3. srpna 2018 se celý svět změnil. Obrovský gang v kožených bundách zvaný 'Malignant' začal zabíjet nevinné lidi po celém světě. Lidé žili zabarikádovaní v jejich domovech se strachem, že jim někdo s koženou bundou vstoupí do cesty.
Celé to bylo považováno za válku, ale místo toho, aby členové gangu válčili proti vojákům, rozptýlili se všude kolem světa přímo k nevinným občanům.
Po třech letech schovávání ve strachu válka konečně skončila. Na povrch přišel nový tým nazvaný 'Salvation'. Tento tým bojoval proti Malignantu a byl povolán nás chránit. Jejich počet nebyl tak vysoký, jako u Malignantu, ale jakýmsi neznámým způsobem je porazil a my už jsme o gangu nikdy neslyšeli.
Jakmile bylo globálně oznámeno o porážce Malignantu, lidé konečně přestali žít v neustálém strachu a začali opět žít svůj život, nicméně už to nebylo jako dřív.
Letecké společnosti byly zavřeny, školy byly přísně střežené a lidé nebyli oprávněni vycházet z domu po desáté hodině večer až do šesti hodin ráno. Salvation nás takto držel v bezpečí a tvrdil, že tato opatření nás ochrání před návratem Malignantu. Lidem nejdříve vrtalo hlavou, proč musí žít v takových podmínkách, ale po nějakém čase to všem začalo připadat normální.
Nikdo dodnes neví, co se tomu strašlivému gangu Malignant stalo. Lidé se domnívali, že Salvation zabil všechny členy gangu, ale nikdo neměl důkaz.
Amelia Adams je devatenáctiletá dívka žijící s jejím tátou a mamkou. Už je to nějaká doba, co válka skončila, ale ona si život před útokem Malignantu příliš nepamatuje. Poté, co jí zmizel bratr, má potřebu posouvat své hranice. Není sice problémová dívka, ale po tom všem, čím si prošla, už se tolik věcí nezalekne.
Alespoň do té doby, než se všechno převrátí vzhůru nohama.
ČTEŠ
Malignant [CZ]
FanfictionNikdy se ti nezmínili, že by to strašidlo pod tvou postelí mohlo mít pár krásných zelených očí a andělský úsměv. - příběh dívky unesené zlým členem gangu, který žije v podzemí ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ KNIHA (1/3) - PŘEKLAD FANFIKCE OD...