0.4

710 59 12
                                    

⚡Valla sınırı geçmişsiniz bizde atalım dedik ajskaj

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Valla sınırı geçmişsiniz bizde atalım dedik ajskaj. Bugün ki 3. Bölüm. Kıymetimizi bilin ha jjsjs. Neyse iyi okumalar aşklarım muah🌸❤️

🦄🦄

Roséanne Park Chaeyoung

Tarih dersindeydik ve ben dinlemek yerine uyukluyordum. Tarih dersini dinlemek o kadar sıkıcıydı ki.

Sonunda zil çaldığında derin bir nefes alıp sıradan kalktım ve kantine indim. Sabah bir şey yemeden çıktığım için acıkmıştım.

Paramın yettiği kadar yiyecek alıp boş masa aramaya başladım. Neden az masa koyuyorlardı ki? Masa ararken sinir olduğum kızı gördüm. Sadece yanından geçip gitmek istiyordum.

Yanından geçerken bilerek bana omzunu vurdu. "Önüne baksana!" Salak sanki ben çarptım. Umursamadan çekip gidecektim ama söyledi şey üzerine durdum. "Babası olmayan kız!" İşte bunu söylemeyecekti.

Yemeği nereye bıraktığımı bilmeden Nancy' nin boğazına yapıştım. "Ne dedin sen!?" Güldü. "Babası olmayan kız dedim." Boğazını daha fazla sıkmaya başladım.

"Rosé!" Tanıdık ses kulaklarıma geldiğinde umursamadım. "Rosé bırak onu!" Jungkook yanıma gelip beni çekmişti. O çektiği zaman kendimi yere bıraktım. Ağlamak istiyordum ama burada ağlayamazdım. Jungkook yanıma eğilip ona bakmamı salladı. "Benimle gel." Müdüre gideceğimizi biliyordum.

Jungkook beni yerden kaldırıp bahçeye çıkardı. Müdürün odasına gitmiyor muyduk? "İyi misin?" Dedi yüzüme bakmaya çalışarak ama ben yüzümü göstermiyordum. Gözlerim dolmuştu ve o bunu gördüğü zaman kesin bir sürü soru soracaktı. "Rosie yüzüme bakar mısın?" Başımı sağa sola salladım. Oturduğumuzdan banktan kalkıp önüme eğildi.

"Yüzüme bak Rosé." Kafamı yavaşca kaldırıp Jungkook' a baktım. "İyi misin?" Hıhı çok iyiyim. Gözlerim dolmaya başladığında üstelemeden yanıma geri oturdu. "Hadi sınıfa çık ben müdüre açıklarım." Ona bakarak 'ciddi misin' bakışları atıyordum. "Hadi." Banktan kalktım ve Jungkook' a baktım. "Teşekkür ederim Bay Jeon." O kadarda kötü bir kız değildim.

Sınıfa gidip sıraya oturdum ve dışarıyı izlemeye başladım. Sanırım Bay Jeon müdürün yanına gitmek yerine telefon ile konuşuyordu. Bahçede bi ileri bi geri gidiyor, kafasını kaşıyıp duruyordu. Umarım halledebilirdi.

«...»

Eve gelmiştim. Üstümü değiştirmeden direkt yemek yemek için mutfağa gittim.

Bir şeyler atıştırıp odama gittim. Annem evde yoktu. Büyük bi ihtimalle işi vardı.

Aklıma Bay Jeon gelmişti. Bir yerden onun numarasını bulup mesaj atmalıydım. Telefonumdan kişilere girip bana Bay Jeon' un numarasını verebilecek kişilere bakmaya başladım. TaeHyung! Tabii ya! İyide bunun bende neden numarası vardı?

Rosé: Hey! Taehyung

Taehyung: vayyy Rose sen bana yazar mıydın ya?

Rosé: yazıyormuşum demek ki?

Neyse senden bir şey isteyeceğim

Taehyung: oooo Rose ve benden bir şey istemek? Garip ama sen söyle

Rosé: Bana abinin numarasını verir misin?

Taehyung: nedenmiş o?

Rosé: Dersle alakalı bir şey soracağım

Taehyung: peki

+82 *********

Rosé: teşekkür ederim ^-^

Taehyung: kıyamet falan mı geliyor? Rose bana teşekkür etti

Rosé: merak etme bir daha yazmam ;)

Taehyung: -_-

Şimdi sırada Jungkook' a yazma zamanıydı. Ne yazacaktım? Doğaçlama yaz Rosie.

Rosé: Merhaba Jungkook :)

Jungkook: ?

Rosé: Salağa yatma benim kim olduğumu anladın bile :)

Jungkook: Ne istiyorsun Rosé?

Rosé: Şey soracaktım müdür ile konuştun mu?

Jungkook: Evet

Sorun yok hallettim :)

Rosé: Oh peki.

Tekrardan teşekkür ederim~

Jungkook: Önemli değil ;)

Cidden. İğrenç. Ben nere ara böyle biz kız oldum acaba? Teşekkür etmeler falan.

Şimdi sırada ödevler vardı. Güzel(!) Tarih hocamız bir sürü ödev kitlemiş ve yapmayanlara sıfır veriyormuş hanımefendi.

•••

Kafama göre bitirdim yav jajsjs

Umarım beğenmişsinizdir. Sizleri seviyore🌸❤️

By:Tina

Sınır: 9 oy

Sınır: 9 oy

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
✔️°Make İt Right° » Rosékook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin