Ama bir daha en ufak bir kavga da ismini duyarsam seni burada tutamam bilesin." Dedi. Gaye tabi ki ceza almayacaktı.

"Cezana gelecek olursak.. düşünmeliyiz." Dedi

Gaye lafa atladı.

"Uzaklaştırma almalı hem kavga çıkardı hem de burslu." Elleri göğüsün de bağlı mağdur kızı oynuyordu. Üstelik sadece dudağı patlamıştı. Ama gerçekten bu güne kadar olan bütün sinirimi, stresimi kullanmıştım.

"Haklısın kızım. Deniz 3 gün okula gelme. Umarım akıllanırsın kızım." Dedi. Kafa salladım. Ne diyebilirdim ki?

Odadan çıktığımda kapıda beni bir 5 li bekliyordu.

Ahmet, Sinan, Melek, Mert ve Toprak..

"Ne oldu lan orada? Kızım sen ne yaptın?" Ahmet sevinçten havalara uçar gibi bir halle bir şeyler saçmalıyordu.

"Ne oldu?" Dedim asık suratımla.

"Ay beni fenalık bastı, yavrum kızı yere serdin tek hamlede." Dedi. Farkında bile değildim. Gücüm anca Gaye'ye yeterdi zaten.

"Helal kız sana tabi kimin besti?" Diye böbürlendi Melek. Zorlukla gülümsedim.

"Aslında biz Ahmet'le iddiaya girdik. Bu yüzden bu kadar mutlu piç. Gitti pizza." Dedi Mert.

"İyi misin?" Toprağın sorusuna da kafa salladım.

"Ceza yedin mi?" Sinan sormuştu bu sefer.

"3 gün dinlenmem gerekiyormuş." Dedim buruk bir tebessümle.

Hepsi anlık şok yaşamışlardı.

"Ne? Lan daha ilk vukatın nasıl uzaklaştırma verdiler." Dedi Melek.

"Unuttun mu ben bursluyum. Bursum yanmadı diye seviniyorum şuan." Dedim. Sinan omzuma dokunup destek verircesine gülümsedi.

"Sikerler böyle işi." Diye küfretti Toprak.

"Küfretme!" Diye çıkıştım.

"Haksızlık lan bu bir de yalandan ağlamaz mı varya saçını başını yolup eline veresim var." Diye söyleniyordu Melek. Sonra bana bakarak devam etti. "Çıkışta sıkıştıralım." Dedi.

"Okuldan atılmamı mı istiyorsun?" Dedim üzülerek kafa salladı.

"O değilde kafa attın kıza farkında mısın? Ben böyle kız kavgası izlemedim daha önce kimse de ayırmadı ha. Büyük rezil oldu o kaltak!" Mert bir kız gibi dedikodu ediyordu.

Çünkü Ölüyorum |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin