Seni Koruyacağım

8.6K 285 16
                                    

Multi'deki şarkıyla beraber okuyabilirsiniz..

Bölüm şarkısı: Pera- Seni Kaybettiğimde

İyi okumalar..

"bilmen gereken şeyler var hakkımda." Diyip sustu Toprak gülümsedim. Elbette bilmediğim şeyler vardı ama onu tanıyordum ben. Nasıl bir insan olduğunu biliyordum. Dıştan ne kadar soğuk görünse de içinin sıcacık olduğunu biliyordum.

"Neymiş peki bilmem gereken şeyler?" Diye sordum gülerek. Toprağın ciddi olması bile beni gülümsetiyordu. Ciddi olmaya karar verdim ve dinledim.

"Bu hayatta uğruna her şeyi yapabileceğim tek şey ailemdir Deniz. Onlar için kendimden vazgeçmeye her daim hazırım. Daha doğrusu geriye kalan ailem. Kız kardeşim ve Sinan. Bilmiyorsun ama Sinan benim üvey kardeşim. Yani mezarına gittiğimiz kadının oğlu." Dedi. Ağzım açık kalmıştı. Sinan'ı bilmiyordum.

"Ben..bilmiyordum evet. Peki babası?" Diye sordum haddim olmayarak.

"Babası hayatta mı bilmiyoruz, açıkçası Sinan bunu önemsemeyi bıraktı. Hasta olduğunu biliyordu sadece. Sinan'ın durumu benden iyidir. Bir kız kardeşim var adı Gül. Annemi kaybettikten sonra Sinan ve ben onu ayakta tutmuştuk. Sinansa annesini koruyabileceğine emindi hep. Babama ihtiyacı olmadığını kendisinin annesini koruyabileceğini söyleyip dururdu. Bende istemezdim annesini. Benim annem öldükten sonra yerine başkasına anne demek acı verirdi bana. Bu yüzden konuşmaz ters davranırdım. Buna rağmen o kadın beni o kadar severdi ki. Sinan'dan ayırmazdı. Sinan buna çok sinir olurdu. O annesini paylaşamazdı ki. " Gözlerim dolmuştu acısı vardı. Denizin derinliklerine bakarak anlatmasından belliydi. Bazen yutkunamıyordu bile. Onu böyle görmek canımı acıtmıştı.

"5 sene önce yakın olduk Sinan'la. Ben hep yalnız bir çocuktum annemden sonra hiç arkadaşım olmamıştı. Ahmetlerden bile korkardım yanlarına gidemezdim. Beni istemeyeceklerinden korkardım. Çünkü kimseyle konuşmazdım. Bir tek babam.." yutkundu. Cebinden bir paket ve içinden sigara çıkardı çakmağı ile yakıp ağzına götürdükten sonra devam etti.

"Babam beni anladığını her defasında söylerdi anlamadığını düşünürdüm. Ona bir gün annemi sevmediği için o kadınla evlendiğini söyledim. O ise bana annemi hala çok sevdiğini sadece tek başına üstesinden gelemeyeceği şeyler olduğundan bahsetti. Ona demek istedim ben sana yetmiyor muyum diye ama diyemedim. Çünkü yetmezdim. Bunu bilirdim. Onları son gördüğümde yani ölmeden hemen önce babam bana Gül ve Sinan'ı korumamı söyledi. Sinan'ın annesi dayanamamış kalbini delen tek kurşunla oracıkta can vermişti. Açıkçası biz Sinan'ın annesinin ölüsünü bile görememiştik! Babamın bedeninden tam 8 kurşun çıkmıştı. Meltem teyzeyi korumak istemişti, beni korumak istemişti ve tam 8 kurşun yemişti babam." Sigarasından çekti.

"Sinan o günden sonra değişti. Bende öyle. Sanki yer değiştirmiştik. O sessizliğe boğulurken ben serseri olmuştum. Öfkemdendi bu. Bir yıl Amerika'ya gittik ve orada toparlanıp İstanbul'a geri döndük. Sinan bir tek ben ve kız kardeşimle konuşuyordu. Zamanla alışıp düzeldi ama aslında hala Sinan farklıdır eskisine göre." Tekrar sigarasından çekti ve sigarayı kayalıkların dibine attı.

" Annem de o sıralar vefat ettiği için... Sıra bendeydi anlayacağın, ama ben onlardan önce davrandım. Amerika'dan döndüğümüz gün pusu kurulmuştu evde, bombalı bir saldırı olacaktı. Eve girer girmez bir şeylerin farklı olduğunu sezdim. Sinan'a söyleyip eve girdiğimiz gibi geri çıktık ama geç kalmıştık. Biz kapıdan çıkarken Gül hala içerdeydi. Biz Gül'ü almaya geri içeri girecekken o patlama oldu ve bahçede etrafa savrulduk."

Çünkü Ölüyorum |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin