Kapitel 44 (18+)

270 4 0
                                    

----Alexandria POV ----

Attis og Atlas kyssede ned langs hver deres side af min hals. Attis havde fokus på suge fast delen af kysset, hvorimod Atlas fokuserede lidt mere på at lave små bid i huden efter hvert kys. Aries sad med mit ene ben mellem hans, mens han knælede på sengen og var fuldt fokuseret på mine læber. Attis og Atlas nåede til kravebenene samtidigt, men hvor Attis fortsatte længere ned dvælede Atlas ved toppen af mit ar. Han plantede først et stort kys, lod så tungen glide let hen over huden og bed så blidt ned i det. Jeg stønnede mod Aries mund og ville have kastet hovedet bagover, hvis det ikke var for Atlas skulder, som forhindrede det. Atlas tog det som en opmuntring til at fortsætte og flyttede sig lidt tættere på. Han kyssede mig op langs halsen igen, mens to af hans fingre 'gik' op langs mine ribben til de nåede stedet hvor håndklædet var bundet fast omkring min overkrop. "Er du sikker?" Han hviskede det, selvom det var ret formålsløst for vi kunne alle høre ham. Hans varme ånde sendte kuldegysninger gennem min krop. Ja for fanden! Jeg nikkede og han kyssede mig øverst på skulderen inden han åbnede for håndklædet, der faldt ned og lagde sig en smule øverst på hvert lår. De trak vejret dybt ind og deres øjne, blev om noget endnu mørkere. Feromonerne de udskilte fik mig til at gispe og Atlas og Aries skiftede plads, så Aries var bag min venstre skulder og Atlas foran mig. Atlas lænede sig frem og greb min højre brystvorte i sin mund, mens Aries rakte ned og hvilede den ene hånd mod mit venstre bryst, mens han brugte fingrene til at lege med vorten. Attis tippede mit hoved lidt op og trykkede et kys mod min læber. Han gled sin tunge ind i min mund og jeg stønnede mod hans læber, da Atlas bed sammen om min brystvorte. Aries flyttede sig lidt og lænede sig så frem. Han brugte sin tunge til både at lege og kærtegne mit bryst såvel som brystvorte. De vidste alle tre hvad de havde gang i og sendte mig tæt på randen. Og jeg var tæt på. Med begæret fra Lystperioden buldrende igennem mig, sammen med en varmebølge og den ekstra sensitivitet, skulle der ikke meget til, får at sende mig over randen til at starte med. Jeg trak mig væk fra Attis' mund og hvilede panden mod toppen af hans brystkasse. "Tæt... På." Jeg kunne knap nok få ordene ud. Mit hoved var et stort blankt hul, der ikke kunne fokusere på andet en de bølger af tilfredsstillelse de sendte igennem mig. Atlas og Aries knurrede dæmpet og der var et hint af fornøjelse i deres øjne. De slog ikke farten ned, men satte den derimod op og jeg klemte sammen om sengetøjet under mine hænder. "Kom for os." Attis mumlede det mens han nussede siden af min hals med hans næse. Fingre blev trukket hen over min hud. Læber kærtegnede flere steder og tunger gjorde den våd flere steder. Alle indtrykkene var nok til at sende mig over randen. "Fuck." Jeg kastede hovedet tilbage og gjorde præcis det Attis havde bedt mig om. Jeg kvalte skriget orgasmen bragte med, ved at bide hårdt sammen. 

Jeg lå på ryggen i sengen, mens de tårnede over mig. Jeg var på vej ned efter den første orgasme, der var kommet alt for hurtigt efter min mening. Pokker tage den ekstra sensitivitet Lystperioden bragte med. Atlas sendte mig et skævt smil og trak mig op at side. "Ny stilling." Atlas samlede mig op i sit skød og drejede os rundt på sengen. Han lagde sig på ryggen, greb fat i mine hofter og trak mig tættere på, indtil jeg sad på hans ansigt. Atlas trak vejret tungt ind og pustede så tungt ud og ånden sendte kuldegysninger gennem mig. Samme sekund hans tunge ramte mig, fik det mig til at kaste hovedet tilbage og svaje i ryggen. Jeg greb fast i hans lår og satte neglene i, hvilket fik ham til at komme med et overrasket udbrød. Jeg kom med mit eget kort tid efter, da Attis greb fat om den venstre brystvorte med sin mund og den højre med sine fingre. Fuck. Aries var i mellemtiden kravlet ned fra sengen og var i gang med at tage resten af sit tøj af. Jeg kunne ikke tage øjnene fra ham og han sendte mig et skævt smil, mens han glædeligt gav mig et show. Hans eget begær steg endnu et par grader, mens jeg kiggede på ham. Da han var færdig kravlede han op i sengen igen og tog Attis' plads, da han kravlede ned fra sengen. Attis var lidt hurtigere til at få sit tøj af, men han nød stadig min fulde opmærksomhed. Han tog plads ved siden af Aries og prikkede kort til Atlas ene skulder. Som svar flyttede Atlas sit hoved væk fra mit mest sensitive område og fraværet fra hans tunge og læber, var ved at få mig til at pibe. Hvad fanden? Det her var ved at tage fatningen fuldstændig fra mig. Atlas rykkede lidt rundt på sig selv og mig, så brødene havde bedre plads til at stille sig på knæ på hver side af mig. Atlas bed mig i indersiden af det venstre lår og jeg gispede højlydt. Som svar lagde jeg hånden i hans skød og pressede ned. Han bøjede i ryggen og stønnede så ind mod mig, hvilket fik mig til at vælte forover. Jeg stemte hænderne imod sengen og grinede. "Pas på hvad du laver, for vi er begge i udsætte positioner lige nu." Han grinede under mig og kyssede så stedet han havde bidt. Jeg rettede mig op igen og Atlas' tunge genoptog dens arbejde. Fuck han var god. Hans brødrede arbejde på deres ophidselse i mens og shit de var store. Deres bevægelser gik langsomt op og ned i en hypnotisk rytme. "Åben din mund." Attis formulerede det halvt som et spørgsmål, så jeg havde mulighed for at sige fra. Ikke at jeg havde tænkt mig at gøre det, for jeg blev drevet frem af mit begær lige nu. Jeg spredte benene en smule mere, så jeg havde en bedre chance for at læne frem. I stedet for at tage ham i munden lagde jeg hånden omkring ham og bevægede den langsomt op og ned, i et lidt hurtigere tempo end han selv havde gjort. Det var umuligt at lukkede hånden hele vejen rundet om ham, så jeg drejede hånden rundt om ham imens. Attis bed hårdt sammen og med et smil om læberne bragte jeg hovedet ned. Jeg tog de første par centimeter i munden og brugte tungen til at glide over ham, mens jeg satte tempoet op med hånden. "Fuck." Han viklede sine fingre ind i mit hår og lagde hovedet tilbage. Jeg greb fat i Aries, og ligesom ved Attis kunne jeg ikke lukke hånden hele vejen rundt om ham. Så jeg brugte det samme tempo og at dreje rundt med hånden ved dem begge. 

The Moon's daughterOnde histórias criam vida. Descubra agora