Multi'deki resme odaklanmanızı rica ediyorum..
İyi okumalar..
24. Bölüm: Asla Güzelim
"Deniiiz!" çağırıyordu. Hep kendi istediği olsun istiyordu. Olamazdı ki..
Zamana ihtiyacım vardı beynimdekilerin susmasına ihtiyacım vardı. Arkamdan gelmişti. Adımlarımı durdurdum ve arkama bakmadan yere çöktüm. Geldiğim yer bir ormandı beni buraya getirmesinin sebebi de buydu tatil palavraydı. Zaten bunda bir çapan oğlu olduğunu anlamıştım.
Beni kandırmıştı. Ve kaçamayayım diye buraya getirmişti.
İyi olmam için o adamı hapse attırmıştı. Biliyorum art niyetli değil fakat ne olursa olsun o adamın benim babam olduğu gerçeği vardı. Böyle bir şeyin olmasını bende istesem de bunu önce bana danışmalıydı.
Ağladım. Bana ne olursa olsun bir daha asla gözyaşlarını dökmeyeceksin diyen adam.. beni ağlatmıştı.
"Toprak git!" ayak sesleri devam etti.
"Deniz yapm-"
"Toprak git dedim git!" Gitmedi. Yanıma çöktü ve uzun ince parmaklarıyla gözyaşlarımı sildi.
"Ben de denedim. Korkaktım ama yine de denedim." dedim ağlıyordum ama ilk defa sesim bu kasar netti. "Yalanla kurtuldu polislerin elinden. Küçüktüm yalan söylüyor demeye cesaretim yoktu. Ama olacakları biliyordum ve b-buna cesaretim vardı."
"Ne yaptı?" diye sordu. Anlatmalı mıydım? hatırlıyor muydum ki?
"Odama kilitledi. Kitaplarımı yaktı. Yemek ve su vermedi. Sadece akşamları bir dilim kuru ekmek ve bir bardak suyla geçindim bir süre. Odamda duyuyor musun Toprak? Polisler ona değilde bana inansalardı o gün bitecekti zulümüm ben babamın hapis yatmasını değil beni özgür bırakmasını istedim. Ben şuan özgürdüm Toprak seninleydim. Bir tek sen vardın, ben.. ben sana sığındım kollarında uyudum. Ben çok özgürdüm. Söylesene Toprak gerek var mıydı? Ben onu Allah'a havale etmişken senin bunu bana sormadan yapmana gerek var mıydı?" dedim gözümden akan son yaşları silerken.
"Deniz.. ben dayanamadım. Senin günlerce acılar içinde kıvrandığını bilmek hatta görmek.. dayanamadım işte. O adamı gebertmediysem bu senin için. Evet sen benimleydin. Benimleyken sana asla zarar gelmezdi ama yaptıklarının cezasını çekmeliydi o herif. Sen kurtuldun diye onunda hayatına devam etmesine izin veremezdim onun buna hakkı yok peri kızı ne dersen de yine olsa yine yaparım."
"Yaptıklarının cezasını zaten çekecek. O bir gün öldüğünde benim ahlarım haykırışlarım onun ciğerini yakacak bir lav olacaktı Toprak."
"Olacak güzelim." Dedi. "Yine olacak."
"O-o kadın.. sen ne zamandır onunla konuşuyorsun?" Sesim kısıktı. Bunu yapması ve bunu o kadınla yapması beni yeterince mahvetmişti.
"İki gün önce aradı bize ulaşmanın zamanı geldiğini söyledi. Sinanla da konuştu. Seni o kadar seviyor ki Deniz. İki lafından biri sensin Peri kızı."
"Sevmedi ama Toprak. Sevseydi gitmezdi öyle değil mi?"
"Bazen sevenlerde gider Peri kızı gitmek istemeselerde zorunda kalırlar." dedi kısa bir sessizlik sonrası devam etti. "Yeni öğrendiğim bir şey daha var.. bunun annen söyleme dese de ona haksızlık etmeni istemiyorum. Annen 5 yıl komada kalmış Deniz. Yani vurulduğu gün yoğun bakımdan çıkamamış kalıcı hasarları da bulunuyormuş, sol ayağı.. maalesef felç geçirmiş deniz. Tıpkı Gül gibi.. Yoksa hiç düşünmez o günden sonra seni bulurdu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü Ölüyorum |
RomanceBir tokat daha... bir tokat daha... Artık biliyordum. Neden olduğunu biliyordum. Saçlarıma asıldı. "Kokun bile aynı lan" onun da canı yanıyordu. Yere düştüm. Kalkamadım. Tekmeledi. Karnımda tıpkı bıçak saplanıyormuşcasına bir ağrı.. Çok canımı yak...