4.4

389 24 9
                                    

Roséanne Park Chaeyoung

"Bu elbise nasıl Rosie?" annemin elinde tuttuğu elbiseye kısa bir bakış atıp önüme geri döndüm. Gördüklerimi daha yeni idrak etmiş olacağım ki gözlerim kocaman açılarak elimdeki elbiseleri bırakıp anneme geri döndüm. Gerçekten güzel bir elbiseydi.

Lacivert kısa bir elbiseydi. "Anne bu olsun. Deneyeyim alıp çıkalım hadi çok sıkıldım ben." annem gülerek kafasını salladı ve elindeki elbiseyi bana uzattı.

"Çok yakışacak sana." kulağımın dibinden gelen sesle sıçrayıp arkamı döndüm. "Jungkook aklım çıktı." gülerek saçlarımı karıştırdı. Saçlarımı geri düzeltip konuşmaya başladım. "Siz ne yaptınız? Bulabildiniz mi TaeHyung'a bir şey?"

"Bulduk biz. Sizi bekliyoruz."

"Tamam." hızlıca kabinlere girip elbiseyi denedim. "Anne oldu bu!" hızlıca üzerimden çıkarıp kendi kıyafetlerimi giymeye başladım. "Çık bir görelim üzerinde kızım." t-shirtümü üzerime geçirip kabinden çıktım.

"Artık çok geç anneciğim." elbiseyi alıp kasaya doğru ilerledim. "Ya bir görseydik ama üzerinde kızım böyle alelacele olmadı."

"Oldu anneciğim oldu. Merak etme sen. Bekletmeyelim insanları." hızlıca işlemleride halledip poşeti elime aldım. "Tamam gidebiliriz."

"Gidelim bakalım." Jungkook gelip kolun omzuma attı ve beni yürütmeye başladı. "Öğretmenler geliyor mu Jungkook?" biraz düşünüp kafasını aşağı yukarı salladı.

"O okuldan kurtulduğuma çok seviniyorum gerçekten. Hele o Nancy denen yelloz varya bir elime geçirsem." elimi havaya kaldırıp boğar gibi yaptım. Jungkook başımdan öptü. "Güzelim geçen dövmedin mi zaten? Boşver şimdi sen onu. Yarın çok birlikte takılamayacağız." diyip dudaklarını büktü. Elimle dudaklarına vurdum. "Neden sen TaeHyung' un ağabeyi değil misin? Ayrıca bütün okuldakiler okula beraber gidip geldiğimizi biliyor. Çok sorun olacağını zannetmiyorum."

"Öyle ama genelde öğretmenler ile olmam gerekiyor." omuzlarımı düşürdüm. Bir kaç saat ahrı kalsak sorun olmazdı ama sonuçta bir kere mezun olacaktım ve o günü sevdiğim adamla geçirmek istiyordum.

"Sıkma canını ben kaçar gelirim merak etme." kıkırdadım. Gerçekten kaçıp gelirdi. Birden TaeHyung önümüze geçip geri geri yürümeye başladı.

"Bölüyorum ama umurumda değil. Her neyse. Biz acıktık ve yemek yemeye karar verdik gelin hadi." onu onaylayıp peşinden gittik.

"Ya TaeHyung benim bunu sevmediğimi biliyorsun neden sevdiğimi aldın?" mızmızlanarak söylediğim şeyle TaeHyung omuz silkince kafasına vurup tabağıma geri döndüm. Biraz sonra tabağıma az önce TaeHyung' un aldığı yiyeceğin aynısından konulduğunda kocaman gülümsedim.

Karşımda oturan Jungkook' a baktığımda o da gülümsüyordu. Göz kırpıp tabağına geri döndü.

Rose'un elbisesi :

...

⚡Şerefsiz TaeHyung fnrncnjrjfjv.

⚡Umarım bölümü beğenmişsinizdirrr.. Bir dahaki bölüm fimall yeyyyy.

⚡Sizi seviyorum. I, purple youuuuu 💜💜💜

By:Tokyo

~Tina: bu fotoğraf hoşuma gittiği için koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Tina: bu fotoğraf hoşuma gittiği için koydum...

✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin