2.

791 31 29
                                    

Serafina: jelen

Kongó: megvagyok!

Pók: tovább mozgatom a szálakat...😁

Sólyom: nem vagyok végveszélyben! 🥳🥳 Am... Fegyenc is megvan, csak a telefonja fulladt vízbe🤣🤣 Viszont ha jól láttam, Kiskettest begyűjtötték 😕

Serafina: Reméljük, hogy ki tudja magát dumálni... De barátném, te élsz még? Mondd, hogy nem kell rád keresztet vetnünk..🥺

Kongó: amilyen tenyérbeszökő néha, sztem egyből hátba lőtték...🤣🤣

Tequila: Nekem csobogsz, kicsi patak?😎

Kongó: faxom...😭

Sólyom: neked olyanod is van...?😁😁

Serafina: szijja, csajszi! Tehát megúsztad!

Tequila: meg. De még mindig zizegek. Többiekről valami infó?

Royalflush: apropó tudjátok, hogy a fax latin neve pénix...?

Tequila: Jesszus... Ez már fárasztóan fájdalmas volt 😓 Na pá. Később még benézek, hátha még jelentkezik valaki.

Ezek szerint jópáran megúszták a razziát. Halleluja!
Telefonomat lezárva, megkönnyebbülten sóhajtok fel és támasztom hátam a fürdőszoba hűvös csempéjének. De csak néhány pillanatra. Agyam újfent kattogni kezd.

Ingerülten hajigálom le magamról a ruhát, és a zuhanykabinba lépve, magamra engedem a langyos vizet.

Hiába, egyáltalán nincs rám nyugtató hatással. Gondolataimat továbbra is kitartóan borzolgatja a tegnapi affér, a zsaru emléke és számító kis játszadozása.

Tudta! Az a nyavalyás végig tudta, hogy sunnyogok! De vajon honnan? És miért ment bele az idegölő játékba? Mi volt a célja vele?

- Jaj, hagyd már a fenébe! - mormolom magamnak dühösen, miközben a fürdőszivaccsal szétdörzsölöm magamon a habfürdőt. Aznap már vagy tucatszorra. - Verd ki a fejedből!

Hiába a próbálkozás. A zsaru lénye, ártatlannak ható ábrázata, jeges veszélyessége továbbra is gondolataimban marad, akárcsak érintésének nyomai bőrömön. Fölöslegesen sikálom magam már-már véresre, az érzület megmarad: hűvös tenyere a combomra simul, vagy éppen a hátamon cirkálnak az ujjai.

Feladom a küzdelmet, inkább megpróbálok nem tudomást venni a tegnap este óta nem szűnő borzongásról, kezem, agyam és gyomrom enyhe remegéséről. A fürdőszobából kilépve az órára pillantok. A továbbiakban kényszerítem magam, hogy a közelgő bulira összpontosítsak. Alig félóra múlva jönnek értem. Addig el kell készülnöm. Majdnem sikerül.

- Már épp a szandimat húzom a lábamra, mikor az ablakom alatt egy kocsi motorja hördül.

- Hé, kiscsibe! - hangzik fel egy éles fütty után. Brody mennydörgő hangjára ismerek. - Már megy a buli, úgyhogy igyekezz! Ne maradjunk le a javáról.

Sebtében még igazítok alig észrevehető sminkemen, végül a földszintre sietek. Az előszoba falán lapuló, egész alakos tükörben még utoljára szemre vételezem magam. Végül a házat elsötétítve kilépek az esti forróságba. Kulcsra zárom magam mögött az ajtót, majd a kerten átvágva, a kaput is.

Két Arc  /Javítás alatt - Lassan Frissül/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang