Roséanne Park Chaeyoung
Annemler ne zaman gelecekti acaba? Bu iki akıllı(!) İle yaşamak ölüm gibi.
Arada Jungkook bana bakıyor, rahatsız oluyorum. Hayır yani bilerek mi öptüm ben seni, sen kafanı çevirdin. Daha fazla rahatsız olmamak için koltuktan kalktım. "Nereye?" Derin bir nefes alıp Jungkook' a döndüm. "Odama gidiyorum Jungkook Beyciğim. Bir sorun mu var?" Güldü. Güldü? Güldü mü!?
Salondan çıkıp odama girdim ve kapıyı kapattım. Kafa dağıtmak için ingilizce çalışabilirdim değil mi?
Masaya oturup birkaç kitap çıkarttım. Gözlüğümü taktıktan sonra çalışmaya başladım.
«...»
Yaklaşık iki saattir çalışıyordum. Sanırım mola versem iyi olurdu.
Kafamı masaya koydum ve gözlerimi kapattım. Biraz dinlendirsem iyi olacaktı.
Kapının yavaşça açılma sesini duydum. Yorgun olduğum için bakmaya gayret etmeden öylece bekledim.
Yanıma birisi yaklaştığı sırada önce masaya bir şey koydu daha sonra ses gelmeyince beklediğini anladım.
O sırada gözlüğüme dokunan kişiye bakmam için gözlerimi açtım. Jungkook mu? "A-a şey sana yiyecek bir şeyler getirmiştim." Kekelemiş miydi o? Başımla onu onayladım. "Çıkabilirsin." İlk başta bana mal mal baktı. Kurabiyeden bir ısırık alıp Jungkook' a döndüm. "Çıksana!" Başını sallayıp hızlı adımlarla odadan çıktı.
Böyle kork benden!
Kurabiyeleri bitirdikten sonra tabağı nutfağa bırakmak için odadan çıktım.
Mutfağa gireceğim sırada Jungkook ve Taehyung' un konuşmalarını duydum. Dinlemek için mutfağa girmedim ve köşede beklemeye başladım. "Ne zaman söylemeyi düşünüyorsun?"
"Bilmiyorum. Ama sanırım söylemeyeceğim." Kim kime ne söylüyordu acaba? "Böyle aptal gibi beklersen onun daha çok kalbini kıracaksın abi!"
"Biliyorum. Ama söyleyemiyorum işte. Zaten yemek götürdüğümde kovdu beni." Bunun ben olma olasılığı? Yüzden yüz.
Artık yanlarına gitme zamanım gelmişti. Ama direkt dalamazdım herhalde şüphelenirlerdi.
Biraz geriye gidip ayağımı burkmuş gibi yaptım. "Ahh! Ayağım!" Tae ve Jungkook telaşla yanıma gelmişlerdi. "Ne oldu iyi misin?" Tae' ye baktım. "Hıı çok iyiyim aptal! Ayağım acıyor!" Benden iyi oyuncu olurmuş be. Maşallah bana!
"Nasıl becerdin?" Jungkook yanıma gelip eğildi ve ayağıma dokundu. "Acıyor be dokunmasana!" Yüzüme baktı ve göz devirdi. Oyucam yakında o gözlerini senin!
Beklemediğim bir anda havalanmıştım. Jungkook beni kucağına alıp odaya çıkar- Jungkook beni kucağına mı aldı!? Bıkkınca nefes verdim.
Odaya girip beni yatağa yatırmıştı. "İlk yardım çantası var mı? Varsa nerede?" Odamda ki rafı gösterdim.
Jungkook ilk yardım çantasını alıp yanıma geldi. "Tam olarak neresi ağrıyor?" Elimle gösterdiğim yere krem sürdü ve yavaşça masaj yapmaya başladı. Ben sessizce onu izliyordum.
Kremi sürme işi bittikten sonra sargıyka ayağımı sardı. "Dinlenmen gerek. Bir şey olursa çağırırsın." Başımla onayladım. Odadan çıktı. Derin bir nefes verdim. Oyuncu olmak zor işti be.
«...»
Canım çok sıkılmıştı. Jungkook şüphelenmesin diye de ayağa kalkmıyordum. "Jungkook Taehyung!" İkisinden de ses yoktu. Beni evde yalnız bırakıp gitmişler miydi yoksa? Kalkıp bakacaktım. Yapacak başka bir şeyim yoktu.
Yataktan kalkıp kapıya kadar normal yürüdüm. Odadan çıktığımda ise rol gereği toparlayarak yürümeye başladım. "Jungkook?"
Mutfağa gittiğimde Jungkook' un yemek yaptığını gördüm. Jungkook yemek yapıyordu? Garip.
Kulağında kulaklık olduğu için beni duymamıştı. Yanına gidip omzuna dokundum. Hemen arkasını dönüp kulaklığını çıkarttı. "Sana sesleniyorum kaç saattir!"
"Kaç saattir sesleniyorsun?" Dedi sırıtarak. Aptal dalga geçiyordu birde. Ben sana yapacağımı bilirim.
Fırının çalıştığını gördüğümde sırıttım. İçinde yediğim kurabiyelerden vardı. Sessizce fırına yaklaştım ve derecesini arttırdım. Planım efsane!
Mutfaktan çıkıp odama geri döndüm. Hadi bakalım Jungkook efendi. O kurabiyeleri yanmış olarak görde öyle kal. Gıcık!
...
⚡ Buraya yaramaz bir Rosie bırakıp kaçıyorum sjsj. Yazık gitti çocuğun kurabiyeleri... Sizce Jungkook bunu hak etti mi? Yorumlarınızı alayım.
⚡ Sizleri seviyorum. I Purple You 💜
By:Tina
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️
FanfictionAy ışığı altında uyuyamadığım bir gece Ne kadar beklersem bekleyeyim, gelmeyeceksin Yanımda boşluk var Artık yalnız olmaya yabancılık duymuyorum... JJK×PCY