---- Alexandria POV ----
Jeg forsøgte at vende mig i sengen, men noget holdt dynen fast og selvom jeg trak til, kunne jeg ikke flytte den. Med et ucharmerende grynt åbnede jeg øjnene og stivnede. Trillingerne lå sammen med mig i sengen og sov. Hvad fanden? Jeg kravlede ud af sengen og tog hele billedet til mig. Attis lå yderst til venstre, så hullet hvor jeg havde været, Aries ved siden af og Atlas lå sådan lidt malplaceret midt i sengen. Ikke nok med det så var der også en ekstra dyne mikset ind. Hvornår fanden var de kommet ind? Jeg kunne godt huske at jeg var gået i seng med Aries ved min side. Det havde været ham, der havde båret mig ind fra bilen og jeg havde ikke gidet at give slip på ham. Ja, de tre var desværre begyndt at have en effekt på mig og ikke kun min Ulv. Pokkers Mage bånd. Aries havde været for træt til at gøre noget ved mit greb og havde bare taget sine sko af før han kravlede ind under dynen til mig. På et eller andet tidspunkt havde han taget det meste af sit tøj af, for det lå på gulvet, men hans brødres, der kun var iført boksershorts, tøj ikke var nogen steder at se. Jeg fandt min mobil frem og tog et billede af dem. Det var altid godt at have nogle inkriminerende billeder som dette og så, så de ret så søde ud, sådan som de lå der og sov. Jeg tog selv i at smile over dem. Jeg havde stadig kjolen på fra i går, så jeg greb mit nattøj, der bestod af en sweater og korte velourshorts. Med et halvt øje på dem, skiftede jeg hurtigt. Så gik jeg ud fra mit værelse, greb tæppet fra sofaen og viklede det om mig, før jeg fortsatte ind i køkkenet og lavede mig en kop varm kakao. Lige som jeg tog koppen til munden, blev hoveddøren åbnet og Luce kom ind med en boks, der ud fra duften af dømme indeholdt pandekager. Hun havde i det mindste gjort det forsigtigt den her gang, så jeg blev ikke forskrækket over den pludselig lyd. "Godmorgen." Luce kiggede op på mig og hendes kæmpe smil falmede en smule. "Morgen... Er de ikke oppe endnu?" Jeg rystede på hovedet. "Nope, men du må godt komme..." Hendes dæmpet knurren cuttede mig af. "Hvorfor lugter du af dem?" Hun træk vejret tungere ind. "Og så stærkt." Jeg ignorerede hendes øjne, der udstrålede mord og hoppede op på køkkenbordet. "Vi var i byen i går, for at fejre at mine veninder, har fundet deres Mager." Hun satte boksen ned på køkkenbordet overfor mig og kiggede på mig gennem sammenkneben øjne. "Der var en del dansen og alkohol. Og med den mængde folk, der var til stede, var de nødt til at blive tæt på mig. Bodyguards, du ved." Jeg trak på skuldrene, for at signalere at det havde været træls at de var der. "Så i har ikke været sammen?" Der var et hint af fjendskab i hendes ord. "Vi har ikke haft sex, hvis det er det du spørg om." Hun snappede efter vejret, men lignede også en, der lige havde fået en kæmpe burde fjernet. "Et tillykke er vel egentlig på sin plads... Så tillykke Luce." Hun rynkede brynene. "Tillykke?" Jeg nikkede. "Ja da. Du bliver forenet med tre Mager og snart går jeg ud fra." Hun kiggede overrasket på mig. "Så du er ikke jaloux?" Jeg løftede det ene øjenbryn. "Jaloux? Nej, hvorfor skulle jeg være det?" Det stak lidt at skulle sige det. Nej jeg var ikke jaloux, men de var stadig mine Mage og selvom jeg ikke ville forenes med dem, så gjorde det ondt at de skulle være sammen med en anden. Hun tøvede kort og kiggede så usikkert på mig. "I virker bare så tætte, så jeg tænkte der var mere i det. Hvilket jeg ville have forstået, for de er uimodståelig og i bor sammen. Det ville skulle selvfølgelig stoppes nu, hvis der var noget. De er mine." Jeg nikkede og tog en tår af min kakao. "Godt, der ikke er noget at stoppe så." Luce lyste op, så hun måtte have det godt med min forklaring. Frydede sig endda lidt over det. Og så blev det ødelagt. Trillingerne stod i gangen, lige før trappetrinet og mord og mistillid lyste ud af Luce. Hvilket også var helt på sin plads. De var trods alt kommet ud af MIT værelse, uden særlig meget tøj på, efter jeg lige havde sagt, at der ikke var noget imellem os. Sikke god timing de tre havde.
---- Atlas POV ----
Fuck. Fuck og atter fuck. Luce stod på den ene side af køkkenbordet og kiggede forurettet, såret og trist op på mig. Alex sad på den anden side af køkkenbordet, med et tæppe viklet om hendes krop og en kop i hendes hænder. Aries og Attis gik ind i mig, men jeg blev stående, ude af stand til at flytte mig. "Hvad lavede i på HENDES værelse?" Luce råbte det ikke, men vreden var tydelig i hendes stemme. Hendes øjne blev sorte og hendes duft emmede fra hende i stærke bølger. Alex smilede skævt, men skyndte sig at skjule det med sin kop. "Hvad sker der?" Aries kiggede søvndrukkent op og stivnede så, som om han først nu havde opdaget at Luce var til stede. "Jeg vil også gerne vide hvad i lavede på mit værelse. Jeg måtte sove på sofaen." Alex smilede skævt igen og nåede kun lige at skjule sit smil bag koppen, da Luce drejede hovedet og kiggede på hende. "Du sov på sofaen?" Luce lød mistroisk, som bare fanden og det var selvfølgelig også på sin plads. Alex nikkede upåvirket. "Du sov altså ikke sammen med MINE Mager, i DIN seng i nat?" Luce var fuldt ud optaget af Alex, der bare rystede på hovedet. "Nope, det tror jeg at jeg vil have opdaget." Alex trak tæppet lidt bedre omkring sig og jeg måtte tage hatten af for hendes skuespil, der bare var i top. Luce kølede markant af og sukkede så dybt. "Måske jeg kunne få at vide hvorfor i sov på hendes værelse og ikke jeres?" Luce kiggede undrende på mig og der var stadig et hint af vrede og såret følelser gemt godt i hendes blik. "Nej." Hun gispede af mit svar og gjorde store øjne. Jeg opfangede endnu et skævt smil fra Alex. Hun pissede mig seriøst af lige nu. Det gjorde de begge faktisk. "Nej? Hvad mener du med nej?" Luce trak vejret overfladisk. "Nej, som i nej. Jeg har ingen grund til at forklare mig overfor dig." Luce snappede efter vejret og Alex mimede 'oh shit' til sin kop. Det fik Attis til at smile åndsvagt og Aries forsøgte ikke at grine, men intet af det her var den mindste smule morsomt. "Jeg er din MAGE... Jeres MAGE." Luce praktisktalt stampede i jorden og Alex lavede et barnligt ansigt af hende. Hun hjælp overhovedet ikke på situation og Attis og Aries havde det værste poker-face lige nu. "Ikke endnu." Jeg understregede min pointet ved at lægge armene over kors. Hun var ikke vores Mage endnu og jeg havde tænkte mig at bekæmpe beslutning, lige til det sidste. Luces kinder blev røde og hendes øjne en smule fugtige. Jeg havde aldrig brugt den tone overfor hende. Den meget bestemte Alfa-tone, der tydeligt fortalte at det ikke var til forhandling. Alex knipsede lydløst med den ene hånd, mens Luce stormede ud af rummet og smækkede døren efter sig. Attis og Aries brød begge ud i grin og Alex sendte dem et kort smil. Hun satte koppen ned på bordet og kiggede skiftevis på os. "Og nu vil jeg gerne vide hvad i to lavede i min seng."
YOU ARE READING
The Moon's daughter
ParanormalEfter Alfa'en af Cresent Moon Flokkens datter, Alexandria er blevet brutalt overfaldet indgår han en aftale med Alfa'en fra Opal Moon Flokken. En aftale der gavner begge Flokke, men også betyder at Alexandria bliver sendt af sted for at bo med Alfa'...