---- Alexandria POV ----
Jeg skulle til at tage de første centimeter af Aries, da Atlas meget langsomt førte sin tunge op i mig. Jeg stønnede og mistede fokus mens han bevægede den ind og ud af mig i en langsom rytme, mens jeg stadig holdt fast i hans brødre. Da jeg havde vænnet mig til rytmen og kunne få bare en smule fokus tilbage, tog jeg Aries i munden. Fuck det med de første centimeter. Jeg gik så langt ned jeg kunne og brugte hånden til at dække det sidste stykke. Jeg fulgte Atlas rytme og bevægede mit hoved op og ned. "Fuck." Aries knurrede og jeg kunne mærke han var tæt på, så jeg trak hovedet tilbage og tog Attis så meget som muligt, imens jeg stadig dækkede det sidste stykke jeg ikke kunne nå. Atlas trak tungen ud og skiftede den ud med to af hans fingre. Den ekstra plads jeg havde givet ham, måtte havde gjort det muligt for ham at gøre det. Jeg stønnede stadig med Attis i min mund. Han viklede sine hænder ind i mit hår igen og jeg lod ham bestemme hastigheden og støttede den ene hånd mod hans lår imens. Han var tæt på, men slap sit tag i mit hår og trak sig ud af min mund. Jeg studsede kort over det, men så satte Atlas hans tempo op og satte sin tunge i gang sammen fingrene. Jeg lænede mig forover og slog hænderne i sengetøjet under mig og greb hårdt fast i det. Atlas satte tempoet endnu mere i vejr og flyttede så hovedet. "Kom for mig." Med det førte han en tredje finger op og det tog ikke lang tid før orgasme nummer to rullede igennem mig. Jeg rettede mig op og kastede hovedet tilbage. Mine hænder fandt Atlas ben igen og jeg borede neglende ned i hans hud, mens jeg gav mig hen til orgasmen. Jeg nåede kun at kvæle udbruddet halvt denne gang.
Jeg havde fået lov til et få et par sekunders pusterum, men så blev der også roteret og flyttet rundt, så jeg nu lå på midten af sengen, med Attis mellem mine ben og Atlas og Aries på hver deres side af mig. Attis førte den første finger op i mig og var hurtig til at indføre nummer to også. Han lænede sig ind over mig imens og kyssede mig hårdt. Jeg lod hans tunge få adgang og samtidig førte han den tredje finger op. Han arbejdede hurtigt og jeg mente virkelig hurtigt, for kort tid efter den tredje finger kom i brug, tog han dem ud og førte noget andet ind i stedet for. Jeg stønnede mod hans læber, mens den ene centimeter efter den anden fyldte mig ud. Han satte i bevægelse og flyttede læberne fra min mund til mit venstre bryst. Tempoet blev gradvist sat op indtil jeg ligefrem kunne mærke hvordan han begyndte at pulsere inde i mig og han løftede mig op, så jeg sad i hans skød i stedet. Der var endnu et dusin stød, der gik dybere end før og orgasmen ramte os begge samtidig. Han kom inde i mig med et støn dybt nede fra halsen og det skjulte det meste af mit eget udbrud. Jeg blev siddende lidt efter han var færdig med sin udløsning og træk vejret i små stød, mens jeg halvt klamrede mig til ham. Små kys blev så placeret på min højre skulder og vandrede et lille stykke ned ad ryggen. Jeg lænede mig ind mod Atlas og lod ham trække mig væk fra Attis, der stadig havde rejsning, selv efter hans udløsning. Atlas tog sig derimod god tid og arbejdede i et langsomt tempo, der var frustrerende efter Attis' hurtige tempo. Han spildte dog ikke tid med at fører fingre ind først, men gav mig de første par centimeter og satte så i bevægelse i et meget langsomt tempo. Han byggede det langsomt op. Jo flere centimeter han gik ind jo hurtigere bevægede han sig, men ikke meget hurtigere for hver gang. Da han endelig var helt inde og kørte i et okay hurtigt tempo, gad godt det var højere, kørte han kærtegnede et par fingre op langs mine ribben. Han kyssede min venstre skulder og placerede små kys ned langs arret på min overkrop, mens han brugte fingrene på den højre hånd til at lege med mig, mens han bevægede sig ind og ud. Lige som med Attis kunne jeg mærke at han begyndte at pulsere og han væltede os så han lå fladt på ryggen, mens jeg sad oven på ham. Han havde et fast greb om mine hofter da hans orgasme ramte og vi kom sammen. Så var der 'bare' Aries tilbage og han var en blanding af sine brødre. Han vekslede mellem et langsomt og hurtigt tempo og både kyssede mig, plantede kys forskellige steder på kroppen og legede med mine brystvorter, mens jeg lå på ryggen i sengen. Da han begyndte at pulsere og var klar til at eksplodere, var der ingen ny stilling. Han stødte bare endnu dybere og hårdere end han hidtil havde gjort og ligesom sine brødre kom han inde i mig, mens min egen orgasme strømmede gennem min krop. Mine ben viklede sig naturligt rundt om ham og holdt ham på plads imens.
Vi var dog langt fra færdig. Efter de taget deres tur med mig alene, så blev det to af dem samtidig og min Ulv hylede i fryd. Hun var så meget være end jeg var, på det her punkt, men det smittede af og jeg smed den rest jeg havde tilbage af mine hæmninger og gav mig selv lov til virkelig at nyde det. Indtil nu havde det kun været begæret, jeg havde tænkt på og selv om jeg havde fået den ene orgasme efter den anden, havde jeg ikke overgivet mig helt, men det var slut nu. Så jeg gav mig selv lov til bare at være i øjeblikket og glemme alt andet. Jeg havde startet med at side i Attis skød igen, med ham inde i mig og så borede Aries sig ind. Jeg havde viklet fingrene på den venstre hånd ind i Attis' hår, da de begge var sat i bevægelse. Da jeg havde vænnet mig til presset fra dem begge, havde jeg taget Atlas i munden og brugt den anden hånd til at dække den sidste del af ham. Vi var alle fire kommet mere eller mindre samtidigt og vi havde roteret rundt efter et lille pusterum. Jeg lod dem flyttet rundt med mig, som det passede dem og havde taget ham i munden, som ikke var inde i mig. Vi havde kørt nogle runder sådan. Mig i skødet på den ene af dem, med to oppe i mig og mig der tog mig af den tredje med munden. Og jeg måtte indrømme overfor mig selv, at jeg et eller andet sted elskede det. Så kom den endelig udfordring, nemlig dem alle tre på en gang. Brødrene havde set på mig med et hint af bekymring og spurgt om jeg var sikker. Det var næsten komisk at de var bekymret for at skulle være tre i mig, efter alle de gange, de allerede havde været inde i mig. Jeg havde bare nikket, hvilket havde fået dem til at knurre. "Du er nødt til at sige det." Atlas havde sagt det med en dybere stemme end normalt og det havde været tydeligt at han kæmpede for at holde sig tilbage. Sjovt at jeg var nødt til at sige, at jeg var sikker når det havde været min ide. "Ja, jeg er sikker." Det havde fået Atlas til at smile og et rigtigt smil, endda. Det havde ikke været et af de der skæve eller hoverende smil, men et oprigtigt et. Det havde også været ham, der havde boret sig ind i mig først og jeg havde hvilet panden på hans skulder, mens hans brødre arbejdede sig ind. Jeg havde været tæt på at bide ham i skulderen, da den sidste af dem kom ind, men gjorde det ikke. Jeg havde dog sat neglene i hans lår, hvilket havde fået ham til at bande. Jeg havde ikke længere tal på hvor mange gange jeg havde sat neglene i en af dem eller om jeg kun havde gjort det ved Atlas, men der ville i hvert fald være neglemærker at fremvise efterfølgende. Det havde ikke været den nemmeste stilling eller nemt at finde ud af hvordan jeg skulle placere mig selv, men jeg var endt med at læne mig tilbage og bruge Aries, der var lige bag mig som støtte. Da orgasmen endelig kom rullende, havde jeg lagt hovedet tilbage på hans skulder, lukket øjnene og havde for en gangs skyld ikke forsøgt at kvæle udbruddet, der fulgte med, for det var slut med at lægge bånd på mig selv. I øjeblikket de alle tre var kommet inde i mig, havde jeg mærket hvordan en bølge af energi begyndte at fylde mig op sammen med dem og selv med lukkede øjne vidste jeg hvad der skete med mit udseende. Min Ulv hylede glad og tilfreds og et split sekund kunne jeg sværge på at jeg kunne høre brødenes Ulve stemme i.
YOU ARE READING
The Moon's daughter
ParanormalEfter Alfa'en af Cresent Moon Flokkens datter, Alexandria er blevet brutalt overfaldet indgår han en aftale med Alfa'en fra Opal Moon Flokken. En aftale der gavner begge Flokke, men også betyder at Alexandria bliver sendt af sted for at bo med Alfa'...