46.

183 11 2
                                    

Ötletemhez híven, egy rakás újságot vásárolok másnap délelőtt.

A változatosság kedvéért Sonyáéknál gyűlünk össze, aki az én újságkazalom párját cipelve vár minket.

– Egyre gondoltunk – mondja, a nyakamba ugorva, miután Sky gondjaira bízza a halom papírt. Végül üdvözöl mindenkit.

Anyám és nővérem teljesen elképedve figyelik a fiatal lánynak tűnő Sonyát. Képtelenek elhinni, hogy ő Andreas anyja. Mérget mernék rá venni, hogy Gina az első adandó alkalommal faggatózni kezd. Sonya nem jön zavarba. Türelmesen végighallgatja Gina kérdéshömpölyét.

– Ha azt akarod, hogy sokáig természetes-üde maradjon az arcbőrőd, a legfontosabb szabály: ne sminkelj. Vagy csak nagyon minimálisan.

– Most is minimális smink van rajtam – büszkélkedik Gina. Sonya együttérzően bólint.

– Ha nálad ez a kevés... Csúnya is vagy, drágám... Fölöslegesen vastag alapozó és púderréteg, szemhéjfesték, sötétbíbor rúzs... Ez hétköznapokra roppant alkalmatlan... Szedd le magadról az összes vakolatot, hadd érje a levegő és a napfény a bőrödet. Délután majd beavatlak a titkaimba.

Gina némileg megbántódva ücsörög tovább a fűben, hosszú ideig szótlanul. Végül nagy nehezen megkérdezi, merre találja a mosdót. Sonya útmutatását követve eltűnik szem elől néhány percere.

– Nos, akkor foglalkozzunk az újságokkal – javasolja Sonya, majd Skyra pillant. – Amíg mi, csajok elkezdjük, ti férfiak, legyetek szívesek valami üdítőt, jégkrémet, és aprósütit hozni.

– Parancsára, hölgyem – hajol meg Sky és Andreas tökéletes szinkronban. Maguk után intve Erost, Jeremyt és Ricket, eltűnnek a házban.

– Van néhány szabad percünk – vihog a lány, majd megsimogatja az arcom. – Hogy viseled, drágám? Nagyon kiborít?

– Talán csak azért érzem annak, mert nem volt módom kitanulni az efféle helyzetek kezelését.

– Ahhoz képest elég jól kezelted – bizonygatja. – Belekukkantottam néhány újságba. Kíváncsi voltam, na! – lapozgat máris egyet a kupacból. – Itt is van a szalagcím: "PERREL FENYEGET A RIPORTER! ROSSZUL JÁRHAT A VEREKEDŐ MENYASSZONY!"

Gav Doyle... blablabla.. beperelné testi sértés miatt Beatrice Burke-öt. A hölgy a házuk udvarán küldte földre póruljárt tudósítónkat...

– És már perdöntő bizonyítékot is szolgáltatott maga ellen a nagyokos Doyle ezzel a lejáratónak szánt cikkel – bólint Bay vihogva. – Ez a faszi mennyit fizetett a diplomájáért? Már ha van neki... Frankón körbeírta vagy íratta a birtokháborítást.

– Pontosan. És még képekkel is alátámasztják, hogy ő bizony magánlakot sértett: itt szólítod fel, hogy kotródjon, ezen rúgod lábközt... ezen pedig már a földön hasal, te pedig a hátán ülsz és telefonálsz – mutogatja Sonya a képeket, majd megpaskolja a karom. – Semmi vész, Beatrice. Ha be is idéznek, nyert ügyed van.

– Nem aggódtam egy percig se – vonok vállat.

– Te megvertél egy embert? – hápog anyám lemaradva.

– Naná! Erőszakkal benyomult hozzánk. Megijedtem....

– Az tegnap volt – inti le őket Gina, immár smink nélkül, visszaérkezve közénk. Elhasal a fűben és egy ülőpárnára könyökölve kezd el matatni az újságok között. – Foglalkozzunk a jelennel – lapozgat egy újabb sajtóterméket. – Itt is van. Erről beszélt tegnap Andreas: "BÖRTÖNCELLÁBÓL A ZSARUPALOTA TORNYÁBA!!" Érdekel valakit a cikk?

Két Arc  /Javítás alatt - Lassan Frissül/Where stories live. Discover now