⚡Herkese merhabalar! Tokyo-Tina ikisili geldi jsjsj
⚡Sizler için iki kişi olarak Rosékook kitabı yazmaya geldik.
⚡Umarım severek okursunuz canlarım.
İyi Okumalar~
Roséanne Park Chaeyoung
"Roséanne," Sıramdan kalktım. Bay Lee ile göz göze gelmemek için başımı aşağı eğmiştim. "Başını kaldır Roséanne." Yavaş yavaş başımı kaldırdım ve Bay Lee ile göz göze geldim. İşte şimdi ölmüştün Rosé.
"Yine 45 almışsın Rosie. Seni tebrik ediyorum. Bu çalışmanı neye borçluyuz bakalım?" Dalga geçiyordu şimdi de. "Konuşmayacak mısın?" Eğer konuşursam beni kimse durduramaz Bay Lee. Kusura bakmayın bugün konuşamayacağım. "Sana konuşma izni verdim Rosie. Bence konuşmalısın." Tamam bu adamın ne yapmak istediği belliydi. Önce beni o kadar konuşturacak sonrada müdürün odasına yollayacaktı.
Madem o kadar çok konuşmamı istiyordu. Bende konuşurdum o zaman. "Beni 4 yıldır tanıyorsunuz Bay Lee. Hatta bu sene kaldığım için 5 yıl olacak ve siz hâlâ benim notlarımı eleştiriyorsunuz. Cidden bıkmadınız mı? Ben sizin o iğrenç laflarınızı duymaktan bıktım, Bay Lee. Bence vazgeçin." Bay Lee' nin yanına ilerledim. "Siz söylemeden ben gidiyorum Bay Lee." Yanından geçip sınıftan çıktım. Ulan sana ne benim notlarımdan şerefsiz! Adama bak! İşi eleştirmek sanki!
Müdürün odasına gitmek yerine bahçeye çıktım. Arka bahçeye gidip oturacaktım biraz.
Oturup derin derin nefes aldım. Ama bir şey nefes almamı engelliyordu. Başımı sağa çevirdiğimde birisini gördüm. Sigara içiyordu. İğrenç!
Ona bakmaya devam etti. Bana döndüğü zaman bakışlarımı çekmedim. Bana tip tip bakarken elindeki sigarayı yere atıp ayağı ile basıp söndürdü. Yanıma adımladı. Ben hâlâ onu izliyordum. Ne yapmaya çalışıyordu? "Bunu kimseye söyleme tamam mı?" Evet evet. Kesinlikle söylemem (!)
Başımı salladım. O da bu durumdan memnun olmuş gibi gülümsedi. Söyleyeceğim ki! Bana ne!
Kalktım. Bay Lee uzun süre gelmediği fark ederse cidden ölürdüm. Spor salonunu temizletmekle kalmaz bütün okulu temizletirdi bana.
Gideceğim sırada o adam bana seslendi. "Hey!" Yanıma geldi. Konuşmadan suratına baktım. "Herkese sigara içtiğimi söyleyeceğini biliyorum." Ne!? "Eğer söylersen bil ki hiç iyi şeyler olmayacak. Bu yüzden kimseye söylemeye kalkma." Ve yanımdan gitti. Bu kim oluyordu da beni tehdit ediyordu!? Aptal.
•••
⚡ Umarım ilk bölümden beğenirsiniz canlarım.
⚡Sizleri çok seviyorum. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Sonra görüşürüz💞
Sınır: 5 oy
By:Tina
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️
FanfictionAy ışığı altında uyuyamadığım bir gece Ne kadar beklersem bekleyeyim, gelmeyeceksin Yanımda boşluk var Artık yalnız olmaya yabancılık duymuyorum... JJK×PCY