---- Atlas POV ----
Jeg slår øjnene op og finder Alex puttet ind til mig med den ene hånd placeret på min brystkasse. Hendes krop passer perfekt ind mod min egen. Forsigtigt rækker jeg op og skubber et par løse hår væk, som dækker hendes ansigt. Jeg holder ubevidst vejret da hun bevæger sig en smule i søvne. Fuck hun er perfekt, ikke at hun ikke også har sin fejl, men hun passer bare perfekt til os og hun bevidste det i går eller tidligere i dag? Jeg er ikke sikker på hvad klokken er. Vi gik vist alle sammen ud som et lys efter den sidste omgang. Jeg smiler for mig selv da billedet dugger op og det er nok til at bringe begæret frem igen. Hendes krop reagerer på det med det samme og begynder at udseende feromoner selvom hun stadig sover. Jeg flytter mig lidt væk fra hende og løfter hende så op og placere hende mellem Attis og Aries, der også er langt væk. Aries måtte dog have fornemmet hende, for han rækker instinktivt ud og trækker hende lidt tættere på. Hans arm bliver omkring hende, som en beskyttende gestus. Selv ved siden af Aries, som er en kæmpe, men kun en smule større end Attis og jeg, ser hun ikke lille og skrøbelig ud. Jeg står ud af sengen med et smil om læberne og leder efter mit tøj på gulvet. Iført boksershortsene sætter jeg mig i sofaen. Noget fra vores vilde nat nager mig og det er ikke kun det faktum at vi teknisk set skal gennemføre en Mage-Ceremoni med Luce. Nej det er det faktum at Alex 'lyste' op til sidst, hvor vi alle tre var inde i hende. Hendes hud bliv et par nuancer lyser og lidt blågrå i det og et let skær emmende fra hende. Hendes hår blev endnu hvidere og funklede som tusind stjerner. Selv de to af hendes tatoveringer, som jeg kunne se lyste op. Den på siden af hendes ribben, med blomster, skjulte på et stjernetegn som havde lyste op, som var den lavet af selvlysende blæk. Det samme skete for den på hendes lår. Den startede øverst på siden af hoften og gik næsten helt ned til siden af knæet. Det var et væld af blomster jeg ikke kendte og blade som gav ekstra fylde. Det var midten af blomsterne og omridset af bladende, på blomsterne, der havde lyst op. Jeg vidste ikke om den på hendes skulder, der var placeret stedet ens Mage normalt ville bide ned, så tatoveringen ville omringe noget af Mærket fra Magen, var lyst op. Den forstillede en halvmåne med sådan noget blondeværk eller noget tilsvarende lavet inde i månen. Små stjerner var placeret forskellige steder rundt om månen. Faktisk så mindede hun mig op nattehimlen, i det øjeblik, med den oplyste måne, som var hende og stjernerne, som hendes tatoveringer, funklende omkring den. Jeg havde aldrig hørt om, at det skulle ske når man var sammen med ens Mage, så spørgsmålet var hvad det helt præcis var jeg havde set og hvad det betød. Der var bevægelse ovre i sengen og det fik mig til at kigge derover. Alex kyssede Aries på kæben og han brummede i søvne. Hun skjulte et grin og trak sig så fri fra hans greb, før hun kravlede over Attis. Han trak vejret tungt ind, da hun var lige over ham og hun trak på smilebåndet. Så rodede hun rundt på gulvet og trak noget tilfældigt tøj op inden hun smuttede ud på badeværelset. Kort tid efter blev bruseren tændt. Hvis jeg ville vide hvad hendes lysshow gik ud på, skulle det være nu, mens mine brødre stadig sov.
---- Alexandria POV ----
Jeg lagde tøjet, jeg havde fisket op fra gulvet på bordet ved siden af vasken og tændte for vandet i bruseren. Min Ulv var stille bortset fra hendes tilfredse snorken i mit hoved. Hun var mere udmattet efter brødrenes og mit lagengymnastik end jeg var. Det havde været godt. Fantastisk faktisk, ikke at det undrede mig, for der var noget helt specielt over at være sammen med sine Mager. Jeg sparrede øjnene op og drejede halvt rundt foran spejlet. Der var heldigvis ingen bidemærker på mit skulderblad og jeg åndede tungt ud. Det stak lidt at de ikke havde Mærket mig, men det var for det bedste og også sådan som jeg helst ville have det. Vi burde være stoppet efter min første orgasme, selvom den var kommet alt for hurtigt, men ingen af os havde været i stand til det. Det havde været det jeg havde været 'bange' for. De skulle tage Luce til Mage og vi havde lige haft sex. Flere gange. Jeg følte mig lidt som verdens største bitch lige nu, men jeg havde ikke været i stand til at holde smerten ud længere. Damp stod ud fra forhænget og jeg trådte ind under de kogende vandstråler. Det værste var faktisk, at de havde set min tredje form, selvom det med Luce også var slemt. Min selvlysende form stammede fra Juno, ja legenden var sand og jeg var hende. Eller jeg var mig, men hun kunne bruge mig som talerør og det havde givet mig noget ekstra styrke at være det og den selvlysende form. De eneste, der kendte til det var medlemmerne af min egen Flok og nu brødrene, men jeg var ret sikker på at de ikke vidste hvad det betød. Hvordan fortæller man lige at man var en form for reinkarnation af Månegudindens datter? Jeg lænede hænderne mod fliserne, lukkede øjnene, bøjede hovedet og lod vandet ramme toppen af mine skuldre og massere området. Det føltes rart og spændingerne i mine skuldre og nakke blev langsomt blødt op. "Hvad betyder det?" Jeg åbnede øjnene og kiggede mig overrasket over skulderen. Bag mig, inde i badet stod Atlas. "Hvilket?" Han trådte et skridt tættere på og stod nu lige bag mig. "Du lyste op. Hvorfor?" Jeg rystede på hovedet. "Jeg ved ikke hvad du snakker om." Han greb fat i mit håndled og trak mig ind til sig, så mine bryster pressede mod hans brystkasse. "Spil ikke dum, for jeg ved hvad jeg så." Jeg stillede mig langsomt på tær. "Og det var?" Jeg hvisker det ind i hans øre og han knurrer dæmpet. "Du hørte mig." Jeg kysser ham lige under øret, for at distrahere ham. Jeg havde ikke tænkt mig at fortælle hvad det gik ud på, for den viden var forbeholdt min egen Flok. Hans øjne bliver omgående mørke og han skubber mig op ad væggen. Han borer sig ind i mig og jeg gisper ind mod hans skulder. Feromonerne emmer fra os og fylder rummet og det samme gør vores duft. Det hele blander sig sammen og vækker min Ulv op til dåd og hun giver sig til at pibe selvglad. Hun var virkelig en værre horndog. Han løfter mig op og holder om mine hofter med den ene arm, mens den anden hånd er placeret mod fliserne bag mig. Min arme ryger instinktivt rundt om hans nakke og da han sætter farten op og da han går endnu dybere, sætter jeg neglene i hans skulder. Han knurrer dybt og jeg trækker dem hen over hans skulderblad i hver deres retning. Smerten bliver returneret ved at han bider ned øverst på venstre overarmen. Nu er det mig, der knurrer og han sender mig et af sine skæve smil, før han med et dybt støn færdiggør sig inde i mig. Han hviler panden mod de kolde fliser lige over min venstre skulder, mens han pumper det sidste ind i mig. Hans varme ånde kilder min hud og sender kuldegysninger igennem mig. Jeg giver ham endnu et par sekunder og vrider mig så i hans favn. Han sætter mig modvilligt ned og en rømmer sig. Aries står i døråbningen til badeværelset med mørke øjne. Jeg skubber Atlas ud af badet og trækker forhænget, jeg ikke rigtig havde opfattet, var trukket fra, for igen. Jeg når lige at se deres smørrede grin inden forhænget lukker dem ude.
DU LIEST GERADE
The Moon's daughter
ÜbernatürlichesEfter Alfa'en af Cresent Moon Flokkens datter, Alexandria er blevet brutalt overfaldet indgår han en aftale med Alfa'en fra Opal Moon Flokken. En aftale der gavner begge Flokke, men også betyder at Alexandria bliver sendt af sted for at bo med Alfa'...