Ezer bocs és tíz anyamedve, millió köszönet és egy új rész!

85 4 2
                                    


Elnézést a rengeteg késésért! Egyszerűen nem fogott az agyam, jobban mondva: lenullázták a gógyimat rendesen. Kis időre elment a kedvem az írástól.

Eléggé frusztráló tud lenni egy rosszul feltett kérdés. Pláne olyantól, akitől inkább támogatást várnánk. 

Nos, a rosszul feltett kérdés kulturáltan így hangzott volna: Na, hogy haladsz a könyveddel, irományoddal, mifenéddel? Sokan olvassák? Stb.

Mondhatnám, hogy rosszul terjedt a hang, mert mire elért hozzám, ez lett belőle: Még mindig azt a szart írod? Minek? Úgyse lesz belőle semmi!

Na ez eléggé padlóra küldött, pláne egy olyan személytől, akinél az olvasás művészete maximum a gagyi pletyka- és képes nőmagazinokra terjed ki. (Talán ezért nem is kellett volna foglalkoznom vele, de mivel eléggé érzékeny lelkületű vagyok, sajnos padlóra küldött.) 

Hetekig rá se tudtam nézni a könyvemre emiatt. 

 De aztán erőt vettem magamon és kicsit szorongva visszamerészkedtem... És menten visszajött az író- és az életkedvem a közel 6k megtekintés láttán. RENGETEG KÖSZÖNET ÉRTE MINDEN KEDVES OLVASÓNAK!!!❤❤ Olyan boldog lettem, hogy madarat tudtam volna fogni! Igaz, így télvíz idején kicsit bajos: az itt telelő magevő példányok messzire elkerülik az udvarunkat a hat macska miatt. A varjak túl magasan repültek. A környékünkön honos ragadozók még magasabban. Próbálkoztam a háztáji példányokkal is, de se a kakas, se a pulykakas nem díjazta, hogy a tyúkjaikat buzerálom. Tehát annyiban hagytam a madárfogdosást, és teljes bedobással nekiültem az írásnak újra.

 Visszaolvasva a fejezetet, szerintem még érezni rajta a bizonytalanságomat. Ettől függetlenül feltolom. Ha valami nem klappolna majd szerintetek, légyszí majd kommentben írjátok meg, és kijavítom a hibákat, illetve írok még hozzá.

Még egy kis türelmet kérek tőletek, és hamarosan hozom a részt. Addig is puszi nektek, és még egyszer köszönöm, hogy olvassátok a könyvem, a vote-okat, és a biztató, szeretetteljes kommenteket. SZERETLEK TITEKET!!!😘😘


Két Arc  /Javítás alatt - Lassan Frissül/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora